"Göz değil nakış mübarek! Bendeki aşk değil ibadet, elleri sevdi nihayet.Ben ebedi sadetten kovuldum. Gölgemi aldım yanıma.Vurdum hasretin yoluna. Benzedim bahtsız mecnuna..yüce mevlaya sığındım. Seyret perişan halimi, bende akşam olmakta. Dostlar seyrelmiş, beyhude lafla vakit dolmakta. Avare oldum serseri oldum.Terki diyarda zalim.Senin allahın yok mu?"
- Zalim, Sezen Aksu
🌹
Annemler gelince birlikte içeri geçtik o kadar çok insan vardı ki burda. Konuşmamı yapmama yarım saat vardı.
Işığı görünce yanına gittim "Hoş geldin." Bana sarıldı "Hoş buldum."
"Ten beyaz, saç kızıl güller..Kahkahasında bülbüller." Gelen sesle şaşkınca baktım Işık arkama bakıp "Aa abim." Deyince arkamı döndüm.
Kara hem elektro gitar çalıyor hem şarkı söylüyordu "Kirpiği kapkara tüller.
Ben o afete vuruldum." Biraz daha ilerleyince gözleri gözlerimle buluştu ve şarkıyı gözlerime bakarak söylemeye başladı "Göz değil nakış mübarek! Bendeki aşk değil ibadet, elleri sevdi nihayet.Ben ebedi sadetten kovuldum. Gölgemi aldım yanıma.Vurdum hasretin yoluna. Benzedim bahtsız mecnuna..yüce mevlaya sığındım. Seyret perişan halimi, bende akşam olmakta. Dostlar seyrelmiş, beyhude lafla vakit dolmakta. Avare oldum serseri oldum.Terki diyarda zalim.Senin allahın yok mu?"Derin bir nefes almaya çalıştım ama olmuyordu kalbim o kadar hızlı atıyordu ki. O şarkıya devam ederken hipnoz olmuş gibi onu izliyordum. Bu kadar güzel bir sesinin olduğunu bilmiyordum ve bilmediğim bir şey daha vardı. Kara ne zamandan beri bana böyle güzel bakıyordu?
Eminim ki başka zaman da bana böyle baktı ama ben anlamadım, yada anlamak istemedim. Şarkı bitince ve herkes alkışlayınca düşüncelerimden çıkıp bende alkışladım. Annem ve babam bana baktı "Kızım iznin olursa bizde bir şey söyleyelim."
"Ne izni Anne lütfen." Annem ve Babam sahneye çıkınca gülümsedim ve Ablamın yanına gittim Yağmur hemen kolunu omuzuma attı.
"Bu şarkı hem eşim hem benim için çok değerli ve biliyoruz ki canlarımızın parçaları çocuklarımız için de bu şarkı çok özel. Ama bugün Mutluluğumuzun günü ve o yüzden bu şarkıyı ona armağan etmek istiyoruz." Dolan gözlerimi kaçırmadan babama öpücük attım.
"Fikrimin ince gülü..Kalbimin sen bülbülü. Fikrimin ince gülü..Kalbimin sen bülbülü."
Annem ve Babam gözlerine bakarak şarkıyı söylerken Eniştem Ablamı dansa kaldırdı bulut da kucağına Yeğenimiz Şansı, yağmur ise Tebessümü aldı ve onlar da Dans etmeye başladı.Hepsini Mutlulukla izledim. Hayatımda adımın hakkını verdiğim çok anım var ve bu da o anlardan biri.. Ailemi çok seviyorum. Cesur nerede diye bakınırken Kara yanıma geldi "Bu dansı bana lütuf eder misin?" Gülümsedim "Senin şu maviş gözlerine karşı koymak imkansız gibi." diyerek uzattığı eli tuttum.
Dans etmeye başladık gözlerini gözlerime dikti.
Sanki bu anda haps olmamız gerekiyormuş gibi hissettim sanki şu an burda dursa her şey çok güzel olacaktı.Gelen sert parfümünün kokusu daha da mayıştırmıştı beni. Tam şu an onu öpmek istiyordum, yarınlar yokmuşçasına, etrafımızda olan biteni umursamadan sadece dudaklarımızı birleştirmek istiyordum.
Boynuna doladığım kollarımı sıkılaştırdım ve yüzlerimizi yakınlaştırdım. Onu tabii ki öpmeyecektim Annemle Babamın kalp krizi geçirmesini göze alamazdım.
Kara gülümsedi "Seni öpmek istiyorum." Gülümsedim "Öpemezsin ama." Dedim kafa tuttan küçük bir kız çocuğu edasıyla, başımı yana eğdi "Aklımı başımdan alıyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
RomanceMerhaba ben Mutluluk.. Basketçi kızın ve Gıcığın ikinci 'Mutluluğu'. Hayat bana şimdiye kadar çok güzel davrandı.. o kadar güzel davrandı ki efkarlı şarkıları her ne kadar sevsem efkarlanamıcağım kadar iyi davrandı. Ama sonra bir dönüm noktası oldu...