Anna szemszög:
-Hogy mondod??- kérdeztem vissza, biztos ami biztos jól hallottam e.
- Csak annyit, hogy nem értem az embereket...
-Én se értem, de elfogadom ami történt. Hisz megváltoztatni, úgysem tudom.
Csend telepedett ránk.
-Mennyi az idő?? hhhhiiiii ... Elkések...-kaptam fel táskámat.
-Honnan??
-Dolgoznom kell...
Megfogtam kezét és húzni kezdtem.
-Gyere... Futás!!
Futásnak eredtünk és egész a szállóig meg sem álltunk.
-Épp időben kisasszony...
Szólt ki a konyhás néni. Máté segített megteríteni az asztalokat közben pedig nevettünk, viccelődtünk egymással.Gyorsan telt így az idő. Mi is megvacsoráztunk.
-Várj itt, mindjárt jövök. -szólalt meg Máté.
Felszaladt a lépcsőn.
-Anna, téged keresnek!-szólt az egyik lány.
-Jövök!
Egy futár hozott egy dobozt. Mire visszaértem az asztalhoz Máté is vissza ért..
-Hát ez a doboz??- kérdezte furcsálva.
- Nem tudom most hozták. Majd később megnézem. Most inkább te rád figyelek.
-Tessék, ez a tied... Nyisd ki.
A két doboz rendkívül hasonló volt. Felnyitottam a tetejét és a csomagolást.
-Máté, ez az a ruha, ami annyira tetszett... Köszönöm szépen.
Megöleltem szorosan, amit csak pár pillanat múlva viszonzott, majd ellépve tőle kezemet végig simítottam az anyagon.
-Gyönyörű voltál benne.... Nem hagyhattam ott a boltban.- vakarta meg a tarkóját zavarában.
-Jaj, nagyon szép... Tényleg köszönöm.... Egy nap két ajándékot is kaptam tőled....
- Nekem elég, ha boldognak látlak...- simította meg arcomat.
-Vigyázz, még a végén megszokom!!!-cukkoltam kicsit.
-Nézd meg mi van a dobozban.- bökött a másik csomag felé.
-Biztos??
-Persze, nyugodtan.
Kinyitva a másik dobozt is ugyanaz a ruha volt benne. Egy kártyával -„ Gyönyörű voltál benne. L."-
YOU ARE READING
Újra vele (Befejezett)
RomanceAz iskolai bántalmazás vezethet boldogsághoz, mely egy kiránduláson játszódik?! Vissza találnak egymáshoz, vagy elvesztik egymást?