~Podziękowania ~

3.2K 73 16
                                    


Wczorajszego wieczoru, pierwsza część z serii LOVE dobiegła końca.

Chciałam Wam bardzo podziękować za każdy głos, czy komentarz, który dodawał mi ogromnego powera i motywacji do dalszej pracy.

Zaczynając swoją przygodę z Wattpadem, w życiu nie spodziewałabym się takich wyświetleń, pamiętam, jak nie dowierzałam, kiedy było ich sto, a teraz.. Jestem w przeogromnym szoku.

Nie spodziewałam się tego, że moja książka, może komukolwiek się spodobać, z początku uważałam ją za badziew.

Miałam chwilę zwątpienia i chciałam zrezygnować z pisania, bo nie byłam zadowolona z początkowych rozdziałów, które zresztą za niedługo bardziej dopracuję. Ale nie poddałam się i pierwszy raz od dawna, mogę powiedzieć, że jestem z siebie dumna.

Zżyłam się cholernie z głównymi bohaterami i nie umiałabym zakończyć tej książki tylko na jednej części.

Dziękuję za takie wsparcie i miłe słowa.
Dziękuję, że jesteście!♡
To dla mnie naprawdę wiele znaczy!

Co do drugiej części..

Na dniach na swojej tablicy napiszę Wam datę, w której pojawi się prolog. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!:)

Mam już na nią fajny pomysł. ⁠♡⁠‿⁠♡

Zapraszam Was na mojego instagrama, na którym z pewnością będą się pojawiać jakieś mini fragmenty z najnowszych rozdziałów..

lubiekotysiema.wattpad ✨

Cieszę się cholernie, że mam takich cudownych czytelników! Jeszcze raz Wam dziękuję z całego serduszka i do zobaczenia w drugiej części!!♡

not TRUE LOVE | ZOSTANIE WYDANE Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz