10. Anna

61 2 0
                                    


Anna szemszöge:

Az asztal társasága hangosan felnevetett.

- Na, de egyetek, mert kihűl az étel. Én pedig megyek folytatom a munkát.

Megfordultam, Máté elkapta a kezem és megfogta. Ránéztem és kezem az ő kezéhez érintettem.

- Köszönöm...

- Előbb egyél, aztán beszélünk!!!

Kihúztam kezemet kezéből és folytattam a munkát. Miután vége lett a reggeli időnek, oda mentem Mátéhoz és leültem mellé.

- Hogy ízlett a reggeli??-kérdeztem kissé félve.

- Csodálatos volt, mint...

-Anna! - Hívott magához a tulaj.

-Mennem kell...-pattantam fel es az idősebb férfihoz lépkedtem.

-Várj... -kapott utánam, de már túl messze voltam tőle, hogy elérjen.

- Itt a mai napra a fizetésed. Sok jó visszajelzést kaptam a vendégektől és a konyháról, így már most odaadom, később nem leszek itt.

-Köszönöm szépen.-háláltam meg.

-Én is!!

Visszamentem Mátéhoz és megálltam mellette.

-Most mennem kell...

- Ne menj..-próbált marasztalni.

- Ha gondolod, gyere velem, de muszáj pár dolgot megvegyek.

Felpattant a székről és elindultunk.

-Miért nem pihensz?? Még nem vagy jól teljesen.

- Jól vagyok, ne aggódj. Pihentem az éjszaka.

- De miért dolgozol??-kérdezte még mindig értetlenkedve.

- Tönkre ment minden holmim és sokat azt se tudom hol van. Kell vegyek néhány ruhát, tisztálkodási eszközt és ilyeneket. Csak nem hordhatom a te ruháidat mindig... Egyetlen nadrágom maradt épen, de az édes kevés. Így is ruha nélkül alszok...

Máté nyelt egy nagyot, akkorát, hogy még én is hallottam a városi zaj mellett. Felnevettem, amire ő zavarba jött és elfordult.

-Gyere, ide bemegyünk.

Fogtam meg kezét és behúztam a drogériába. Fogtam a kosarat és elkezdtem bele pakolni. Miközben válogattunk a termékek között, nagyokat nevettünk és jól szórakoztunk. Már a kasszánál álltunk, mikor eszembe jutott, hogy nem raktunk a kosárba parfümöt.

-Ohhh, a parfümöt elfelejtettem... Visszamegyek érte.-mondtam gyorsan.

- Várj itt, megyek én... - és azzal a lendülettel el is tűnt a sorok között. Már az utolsó terméket is lehúzta a boltos srác és mivel sokan álltak mögöttem kifizettem és kimentem az üzletből. Szemben egy pad volt, így leültem. Ahhoz képest, hogy városban voltunk a madarak csicsergése végig jól hallható volt, a nap pedig melegen sütött. Kb 15 perc múlva jött ki Máté.

- Na végre... Azt hittem bajod esett... Ennyi ideig egy plázacica se vásárol... - mondtam csipkelődve és nevetve.

-Nem találtam meg azt, amit használsz, így választottam egy másikat, szerintem ez illene hozzád.

- De hisz nem is tudod melyiket használom...- billentettem félre a fejem.

- ööö hhhh... -vakarta meg tarkóját.

- Mutasd milyet vettél??- nyúltam a táska felé.

-Tessék.

Kezéből elvetem a zacskót és kinyitottam. Kezembe fogtam az üvegcsét. Lepattintottam a tetejét és egyet a nyakamra fújtam.

-Hhhhmmmm, jó illata van. Szerinted??

Közelebb lépett, derekam megfogva a nyakamhoz hajolt. Mélyet szívott az illatból.

Újra vele (Befejezett)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin