Máté szemszöge:
-Ebből elég!!!-dühödött fel.
Fogta a ruhát és a kártyát és kiviharzott, természetesen én meg követtem őt. A táborba ment, ahol össze voltak gyűlve az osztálytársai. Átvágott a csoporton és Laci elé állva az arcába dobta a ruhát a cetlivel.
- A szeretődnek vegyél ruhákat, ne annak, akit megcsaltál... Idióta!!! Hagyj már végre békén!!!- Óhh, hogy én most milyen büszke voltam erre a csepp nőre... nem bírtam nem megtenni.
Odaléptem hozzá kezem derekára csúsztattam és magam felé fordítottam, nem is gondolkozva mit csinálok és hol megcsókoltam. -Istenem, de édesek és finomak az ajkai-
-Hagyd békén a barátnőmet, megértetted??- mutattam Laci felé mutató ujjam fenyegetően.- Gyere bébi, menjünk innen!!
Megfogtam pici kezét és elhúztam onnan. Móni pofonja Laci arcán, akkorát csattant, hogy mi is hallottuk, pedig már jókora távolságra voltunk tőlük. A kikötőben álltunk meg csak. Egymásra néztünk és elnevettük magunkat.
-Láttad az arcukat??? -kérdeztem nevet.
-Hát az minden pénzt megért!!!
-És az a pohon, amit Mónika adott Lacinak, még nekem fájt, pedig csak a hangját hallottam...-Dörzsöltem meg arcom, mintha én kaptam volna..
-Meg is érdemelte....- mondta a nevetéstől kifulladva.
Hirtelen mind a ketten el komolyodtunk. Rájöttünk, hogy kezünk még mindig összekulcsolva van. Elhúzta kezét.
-Máté, nem gondoltál arra, hogy színész legyél?? Nagyon jó voltál!!!- törte meg a kínos csendet és szemembe nézett.
-Nem volt minden színészkedés...-tört ki belőlem az igazság, aminek épp ideje- Tényleg meg akartalak csókolni már... bár nem így!- vakartam meg tarkóm zavaromban.
-De hisz nem is ismerjük egymást ...- ismételte meg az igazságot, amit hitt.
-Most én kérlek, hogy ne ellenkezz. Legyünk együtt. Megismerjük egymást. Nem bírnám elviselni, ha mással látnálak, ha más fogná a kezed, ahogy én fogtam most ...- Nem engedhetem el újra.-
-Egy pillanat... Te miről beszélsz? - hátrált egy lépést, amire csak egy rossz érzés kerített hatalmába.-Ideje elmondom az igazságot...-
YOU ARE READING
Újra vele (Befejezett)
RomanceAz iskolai bántalmazás vezethet boldogsághoz, mely egy kiránduláson játszódik?! Vissza találnak egymáshoz, vagy elvesztik egymást?