23 - Kardeş

41 5 50
                                    

Özdemir Asafın dediği gibi:
"Her şeyi zamana bıraktık, zamanımız var mı bilmeden."

🌹

Kara anlını anlıma yasladı ve gülümsedi "Sucuk yedin değil mi?" Kızardım "Ya Kara..Of ağzım kokuyor değil mi?" Kara gülerek ayaklandı ve beni kucağına alıp aşağı inmeye başladı utancımdan başımı boynuna gömmüştüm o ise hala gülüyordu.

"Ya sorun yok ben sucuk severim." Göğsüne vurdum "Dalga geçme." Beni tezgaha oturttu ve kendine ekmek sucuk ve kaşar çıkardı "Şimdi bende yücesin ve bana artık kokmacak." Tezgahtan indim "Ben dişlerimi fırçalamaya gidiyorum."

Tek eliyle belimden tuttu ve beni tekrar tezgaha oturttu "Önce tostunu ye."

"Kilo alıcam senin yüzünden." Beni süzdü "Kilolusun zaten."

"Ya kara hiçte bile!" Kara güldü ve dudaklarıma kısa bir öpücük bıraktı "Bebeğim." Başımı başka tarafa çevirdim "Git."

Bana daha çok yanaşıp burnunu yanağıma sürttü "Gitmem, asla gitmem senden." Omuz silkince beni gıdıklamaya başladı.

Kısa süre sonra durdu "Gülüşüne kurban olduğum." Gülümsedim ve yanağından öptüm.

****

Kara saçlarımı okşarken tam mayışmış uyuyacaktım ki telefonu çaldı "Üf Kara kaçıncı çalış bu."

"Ne yaptım Kalbim hem patron hem yeraltı kralı olunca öyle oluyor." Kara telefonunu aldı "Ama bu sefer Abim."

"Efendim?" Kara birden ayaklanınca şaşkınca baktım "Tamam geliyorum." Karayı ilk defa bu kadar telaşlı görüyordum "Kara noldu?" Kara bana baktı "Ali Haydar Piçi Işığı vurmuş..kardeşimi vurmuş orospu çocuğu." Bende Kara gibi hızla çeketimi ve ayakkabılarımı giydim.

"Sen araba kullanma bu halde ben sürerim." Kara başıyla onayladı. Elleri titriyordu. Elini elime alıp gözlerime bakmasını sağladım "Bir şey olmayacak tamam mı?" Karanın gözleri doldu "Koruyamadım onu..koruyamadım."

Yüzünü avuçlarımın arasına aldım "Hayır Kara sen mükemmel bir Abisin, öyle düşünme lütfen."
Akan yaşlarını silip dudaklarına bir öpücük bıraktım "Şimdi dik durman lazım Kardeşinin Abisine ihtiyacı var." Kara başıyla onayladı.

Hastaneye girerken Kara elimi bırakıp koşar adımlarla resepsiyona gitti "Işık Hayat Aslaner, nerde ben abisiyim?"

"Ameliyatta şu an beyefendi." Kara başıyla onaylayıp elimden tuttu ve ameliyathanenin önüne geldik Karanın Abisi ona baktı "Çok mu kötüydü durumu hı?"

Abisi yutkundu "Sakin ol önce Kara." Kara soran gözlerle baktı abisine "Sakin mi olayım? Sakin! Sen sakin olabilirsin yıllardır Işıksız dayandın! Ben Işık doğduğundan beri ona adadım kendimi. Hep onu sevdim. Herkese sert davranırken Işığa açtım kendimi, şimdi sen bana sakin ol diyorsun hı?" Gözlerim doldu "Kara.."

Kara abisinin tuttuğu yakaları bıraktı "Ben sakin falan olamam ben Işığımı istiyorum." Karanın akan yaşlarını silip onu oturttum "İyi
Olacak Işık söz veriyorum Sevgilim.." Karanın yanına oturdum ve başını göğsüme koyup saçlarını okşamaya başladım.

Dışarı katı gibi gözüken adam şu an kollarımda ağlıyordu. Yutkundum..bu Ali Haydar meselesini Karaya anlatmalıydım.

Işık iyileşince kesin anlatacağım.

Akan yaşımı sildim ve Karanın saçlarından öptüm "Seni çok seviyorum." diye fısıldayınca Kara burnunu çekti ve boşta duran elimi eline aldı.

****

Saatlerdir bekliyorduk saatlerdir Karanin başı göğsümde ağlıyordu.

Karanın yanağını okşamaya başlayınca doğrulup kızarmış gözlerle bana baktı Abisi hava almaya çıkmıştı "Kara, Sevgilim biraz dolansak mı hı? İyi gelir hem sana." Başını onaylamazca salladı akan yaşını sildim "Lütfen sevgilim." Derin bir nefes alıp ayaklandı ve elini bana doğru uzattı.

Elini tuttum ve ayaklandım sonra karanın kaşları çatıldı "Dön bir arkanı." Arkamı döndüm ve sonra tekrar ona baktım "Noldu Aşkım."

Hızla kollarını bana sarıp beni sıkıca tuttu "noluyor sevgilim?"

"Mutluluk dikişlerin patlamış çok kan kaybetmişsin ayakta durman bile mucize." Of!

****

Allahtan çok kan kaybetmemiştim doktor dikişleri tazeleyip bant yapıştırdı "Dikkat edin Mutluluk hanım ani haraketler yapmayın." Başımla onayladım be odadan çıkıp beni bekleyen Karaya baktım.

Bana gidip kiyafet bile getirmişti ona ne kadar teşekkür etsem azdı o kardeşi için endişelenirken gidip bana kıyafet getirmesi bana ne kadar değer verdiğini gösteriyordu

Bana baktı ve beni kendine doğru çekerek sımsıkı sarıldı kollarıma ona sardım. "Dikkat et Mutluluk, sana da bir şey olsaydı ne yapardım ben?"

Basımı geri çekip ona baktım "Ben iyiyim." Dedim masumca gülümsedi ve anlımdan öptü "Hep iyi ol." Elimi eline aldı ve yine ameliyathanenin önüne gittim Karanın abisi güler yüzle yanımıza geldi "Işığın ameliyatı iyi geçti bir kaç gün yoğun bakımda kalacakmış sonra kendine gelince normal odaya alacağız dedi doktor." Kara sevinçle abisine sarıldı "Allahım sana şükürler olsun."

Sonra bana doğru dönüp bana sarıldı "Demiştim sana bir şey olmayacak diye." Doktor Ameliyathaneden çıkınca Kara doktorun yanına gitti "Doktor bey kardeşimi görebilir miyim?"

Doktor başıyla onaylayınca Kara gülümsedi. Çok tatlıydı.

Doktor bizi bir camın önüne götürdü "Yanına girmeniz iyi olmaz burdan baksanız daha iyi." Kara başıyla onayladı ve kardeşine baktı "Işığım..Bebeğim bunu da atlacağız canımın içi..bunu da atlatacağız."

Telefonum çalınca Karaya baktım "Hemen geliceğim." Kara başıyla onaylayınca başka bir koridora girdim.

Ali haydar arıyordu "Ne var allahın cezası ne!" Bir kahakaha geldi "Kapat telefonu." Telefonu çatık kaşlarla kapadım.

Sonra Ali Haydarın yanıma geldiğini gördüm "Niye yaptın bunu Işığa hı? Niye?" Güldü "Kara acı çeksin diye."

"Yettin artık sen gidip her şeyi Karaya anlatıcağım ben onu seviyorum ona yalan söylemiceğim." Ali Haydar birden tek eliyle boğazımı sıkmaya başlayıp beni duvara sertçe yaslayınca telaşla elim eline gitti.

"Annenden Babandan çok mu seviyorsun onu Mutluluk? Onları gebertiyim mi hı?" Nefes alamıyordum.

Ali Haydar elini çekince derin bir nefes aldım "Yapamazsın. Hiç bir bok yapamazsın." Ali Haydar kahkaha attı "Annenin kalp krizini unuttun galiba..yada Işığın nerde olduğunu hatırla istersen."

Yutkundum "Bende öyle düşünmüştüm Üzüntü..şimdi seni kim vurmuş onu söyle sen belli ki Karanın gizli başka düşmanları var." Gözlerim doldu "Nolur sana yalvarıyorum bırak beni..bizi."

"Bırakmacağım söyle." Ofladım "Cengiz diye biri babasıyla husumeti varmış." Ali haydar yanağımı sıktı "Aferin Güzellik hadi şimdi Karanın yanına git."

Yanımdan gidince akan yaşlarımı sildim ve Karanın yanına gittim.

O ise dolu gözlerle kardeşini izliyordu kollarımı koluna sardım "Seni çok seviyorum." Saçlarımdan öptü ve başını başıma yasladı "Aşığım sana be kadın."

♥️

Ben karaya çok üzülüyorum yaaaaa

MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin