Anna szemszöge:
A kórházban tértem magamhoz. Máté a kezemet fogva aludt a széken mellettem. A mocorgásra ő is megébredt és elkapta kezét.
- Mi történt veled??-kérdezte aggódó tekintettel.
- A bőröndömbe kutattam, olyan ruha után, amit esetleg nem vagdostak szét... És a föld kupacból egy kígyó kapott a kezemhez. Utána elindultam a szobád felé, aztán nem emlékszem pontosan mi történt.-emlékeztem vissza az este történtekre.
- Hívom az orvost, szólok, hogy felébredtél.
Csak bólintani volt erőm.
- Kisasszony, hogy érzi magát??-faggatott az orvos.
- Gyengén...- csuklott el a hangom.
- El kell mondanom, nagy szerencséje volt, hogy ilyen gyorsan behozták önt a kórházba. Pár napig még gyengébb lesz, de már ma haza mehet. Egy két napig még a lábai nem biztos, hogy meg fogják tartani, ha lehet minél többet pihenjen. Gyógyulást kívánok.
- Köszönöm szépen. - mosolyogtam rá, majd az orvos elhagyta a szobát.
- Mindenkit megijesztettél... -mondta Máté miközben belépett a szobába..
- Bocsánat... Nem állt szándékomban... én csak...-kezdtem neki mentegetőzni.
- Pihenj, egy kicsit, én kimegyek telefonálni. Felhívom a többieket, hogy jobban vagy.
- Rendben van.
Hátat fordított és az ajtót nyitotta.
- Máté... -fordult felém azonnal - Köszönöm!!!- mosolyogtam rá, amennyire csak tudtam.
Megfordult és ki lépett. Én pedig pihentem kicsit. A nővér hangjára ébredtem fel, aki Mátéval beszélgetett. Máté odajött hozzám.
- Megkaptuk a papírokat, ha gondolod menjünk vissza a szállásra.- nézett szemeimbe gyönyörű tengerkék íriszeivel.
- Rendben van... De ne a szállásunkra, hanem a táborba... el kell intézzek valamit, ami nem tűrhet halasztást.
-De még nem vagy olyan állapotban...-mondta.
- Kérlek!!- néztem rá könyörgően.
-Rendben van.... Támaszkodj rám.-nyújtotta felém karját.
A táborban megkerestük Lacit, ha ő meg van, ott lesz Mónika is. Így is lett. Odamentünk hozzájuk, hisz Máté egy pillanatra se távolodott el tőlem két lépésnél messzebb.
- Nézd már, ki van itt??!! -kezdett rá Mónika, egy újabb monológba.
- Elég....- emeltem meg hangomat minden erőmet összeszedve. - ...elég volt... Elviseltem minden bántást, beszolást, a gáncsolásokat. De azokat a ruhákat még édesanyám adta nekem... Számomra fontosak voltak...-csuklott el hangom.
- Majd kapsz másikat... tőle...- utalt édesanyámra.
- Az édesanyám egy éve meghalt, mégis, hogy kapjak újakat tőle... Ha ez nem lenne elég, a föld, amit a bőröndbe raktatok... egy kígyó is volt benne, te nagy okos...-mutattam felé mutatóujjamat- Az, hogy a hátizsákommal mit csináltatok, fel se foghatom!-karjaimat széttártam értetlenségemben- De szégyelljétek magatokat... Nem tudom melyikőtök volt, de legyen elég... Hagyjatok végre békén. Mások életével játszani, nagyon nem vicces dolog...
Lábaim megcsuklottak, mire Máté átkarolt és biztatóan a szemeimbe nézett, egy enyhe mosoly kíséretében.
- Szégyelljétek magatokat!!! Ennek még lesznek következményei... - Mondta Máté haragtól fuldokló hangon.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Újra vele (Befejezett)
RomanceAz iskolai bántalmazás vezethet boldogsághoz, mely egy kiránduláson játszódik?! Vissza találnak egymáshoz, vagy elvesztik egymást?