פרק 26

460 29 20
                                    

נ.מ אביגייל

קמתי בבוקר עם כאבי ראש ובטן מטורפים, לא שתיתי אתמול אז זה לא הנגואבר. הוצאתי את הטלפון מההטענה ובדקתי את השעה , רק 04:36? מה קרה שקמתי כל כך מוקדם?

הלכתי לכיוון ארון התרופות , הוצאתי את הקופסא של כדורי אדוויל.
ירדתי למטבח לקחת כוס מים עם הכדור ובלעתי
את הכדור עם המים שיחליק בגרון יותר מהר.
אחרי כמה דקות חזרתי לישון.

שקמתי חזרה כבר לא כאב לי, לפחות לא כאבים בלתי נסבלים, את הכאב אני יכולה לסבול. ירדתי למטה להכין לי אוכל, אתמול סיימנו את החופש של חג ההודיה והבית כולו כבר מקושט לכבוד חג המולד. כן יש עוד חודש לחג המולד אבל אנחנו אוהבים להגזים אז כבר בראשון לנובמבר התחלנו לקשט את הבית , גם מבחוץ וגם מפנים.

מתחשק לי לאכול כריך עם חביתת פסטו, זה נשמע מוזר אבל תאמינו לי שהכריך ממש טעים.
הוצאתי מהמקרר שתי ביצים, פסטו בעבודת יד שהכנתי אתמול מהבזיליקום שאנחנו מגדלים בגינה, חלב, זיתים ירוקים , עגבנייה , גבינת שמנת, ולחם שיפון מלא מהמאפייה המקומית.

שברתי את הביצים לקערה ,עירבבתי אותן עם כף פסטו וקצת חלב, שמתי את הביצים על המחבת החמה ,שמעתי את הפעפוע של הביצים במגע עם השמן. בזמן הזה חתכתי את הלחם וקליתי אותו בטוסטר . אחרי שהלחם קיבל חריכה יפה מרחתי גבינת שמנת וחתכתי את הזיתים והעגבנייה. בסוף חיברתי הכל ביחד ולקחתי את הצלחת לכיוון הסלון. התחיל לרדת שלג , כל הגינה נצבעה בלבן, זה פשוט מחזה יפהפה.

אחרי שסיימתי את הכריך עליתי לחדר להתארגן לקראת המשמרת שלי היום בבית חולים עם אן.

*רופאתי לעתיד*
את/ה : את מוכנה?

רופאתי לעתיד : כן אני יוצאת עכשיו.

את/ה : אוקיי

רופאתי לעתיד : תביאי לי עוגיותתתתת

את/ה : טוב מעצבנת

רופאתי לעתיד : 🙄

שמתי לה בקופסא את העוגיות שוקולד צ'יפס המפורסמות שלי.
****
אחרי סיום המשמרת, אני ואן נסענו לכיוון הגלידרייה.
אני קניתי גלידה פיסטוק ואן קנתה גלידת שוקולד.
היא בחיים לא תתבגר.
שיצאתי מהגלידרייה , כי אן נכנסה לשירותים התנגשתי בגוף חם וגבוה. ושנינו נפלנו על הרצפה.

"צריכה עזרה?" הקול הזה , הקול הזה עושה לי חלחלות

התו של המוזיקהWhere stories live. Discover now