"Zaten beni sen iyi ediyorsun,sen benim her derdime deva her şeyime ilacımsım."
- Sahte Rapunzel, estrelax
🌹
Sabah gözlerimi araladığımda aşırı derecede soğuktu ve halsizdim. Kapım tıklandı ama gel demeye bile halim yoktu.
Kapım açılınca yarım yamalak açtığım gözlerimi rahatsız eden ışıkla kapadım.
"Mutluluk hadi uyan öğlen oldu."
"Bu oda niye bu kadar soğuk." Kara yanıma geldi gözlerimi araladım. "Ne demek soğuk gayet normal." Yorganı üstüme doğru çektim "Hayır soğuk."
Titremeye başlayınca Kara elini anlıma koydu "Mutluluk! Yanıyorsun sen? Havale geçiriyorsun!" Yutkundum "Ya Hayır abartma."
"Ağrın yok diye öyle diyorsun baksana gözlerini açmaya bile halin yok tabii dün havuza girdin soğuk soğuk." Ofladım "Sende girdin."
"Benim bir şeyim yok ama." Kara üstümde ki yorganı çekince yüzümü buruşturdum "Ya soğuk!" Dedim titreyerek.
Kara ise beni umursamadan beni kucağına alınca o anki refleksle kollarımı boynuna doladım "Tahsin arabayı buraya getir hemen."
Titremem şiddetlenince Karanın da nefesleri sıklaştı. Beni arabanın arka koltuğuna yatırdı ve hızla sürmeye başladı.
Yazardan:
Mutluluğun bilinci kapanınca Kara küfür etti "Ya kızım ne yapıcam ben seninle ya!"
Hastaneye gelince Mutluluğu tekrar kucağına alıp acile girdi "Yardım edin çok ateşi var Havale geçiriyor."
Mutluluğu sedyeye bırakıp ona baktı bu halinin bile bu kadar güzel olması onu şaşırtmıyordu o hep güzeldi eskisi gibi..
Doktorlar Mutluluğu muayene odasına alınca Kara oturdu ve bakmamaya beklerkende ayağı ile ritim tutmaya başladı. Eşofman ve tişörtle dışarı çıkmıştı normalde olsa asla böyle dışarı çıkmazdı.
Kumaş pantolon ve gömlek olmadan dışarısı haramdı ona ama Mutluluk yüzünden şimdi bu haldeydi.
Kendi kendine sırıttı Mutluluğun ettiği laflar ve hareketli hem tatlı hemde komik geliyordu ona.
O Mutluluğu uzun zaman unutamamıştı Lisede kardeşini almak için karşılaştıktan sonra yıllar boyu Mutluluğu düşünmüştü.
Ona aşık olmamıştı ama gözleri onu büyülemişti, ondan hoşlanmıştı.
Sonra onu tekrar gördüğünde inanamamıştı hatta sevinmişti. Babasının hep met ettiği ve anlattığı mutluluk o mutluluktu.
Doktor odadan çıkınca Kara ayaklandı "Havale geçirmiş bilinci az sonra yerine gelir, serum bitince gidersiniz yazdığım ilaçları içsin ve kendine dikkat etsin.Geçmiş olsun."
Kara reçeteyi alıp gülümsedi "Teşekkür ederiz." Odaya girdiğinde Mutluluk hala uyuyordu. Kara gülümsedi ve yüzünü incelemeye başladı.
'Şişmiş ve kızarmış dudakları, uzun kirpikleri, ve kızarmış yanakları mıydı onu kusursuz yapan yoksa benim gözlerim miydi onu kusursuz gören?' Diye düşündü Kara sonra Mutluluk gözlerini yavaşça aralayınca düşüncelerini bir kenara bırakıp ona baktı.
Mutluluk Ela harelerini onun mavilerine değdirdi sonra etrafına bakındı ve nerde olduğunu idrak etmeye çalıştı.
Yutkundu "Kara? Niye hastanedeyiz?" Kara gülümsedi "Havale geçirdin."
Mutluluğun aklına olanlar bir bir düşünce başıyla onayladı "Of çok halsizim."
"Serum birazdan etkisini gösterir."
****
Mutluluktan:Kara benimle sanki ölümden dönmüşüm gibi ilgileniyordu ve yataktan çıkmama izin vermiyordu.
Odanın kapısını açtı ve içeri bir tepsiyle girdi tepsiyi kucağıma koyup yatağın kenarına oturdu "İç."
Ona baktım "Öküz müsün? Cümle kuramıyor musun?" Güldü "Mutluluk iç şunu hadi işim var daha."
"Sen git içerim ben." Başını yana eğip gözlerini kıstı "Hop bende inandım sabah kahvaltı getirdiğim de de öyle dedin ve sonra geldim bir baktım dokunmamışsın bu çorba bitecek gözlerimin önünde hemde." Ofladım ve yemeğe başladım.
"Ben ne zaman burdan gideceğim." Gözlerini devirdi "Bir gün kaldı Mutluluk."
"İyi." Çorbayı bitirdim ve tepsiyi onun kucağına verdim "Bitirdim."
Gözleriyle yanına koyduğu antibiyotiği işaret etti "Onu da iç." Yüzümü buruşturdum "Ya hayır tadı çok kötü?"
"Mutluluk çocuk musun? İç hadi." Omuz silktim ve başımı diğer tarafa döndürdüm "Allahım sabır ver! Yirmi altı yaşında kadın altı yaşında gibi davranıyor."
"Bir şeyin tadı kötüyse kötüdür yaş farketmiyor yani."
"Onu bende biliyorum, ama senin bu ilacın tadına değil işlevine bakman lazım ve şu an da sana yararlı olduğu için içm- ya ben kime anlatıyorsam." Tepsiyi komidine koydu ve eline küçük bardağa koyduğu antibiyotiği aldı "Al şunu."
"Ya hayır istemiyorum!" Ağzıma götürünce başımı hep diğer yönlere çevirdim.
"Ya Mutluluk içsene ya!" Omuz silktim "Ya hayır!" İkidebir kaldırdığım kollarımı tek eliyle tuttu ama ben hala başımı çevirip duruyordum.
Ellerini çekti ve antibiyotiği kenara baktı ben zafer gülüşümü yaparken birden yüzümü avuçlarının arasına alıp beni öpmeye başladı.
Ne olduğunu anlamıyordum ama geri de çekilemiyordum.
Sanki donup kalmıştım.
Geri çekildiğinde gözlerimi kırpıştırdım "Mutluluk" diye fısıldadı. Ben hala şoktayken ikinci şoku yaşamama sebep oldu ve ağzıma antibiyotiği dikti.
"Sakın tükürme yut!" Değip ağzımı eliyle kapadı.
Yüzümü buruşturarak yuttum "Su!" Elime bardağı verince suyu dikledim.
"Niye öptün beni?!" Tepsiyi alıp ayaklandı "İlacı başka türlü veremezdim artık ilaçlarını içersin diye umuyorum. Yoksa daha çok öperim."
Hareket çektim "Nah öpersin," gözlerini devirdi "Mutluluk sen hala ergenliktesin yemin ederim."
Dil çıkarıp yattım ve üstümü örttüm kapının kapanma sesi gelince doğruldum ve elimi dudaklarıma götürdüm.
İçim bir kıpır kıpır olmuştu sanki o beni öpünce.
****
Karaya baktım "Eve bıraktığın için, misafir ettiğin için sağol."
"Bir şey olursa ara yarın şirkette görüşürüz." Başımla onayladım.
Kapıyı anahtarımla açıp içeri girdim ve kapıyı kapattım arkamı dönünce ise sıçradım "Ay!"
"Naber Üzüntü dökül bakalım neler öğrendin." Yutkundum "Hepsini anlat yoksa fena olur."
"Tamam, Karanın Annesiyle arasında bir Problem var yani Annesi hakkında konuşurken çok gerdin." Ali Haydar sırıttı "Hımm bak bu iyi bir bilgi, halbuki dışardan ikiside çok iyi anlaşıyormuş gibi duruyor.Başka neler öğrendin?"
"Evlerinin her yerinde silahlar saklı, beni götürdüğü evde bir kilitli oda vardı." Kaşları kalktı "O odaya gireceksin, peki şu bizim mekanın kodunu öğrendin mi."
Derin bir nefes aldım "1945." Ali Haydar sırıttı "Aferin benim kızıma."
Kapıyı açtı ve evden çıktı.Derin bir nefes alıp sakin olamaya çalıştım.Allahım ne yapıyordum ben?
♥️
YAAAAAA ÖPÜŞTÜLERRRR
Başta kendi hikayemden alıntı yapmak da ayrı güzel hismişşş🥹🥹🥹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
RomanceMerhaba ben Mutluluk.. Basketçi kızın ve Gıcığın ikinci 'Mutluluğu'. Hayat bana şimdiye kadar çok güzel davrandı.. o kadar güzel davrandı ki efkarlı şarkıları her ne kadar sevsem efkarlanamıcağım kadar iyi davrandı. Ama sonra bir dönüm noktası oldu...