נ.מ קול
מצאתי את אביגייל בוכה בתא , היא ממש נלחצה ורצה מהר לשירותים, מצאתי את עצמי רץ אחריה .
"היי אביגייל מה קרה?"
"ה...החרדה החברתית שלי ח..חזרה" היא אמרה בבכי וחיבקתי אותה.
חרדה חברתית? היא לא נראית כמו מישהי שעברה את הדברים האלה , אבל היי אני לא שופט על פי המראה החיצוני.
"היי הכל בסדר אני כאן" אמרתי והידקתי את החיבוק שלנו.
"אני לא עוזב , אני מחזיק אותך את יכולה לבכות כמה שאת רוצה. מצידי שכל החולצה שלי תתרטב וכל הרצפה תהיה מוצפת מים אני לא עוזב אותך"אחרי ההתפרקות שלה חזרנו לכיתה בשילוב ידיים. סימנתי לה בעיניים שהיא בסדר ואני כאן לשמור עלייה.
היא נרגעה ונשמה עמוק.
"אה אביגייל וקול חזרתם, אתם מוכנים להציג את העבודה?"
כל מבטי הכיתה היו מזועזעים, הם חשבו שעשינו סקס בזמן בית ספר? זה רמה נמוכה אפילו אליי.
"כן אנחנו מוכנים"
"הספר 'מה שלא אמרת לי' מאת ג'סיקה ג'קסון מדבר על אהבת נעורים שנפגשים אחרי עשור ומגלים סודות ישנים והגורל רצה שהם ינסו שוב" אמרתי בגאווה, אביגייל לא יודעת אבל קראתי את הספר הזה והתאהבתי. הכתיבה של הספר פשוט מדהימה.
הרגשתי מחובר לספר יותר ממה שאני מחובר למוזיקה וזה אומר הרבה עליי.
הבאנו למורה את הטפסים שכתבנו וראיתי שהיא נרגעה.
"כל הכבוד קול ואביגייל'
אחרי שסיימנו את הלימודים , הלכנו לפארק שבו התנשקנו פעם ראשונה בדממה עד שהיא פצחה את הפה המהמם שלה.
"הגיע הזמן שתפגוש את ההורים שלי לא?"
אני מקווה שהם יאהבו אותי.
הגענו לבית שלה, אנחנו מחזיקים ידיים ואני מאוד לחוץ, נקווה שאבא שלה לא ירביץ לי
"אביגייל המו"לית התקשרה , הספר התחיל לצאת לאור"
ספר? איזה ספר?
"אבי מי זה?"
הכינוי שלה זה אבי? אני עומד להשתמש בזה.
"אבא תכיר זה קול ראון, החבר שלי"
"היי אדוני"
"אתה יכול לקרוא לי בן , אנחנו כבר משפחה"
חייכתי, אבא שלה לא עומד להרוג אותי.
"אבא איפה אימא?" אבי אמרה ונישקה לו את הלחי.
"במטבח , היום יש לה יום חופשי במסעדה"
מסעדה?
הגעתי למסקנה שאני בכלל לא מכיר את המשפחה שלה.
אביגייל משכה אותי לכיוון המטבח שם ראיתי מישהי יחסית מבוגרת מעמידה סירים וריח טוב של אוכל עטף אותי."אימא!"
"אבי שלי! התגעגעתי!" הן התחבקו וזה מרגש שיש להן כזה קשר קרוב. זה מזכיר לי אותי ואת אימא שליזאת לא השפית של המסעדה שאכלנו ביום הולדת של אימא ?
"ומי הבחור הצעיר?"
"אימא תכירי את קול"
"היי קול אני אמנדה" היא הושיטה לי את היד ונישקתי אותה מתוך כבוד.
"יש מצב שאת במקרה השפית של המסעדה 'Speranza'?"
"כן זאת אני, ביקרת שם?"
פאק עכשיו אני מבין למה אביגייל כל כך כשרונית בבישול, זה הגנים של אימא שלה. רגע זה אומר שהיא ממש עשירה, מוזר אף פעם היא לא הראתה שהיא בין האנשים הכי עשירים במדינה. גם לפי מה שאבא שלה לבוש זה נראה כאילו הוא הCEO של חברה שמכניסה כסף."רוצה לעלות אליי לחדר?"
______
רף הצבעות לפרק הבא 16 הצבעות ו5 תגובות❤
YOU ARE READING
התו של המוזיקה
Romanceקול ראון תמיד לא היה "הילד הטוב" הוא הסולן ונגן הגיטרה של להקת 'מסוממים', אליל הבנות והילד הרע של התיכון . משתכר מאלכוהול כל סוף שבוע, מסניף סמים ומכור לסקס. היא נחשבת "ילדה טובה". תמיד מצליחה בלימודים. היא לא מקובלת אבל כן בסדר עם כולם. אבל בשעות...