Máté szemszög:
-Hogy mondod??- kérdezte vissza, biztos ami biztos jól hallotta e.
- Csak annyit, hogy nem értem az embereket...
-Én se értem, de elfogadom, ami történt. Hisz megváltoztatni, úgysem tudom.
Csend telepedett ránk.
-Mennyi az idő?? hhhhiiiii .. Elkések....-kapta fel táskáját.
-Honnan??
-Dolgoznom kell...
Megfogta kezem és húzni kezdett.
-Gyere... Futás!!
Futásnak eredtünk és egész a szállóig meg sem álltunk.
-Épp időben kisasszony...
Szólt ki a konyhás néni. Segítettem megteríteni az asztalokat, közben pedig nevettünk, viccelődtünk egymással.Gyorsan telt így az idő. Mi is megvacsoráztunk.
-Várj itt, mindjárt jövök. -szólaltam meg, mikor megfelelőnek találtam a pillanatot.
Felszaladtam a lépcsőn és a szobámból felkapva a dobozt már robogtam is vissza a nő felé.
-Anna, téged keresnek!-szólt az egyik lány.
-Jövök!
Értem oda az asztalunkhoz.
-Hát ez a doboz??- kérdeztem furcsálva.
- Nem tudom, most hozták. Majd később megnézem. Most inkább te rád figyelek.
-Tessék, ez a tiéd... Nyisd ki.
A két doboz rendkívül hasonló volt. Felnyitotta a tetejét és a csomagolást.
-Máté, ez az a ruha, ami annyira tetszett... Köszönöm szépen.
Szorosan megölelt, amit én is viszonoztam nagy örömmel, mikor észbe kaptam, hogy mi is történik. Majd visszafordult a ruhához, amin végig simított.
-Gyönyörű voltál benne.... Nem hagyhattam ott a boltban.- vakartam meg a tarkómat vissza emlékezve arra a pillanatra, zavarba jöttem megint.
-Jaj, nagyon szép... Tényleg köszönöm.... Egy nap két ajándékot is kaptam tőled....
- Nekem elég, ha boldognak látlak...- simítottam meg arcát.
-Vigyázz, még a végén megszokom!!!-cukkolt kicsit.-Bár tudná, hogy mindent megadnék neki, hogy a tenyeremen akarom hordozni élete végéig.
-Nézd meg mi van a dobozban.- böktem a másik csomag felé.
-Biztos??
-Persze, nyugodtan.
Kinyitva a másik dobozt is ugyanaz a ruha volt benne. Egy kártyával
-Anna, jól vagy??-kérdeztem látva, hogy teljesen elfehéredett.
YOU ARE READING
Újra vele (Befejezett)
RomanceAz iskolai bántalmazás vezethet boldogsághoz, mely egy kiránduláson játszódik?! Vissza találnak egymáshoz, vagy elvesztik egymást?