פרק 15

466 52 21
                                    

נ.מ קול
 
הדלת של החדר נפתחה והייתי בהלם ממי שנכנסה.  
לא ידעתי שאביגייל עובדת בבית חולים הזה.
 
"היי קול, מה קרה?"
אבא שלי קרה . אבל אני לא אומר לה את זה.
"סתם...הלכתי מכות עם מישהו בבית ספר" שיקרתי, השקר כבר יוצא באופן אוטומטי.
"אוי"
"לא נורא"
"נפגעת קשה?"
"כן , אפשר להגיד"
כואב לי פאקינג לדבר ולנשום , אבל אני רגיל לדבר הזה כבר .
למדתי להסוות את הכאב שלי בצורה הכי טובה שיש . אני על משככי כאבים אז אני פחות מרגיש אבל עדיין כואב לי.
"אתה יכול לשתף אותי אם קורה איתך משהו, אני יודעת להקשיב"
אני מופתע מטוב הלב שלה , אנחנו נמצאים ביחד בכיתה מאז כיתה ז' , ואף פעם לא דיברנו כמו עכשיו . מכיתה ז' - ח' למדנו ביחד באותה כיתת חינוך , ומכיתה ט' עד עכשיו אנחנו ביחד בשיעורי ספרות. אני יודע שזה בגלל העבודה שהמורה לספרות שיבצה אותנו אבל עדיין, פספסתי מישהי ממש נחמדה , ופאק , האישה הכי יפה שקיימת. ואני לא אומר סתם , היא באמת מלאך על פני פאקינג כדור הארץ.
 
אחרי שאביגייל בדקה אותי, דיברנו . איכשהו השיחה שלנו הגיעה לכמעט שעתיים , וזה היה מאוד מוזר וכיף בו זמנית , מצד אחד היא ממש מסקרנת אותי , התמימות שלה ,מצד שני העיניים הכחולות האלה שאפשר פאקינג לטבוע בהם והקימורים שלה שנראו כאילו מלאכים עיצבו אותה. וריח הוניל שנודף מהשיער שלה גרם לי פאקינג להשתגע. זה גרם לי לזקפה מזוינת שניסיתי להסתיר והפנטזיות שעברו לי במוח שראיתי אותה עם המדים של האחיות זה פנטזיות של פאקינג רופאה וחולה, פאק היא תהיה הרופאה הכי סקסית שקיימת בכל עולם הרפואה .
 
אחרי שאביגייל יצאה , התקשרתי לניק וביקשתי ממנו לבוא.
 
"מה היה לך כל כך דחוף להתקשר אליי שאני באמצע זיון?" מפתיע אותי? ממש ממש לא. מזיז לי? גם ממש לא.
"תנחש מי עובדת פה"
"לא יודע מה אתה רוצה ממני קול? מספיק הפרעת לי באמצע זיון עכשיו אתה עושה לי חידונים של אלוף הפאקינג טריוויה?"
"מי שאתה הכי לא תצפה לה" עניתי בכנות
"נו תגלה כבר יחרא"
"אביגייל סמית' , באמת שלא ציפיתי לזה וישר זה הקפיץ לי פנטזיות כחולות במוח שהיא התפקיד הראשי"
"באמת? אתה כנראה מדמיין אותה בגלל הפאקינג אובססיה המטומטמת שפיתחת אלייה"
"תסתום דביל" גלגלתי עיניים באדישות.
זה לא ממש רחוק מהאמת , אולי לא פיתחתי אלייה אובססיה של ממש , אבל אני כן רוצה לזיין אותה.
 
"תכחיש כמה שתרצה אבל אתה מפתח אלייה אובססיה".
"מה שתגיד" הוא גלגל עיניים וזרקתי עליו את הכרית שלי.
"למה זה היה טוב?!? מה עשיתי עכשיו??" הוא מחה וכמעט בכה בכי מזויף
"אל תבכה ניקולאס,  אף אחת לא תאהב אותך אם תהיה בכיין כמו ילדה קטנה בת 4"
"חהחהחה מצחיק מאוד , אולי אתה הבכיין מבנינו ,מפתח אובססיה על התמימה של התיכון ועוד מצפה שהיא תחזיר לך את אותם התחושות שאתה מרגיש למרות שאין לה מושג בשיט מה זה המילה סקס. אתה פשוט חתיכת אימבציל"
ההבנה נפלה עליי . היא בחיים לא תחשוב על מה שאני חושב.  
"ניק אני חייב זיון ודחוף, יד ימין שלי כבר לא תעשה את כל העבודה המזדיינת ואני חייב להוציא את הפנטזיות האלה מהראש שלי"
"עכשיו אתה מדבר לעניין, שתצא מפה אני לוקח אותך למועדונים וברים ואתה תשתכר ותזיין נשים כמו שעשית פעם לפני האובססיה"
 
ניק הלך להביא לנו אוכל והשאיר אותי עם המחשבות .
 
הוצאתי את הטלפון שלי וחיברתי אליו מוזיקה , אחרי כמה שירים שמעתי צליל הודעה ופתחתי את הטלפון , אביגייל שלחה לי הודעה?

____________
רף הצבעות לפרק הבא
15 הצבעות ושלוש תגובות❤
סומכת עליכם

התו של המוזיקהWhere stories live. Discover now