"uğruna canımı vereceğim adam için, canını almak istediğim iddiaları dönüyordu"
🌹
Komiser elindeki dosyayı masaya vurunca sıçradım "İtiraf et artık Mutluluk Akgün! Kara Aslaner'i niye yaraladın?"
Akan yaşımı sildim "Bakın beyefendi tekrar diyorum ben Karaya bir şey yapmadım o benim canım, kalbim, her şeyim biz çok mutluyduk hatta bakın bana evlenme teklifi etti." dedim yüzüğümü göstererek Adam derin bir nefes aldı ama o konuşmadan ben konuştum "Bakın biz dün yemek yedik sonra Kara bana evlenme teklifi etti..sonra da uyuduk."
Adam bana yaklaştı "Uyumadınız kamera kayıtlarında her şey gözüküyor sonra siz gittiniz yemek yiyip bıraktığınız masaya ve orda ki bıçağı aldınız, ardından tekrar odaya çıktınız ve Kara bey bıçaklandı tabii maalesef odada kamera yok ama sizden başka kim yapmış olabilir? Odanıza kimse girmedi Camdan da kimse giremez en üst kattaydınız." Başımı onaylamazca salladım "Hayır ya hatırlamıyorum ben öyle bir şey!"
"Hatırlamamanız normal, aldığınız uyuşturucu unutmanızı sağlamıştır." Adam karşımda laptopu açtı ve bana bıçağı aldığım görüntüleri gösterdi.
"Ayrıca Hotel çalışanı sizin kavga ettiğinizi de duymuş zaten o bizi aradı." Dolu gözlerimi tavana çevirdim "Bakın yemin ederim yok öyle bir şey, yapmadım ben."
Adam kapıya doğru gitti "Alın şunu." Dedi sinirle. İki Kadın polis beni tuttu "Nezarette attın da bi akıllansın."
Kadınlar beni nezarette bırakınca bir tanesine döndüm "Komiser demedi..bari siz söyleyin, Kara iyi mi?" diye sordum akan yaşlarıma aldanmadan. Kadın yüzüme bir süre baktıktan sonra arkasını dönüp gidince ağlamaya devam ettim.
Kısa bir süre sonra birisi içeri girdi. Babam koşar adımlarla yaklaşınca ayaklandım.
Babam parmaklıkların arasından ellerini geçirip yüzümü avuçlarının arasına aldı "Kızım?"
"Baba yemin ederim ben bir şey yapmadım..o O görüntüler ne bilmiyorum ama Ben yapmadım Baba." Babam akan yaşlarımı baş parmaklarıyla sildi "Biliyorum Bebeğim, biliyorum aşkım korkma sen çıkaracağım ben seni tamam mı?"
Burnumu çektim "Baba Kara nasıl?" derin bir nefes aldı sonra gözlerini kaçırdı "Baba?"
"Çok ağır bir ameliyat geçirdi kızım Karaciğeri tamamen parçalanmış haldeymiş yani yaşaması bile mucize. Yeni bir Karaciğer bulundu ama uyum sağlayacak mı bilmiyoruz. Şu an yoğun bakımda."
Yere çöktüğünde babam da çöktü "Kızım yapma böyle lütfen." sesli bir şekilde ağlamaya devam ettim "Ben onsuz yapamıyorum Baba, çok seviyorum onu..Kim yaptı bunu bize."
****
Aradan bir hafta geçmişti ve bugün Mahkemem vardı Babam sayesinde Mahkeme öne çekilmişti ve yine Babam sayesinde mahkemeye kadar ev hapsi almıştım yoksa hapisanede kalmam gerekecekti.
Babam anlımdan öptü "Korkma tamam mı bebeğim?" Başımla onayladım.
Kara uyanmıştı ama çok ağrısı vardı ve durmadan uyuyup duruyordu yani benim ne durumda olduğumdan haberi yok. O iyi olsun da gerisi umrumda değil. Onu görmem de yasak.
Derin bir nefes aldım ve mahkeme salonuna girdik.
Sevdiğim adamı yaralamaktan suçlandığıma hala inanamıyorum uğruna canımı vereceğim adam için, canını almak istediğim iddiaları dönüyordu.
Yaklaşık aşırı stresli geçen kırk dakikanın ardından hakim tokmağını vurdu "Karar." Herkes ayaklandı "Mutluluk Akgünün Adam yaralama suçundan beş sene hapi-" Hakim sözünü bitiremeden mahkeme salonun kapısı bir hışımla açıldı.
"Hayır." diyen Karaya baktım "Hayır ben şikayetçi değilim istemiyorum." Polislerden sıyrılıp yere yığılan Karanın yanına gidip ona sımsıkı sarıldım "Canım, Aşkım, bak bana." dedim yüzünü avuçlarımın arasına alıp "Bak bana aşkım." Kara başını omuzuma koydu "İyiyim Güzelim."
Yanağına uzun bir öpücük bıraktım "Kara dikişlerin patladı." Dedim ağlarken.
****
İmkansız sandığım şey olmuştu, hapisten kurtulmuştun Kara ve Abisi nasıl yaptıysalar Aras'a yaptığı her şeyi itiraf ettirdiler.
Evet..bu da Arasın başının altından çıktı. Odamıza nasıl yaptıysa gelmiş bana iğne yoluyla uyuşturucu vermiş sonra ben uyanmışım ve halüsinasyon görmeye başlayıp bıçağı almışım.
Komidine koymuşum sonra Aras gelip Karayı bıçaklamış Bıçağı da bana tutturmuş ki el izi çıksın.
Karanın saçlarını ve yanağını okşadım "Benim her şeyim." Kara uyuyordu. Çok yıpranmıştı. Parmağım da ki yüzüğe bakıp gülümsedim.
Babam hala birlikte olmamızı istemiyor ama Kara hasta olduğu için yanında durmama izin verdi. Kara yavaşça gözlerini aralayınca gülümsedim.
Günde bir kaç kere böyle uyanıyordu. Gülümseyerek elimi eline alıp avuç içimi öptü "Kalbim." Dedi uykulu sesiyle, ona biraz daha yanaştım ve yanağına bir öpücük bıraktım.
"Aa Özcan Deniz ne demiş bir dudaktan, bir yanaktan, bir gıdıktan." Güldüm ve önce dudağına sonra yanağına sonra boynuna birer tane öpücük kondurdum.
Kara zafer gülüşünü yaparken gülümsedim "Nasılsın ağrın var mı Aşkım?" Başını onaylamazca salladı.
"Çok korktum..sen iyi ol da gerisini bir şekilde hallederiz." dedim saçlarını okşarken. O ise mavilerini bana dikmiş gülümseyerek beni izliyordu "Pişman değilsin değil mi?"
Kaşlarım çatıldı "Ne için?" Yutkundu saçını okşadığım elim durdu "Birlikte olduk diye pişman olmadın değil mi Birtanem? Kendini kötü hissediyorsan bana söyle."
Başımı yana eğdim "Seninle her şey çok güzel Kara, eğer sonradan pişmanlık duyacağım bir şey olsaydı başından beri izin vermezdim böyle bir şeyin olmasına." Gülümsedi "Ben seni sadece mutlu etmek istiyorum. Biliyorsun aslında evlenmek hiç planımda yoktu..gerçi mafyalığı bırakmak da yoktu ama sen geldin bir gülümsemenle tüm planlarımı ve oyunlarımı dağıttın."
"Dağıtmasını iyi bilirim." Kara güldü "Gördük..yatakta." Gözlerim fal taşı gibi açılırken omuzuna vurdum "Kara!"
"Ne ya yalan mı?" Dedi çarpık çarpık sırıtarak "Birincisi birisi duyacak sus ikincisi de utandırma beni." pişkin pişkin kıkırdadı "Yatakta hiç utanmanız yoktu mutluluk hanım." Tekrar omuzuna vurdum "Üçüncüsü karnına gelecek tam ameliyat yerine."
Elimi eline alıp öptü "Ne utanıyorsun Bebeğim? Sevgili değil miyiz? Hatta sözlü."
"Millet evlenmeden yapmıyor salak." Kara ofladı "O da bizim ayrıcalığımız olsun."
****
Karayi koltuğa oturttuk ve Abisi bana bakıp gülümsedi "Burda olması onun için daha rahat olur şimdi bizim evde gürültü falan derken rahat edemez. Çok sağol Mutluluk." Gülümsedim "Aa ne demek Işıkay abi."
Işık Karaya doğru koştu "Amca Amca bak babam ne aldı bana!" Birden Kara acıyla inleyince anladım Işık kucağına oturayım derken ameliyatlı yerine değmişti "Amca?" diye sordu Işık büyük mavi gözlerini korkuyla açarken "İyiyim güzelim." Dedi Kara ve onun saçını okşadı.
Işıkay abi kızını kucağına alıp son kez Kara ile vedalaşıp çıktı "Hiç iyi değilim." Güldüm "Onu anladım yüzün kireç gibi oldu." Yanağına uzun bir öpücük bıraktım "Canımın içi."
"Gel." Değip kollarını açtı "Gelemem canın acır." Ofladı "Olsun gel." Dikkatlice başımı göğsüne koydum "Baban alıştı sanki bana hı?" Güldüm "Acıyor şimdi sana ameliyat falan oldun ya, yoksa yumuşadığı yok aslında Annem El atsa Anneme dayanamaz ama Annem de bana küstü ona seni anlatmadım diye."
Kara dudağını büktü "Allahım bize kavuşmak haram mı ya?" Omuz silkti "Bilmiyorum Aşkım." Yüzümü tek eliyle kavrayıp tek eliyle yanaklarımı sıktı ve dudağıma sert bir öpücük bıraktı "Oh senin o Aşkım diyen ağzını yerim."
❤️
Ayyy çok tatlılarrrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
RomanceMerhaba ben Mutluluk.. Basketçi kızın ve Gıcığın ikinci 'Mutluluğu'. Hayat bana şimdiye kadar çok güzel davrandı.. o kadar güzel davrandı ki efkarlı şarkıları her ne kadar sevsem efkarlanamıcağım kadar iyi davrandı. Ama sonra bir dönüm noktası oldu...