Bir çift göze aşık olursun, sonra bütün gözlere kör..
- Cemal Sürreya🌹
"İşte sonra kendi şirketimi kuracağım ama Babamın yardımı olmadan sonra çok ünlü bir iş insanı olmak istiyorum." Beni dinleyen yakın arkadaşım gülmeye başlayınca yutkundum "Ya Mutluluk mal mısın bir git ya zaten başaramıcağın şeyler için boş boş umutlanma."
Yutkundum başaracaktım ve hepsi görecekti..
Sekiz yıl sonra burdayım kendi markamı kurmuş kendi şirketimi karşısında Babamın şirketinden bile daha değerli bir şirketim vardı.
Kendi Parfüm markamı kurarak tüm dünya ya tanıtmıştım markamı tek sorun şuydu..bu makama gelmek için biraz tehlikeli işlere girmiştim.
Mafya Babası Adnan Aslaner..
Mecburdum Babamdan yardım alamazdım ama o kadar iyi bir iş teklifinde bulunmuştular ki geri çeviremedim. Eğer babam bunu öğrenirse beni yakardı ama napim.
Geçen hafta yüzde otuz hisse vermiştim onlara yani işler ciddiye binmeye başlamıştı ama bugün toplantı olacaktı.
Gün yüzünde normal iş insanlarıydılar, diğer zaman Mafya.
Yutkundum ve türk kahvemi yapmaya başladım Ceyda bana çarpınca düşmemek için reflex olarak tuttundum ama tutunduğum yer Ocak olunca elimi yaktım.
"Ah!" Değip elimi tuttum "Mutluluk hanım çok özür dilerim."
"Sorun değil Ceydacım sen işine dön."
Bir adam bana doğru gelince yutkundum çantasından mir merhem çıkardı "Alın bakalım küçük hanım." Kaşlarımı çatarak başımı kaldırdım adamın simsiyah gözleri ürpermeme neden olmuştu.
"Küçük hanım derken?" Adam kıkırdadı "Ee öylesiniz buranın sahibi olcak değilsiniz ya." Adam yanımdan gidince şaşkın bir şekilde kahvemi yaptım ve elime verdiği merhemi sürdüm.
Toplantı odasına girince yine aynı adamı görmek şaşırttı "Asistanı mısın sen? Patronun nerde?" Ofladım ve kahvemi masaya bırakıp dosyaları da bıraktım ve yerime oturdum "Beyefendi buranın sahibi benim."
Adam bir kahkaha atınca ofladım "Sen? Allah Allah babandan falan mı devraldın?" Kollarımı göğüs hizamda bağladım "Hayır almadım, bu şirketi ben kurdum ben yönetiyorum ayrıca siz kimsiniz ben Adnan beyle görüşecektim?"
"Ben Adnan amcamın Yeğeniyim Amcam dün vefat etti aslında Oğlu gelecekti ama o haliyle kötü bir halde o yüzden beni yolladı sizi de cenazeye davet ettiler Cenaze yarın." Yutkundum bunu beklemiyordum.
"Şirketin başına Oğlu mu geçecek?" Adam başıyla onayladı "Tamam işlerin acelesi yok Oğlu ne zaman isterse bana ulaşabilir yarın da Cenazeye geleceğimden emin olabilirsiniz, şimdi izninizle." Ayaklandığımda Adam elimden tuttu ona doğru dönmemi sağladı "Bir Patron için fazla güzelsiniz."
Elimi elinden çektim "Sizde bir şirketi bir günlük bile olsa temsil edemeyecek kadar acemisiniz."
Odadan çıktım ve kendi odama geçtim.
Uzun bir gün sonrasında işlerim bitmişti Annem bu akşam yemeğe çağırmıştı ondan biraz erken çıkacaktım.
Ayaklandım Asistanıma iyi akşamlar dileyip şirketten çıktım telefonum çalınca açtım "Efendim Canımın içi."
"Mutluluk bugün sana anlattığım çocukla buluştum her şey çok güzeldi sana geleyim mi anlatırım detayları." Gözlerimi devirdim "O çocuktan kötü bir Enerji aldım ben Pınar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
RomanceMerhaba ben Mutluluk.. Basketçi kızın ve Gıcığın ikinci 'Mutluluğu'. Hayat bana şimdiye kadar çok güzel davrandı.. o kadar güzel davrandı ki efkarlı şarkıları her ne kadar sevsem efkarlanamıcağım kadar iyi davrandı. Ama sonra bir dönüm noktası oldu...