פרק 35

187 12 127
                                    

נ.מ אביגייל

שבוע הבא יש את הנשף, היום אני ואן הולכות לחנות שמלות לבחור שמלה לאן לנשף החורף. אני הזמנתי
את השמלה מהאינטרנט והיא מוכנה כבר מלפני כמה ימים, אני רק צריכה לאסוף היום את השמלה מהחנות. השמלה שהזמנתי תפורה מבד סאטן בצבע כחול מלכותי, שרוולים ארוכים ונפוחים כמו של נסיכה, חלק עליון מחוך עם מחשוף לב וחצאית רחבה עם קפלים. אן הייתה לידי שהזמנתי את השמלה, היא אומרת שאני נראית כמו נסיכת דיסני. היום אני אמורה למדוד את השמלה כדי שהתופרת תתקן אם חלקים מהשמלה לא מתאימים למידותיי. אתמול בערב אימא ניסתה להכין פעם ראשונה אנצ'ילדות מקסיקניות.  זה יצא די מוצלח. אימא הביאה לי רשימת קניות לדברים שאני אקנה בסופר, "את גם ככה יוצאת החוצה, תעצרי רגע בסופר ותקני," מילים שלה לא שלי. יום שבת ואין לימודים היום. כל הבתים בשכונה מקושטים כבר לקראת הכריסמס. אתמול ישבתי מול נטפליקס ועשיתי רשימה ארוכה של סרטי כריסמס שלא ראיתי או שראיתי כבר שנים קודמות אבל אני אוהבת אותם מאוד. ברשימה ראיתי שאימא כתבה מלא סוגי שוקולדים, גומי וסוכריות קשות לבית ג'ינג'רברד שאני ואית'ן מעצבים ולפעמים גם קייסי, שיש לה חשק לזה. קלי אימא של קול הזמינה לנו את הזר המשותף ששמים בנשפים. שלחתי לה את צבע השמלה שלי, לפי מה שהיא שלחה לי הפרחים שעל הזר גם בצבע כחול מלכותי כמו השמלה שלי. אחת הסיבות שבחרתי את הצבע הזה של השמלה זה בגלל צבע העיניים שלי. אני מחכה לשיחה מאן כדי שאני אדע מתי לצאת. התחלתי לכתוב ספר חדש מרשימת הספרים שאני רוצה לכתוב. יש לי איזה חמישים רעיונות לספרים ואין לי מספיק זמן או כוח לכתוב אותם כי כל יום כמעט עולה לי רעיון לספר חדש. קול סיים לקרוא את עותק השמש של 'כאוס של אהבה' וטיפה הרבה הוטרד, אופסי? זה היה מצחיק לראות את הפרצופים שלו, בעיקר שהוא קרא את סצנות הסקס בסיפור. אני חושבת שהוא לקח טיפים לעצמו.

*חייזרית רופאה*

את/ה : לצאת עכשיו?

חייזרית רופאה : כן, את יכולה לצאת. תביאי את האנצ'ילדות מאתמול. ואם הכנת משהו תביאי לי גם.

את/ה : את חושבת שהיה לי כוח להכין משהו? את כל אתמול העברתי מול קריאת ספרים או כתיבה של ספר חדש.

חייזרית רופאה : לא אמרת שהכנת נשיקות מרנג לפני כמה ימים? אז תביאי לייייי.

את/ה : הם נגמרו כבר חתיכת מפגרת.

חייזרית רופאה : אוף, אז תביאי לי רק את האנצ'ילדות של אימא שלך.

את/ה : את נצלנית של האוכל של אימא שלי. זה בצחוק כמובן, אימא שלי מתה על אן וההפך.

חייזרית רופאה : אויש שקט🙄 זה לא אשמתי שהאוכל שאימא שלך מכינה הכי טעים בעולם.

את/ה : ואני לא מכינה אוכל טעים? אין בעיה.

חייזרית רופאה : זה לא מה שאמרתי!

את/ה : זה בדיוק מה שאמרת.

חייזרית רופאה: את מעצבנת אבייגיל סמית'.

התו של המוזיקהWhere stories live. Discover now