Okyanusta ölmez insan, gider bir kaşık sevdada boğulur...
- Cemal Süreya🌹
Atlı karıncadan inince Işık elimden tuttup beni çekmeye başladı "Dönme dolaba binelim Amca!" Kıkırdadım "Tamam Birtanem." Mutluluk da yanımıza gelince Dönme dolaba bindik.
En tepede durunca Mutkuluğun gözlerine baktım "Yıldızları burdan da izleyebiliriz." Gülümsedi ve başıyla onayladı.
Gülümsemesi beni de gülümsetirken gözlerine baktım. Gözlerinin içi de gülüyordu sanki. Yıldızlara bakmaya başlayıp Işığa da gösterdi "Bak şurdaki yıldız ne kadar çok parlıyor." Işık başıyla onayladı "Evet."
Dönme dolaptan inince Saate baktım Saat ona geliyordu Işık uyusa iyi olacaktı. Onu kucağıma aldım "Birtanem? Hadi eve." Dudağını büzdü "Ya lütfen biraz daha." Yanağını ard arda öptüm "Hayır uyuyacağız."
Mutluluk gülümseyerek Işığın elini tuttu "Şimdi uyuyun yarın bana kahvaltıya gelirsiniz." Işık gülümsedi "Olur."
****
Mutluluğu bıraktıktan sonra eve geldik Işığı Kucağıma alıp eve girer girmez ceketini ve ayakkabılarını çıkardım.
Lavaboya gittik ve ellerimizi yıkadık. Onu tekrar kucağıma aldım "Hop gel bakalım." Kollarını boynuma doladı onu odama götürüp yatağa oturttum "Benimle sarılarak uyumak ister misin?" Başıyla onayladı gülümsedim pijamalarımı çıkarıp odamdaki tuvalette girdim ve üstümü değişip Işığın yanına uzandım.
Kollarını bana sarınca bende ona sarıldım "Ben seni çok sevdim Amca." Burnundan öptüm "Bende seni çok sevdim."
"İyi ki gelmişiz türkiyeye, yoksa seni hiç tanıyamazdım." Yanağını ard arda öptüm "İyi ki Güzelim benim iyi ki."
****
Sabah gözlerimi yüzümde gezinen minik ellerle açtım Işığın elini elime alıp parmaklarını hafifçe ısırınca kıkırdayarak elini geri çekti "Günaydın Amca."
Yanağından öptüm "Oh günaydın bebeğim."
Yataktan kalktım "Hadi sen koş Annen ve babanın yanına giyindirsinler seni bende giyinip geliyorum."
Odamdan çıkınca üstüme takım elbisemi giyip saçlarımı düzelttikten sonra odamdan çıkıp Işığın odasına gittim "Abi?"
"Abisinin gülü, birtanesi, Aşkı." Gülümsedi yanına gidip yanağını ard arda öptüm "Nasıl oldun daha iyi misin?" Başıyla onayladı.
Ona sarıldım "Hep iyi ol meleğim." Gülümsedi ve yanağımdan öptü.
Ayaklandım ve aşağı indim Işık annesiyle el ele tanıma gelince gülümsedim "Şey Merhaba tanışamadık." Kadın gülümsedi ve elimi sıktı "Merhaba ben Alya."
"Kara." Işık bacaklarıma sarılınca onu kucağıma alıp öptüm "Ben Işık ile Kahvaltıya gitsem sorun olur mu?" Kadın başını onaylamazca salladı "Yok tabii."
Abim gelip Işığa baktı "Aa bebeğim? Nereye." Işık kollarını boynuma doladı "Amcamla kahvaltıya gideceğiz."
Abim kaşlarını kaldırdı "Kızım ama..sen benim kızımsın." Güldüm "Kıskanma lan!" Işık kıkırdayınca onu öptüm.
"Hadi biz gidiyoruz." Abim Işığa dudağını büzünce Işık güldü.
Birlikte dışarı çıkıp arabama bindik. Mutluluğun evinin önüne gelince Işığı kucağıma aldım "Hop gel bakalım." Deyip onu öptüm.
O da benim yanağıma bir öpücük bıraktı. Onu Zile doğru eğdim "Çal bakalım Zili." Zile basınca onu tekrar normal pozisyona getirip beklemeye başladım.
Mutluluk kapıyı açıp gülümsedi "Hoş geldiniz." Gülümsedim "Hoş bulduk, gelirken boş gelmeyelim dedik pastaneden Işık hanım çok istedi diye çikolatalı pasta aldık." Mutluluk gülümsedi "Hımm bende çok severim çikolatalı pastayı isabet olmuş."
İçeri geçince Mutluluk Işığa çeketini ve ayakkabılarını çıkarırken yardımcı oldu. Gülümseyerek onları izledim.
Mutluluk bir gün Anne olursa çok iyi bir anne olacak bundan eminim.
Işığa bakıp gülümsedi "Sen şimdi ilk önce ellerini yıkaman lazım ondan sonra kahvaltıya geçeriz olur mu?" Işık beni gösterdi "Amcamda yıkaması lazım."
Mutluluk bana bakıp gülümsedi ve başıyla onayladı "Evet tabii."
Işık ile lavaboya doğru gidip ellerimizi yıkadık mutfağa girince ıslık çaldım "Baya iyi duruyor her şey." Mutluluk karşıma oturdu.
Afiyetle yemeğe başladık.
Mutluluktan:
Kahvaltı bitince tezgahın kenarına sakladığım hediyeyi çıkarıp Işığa verdim "Bu ne?"
"Aç bakalım neymiş." Işık paketi heyecanla açtı ve içinden çıkan bebeği görünce sevinç çığlığı attı "Ya çok güzel." Yanıma gelip sarılmak isteyince onu kucağıma aldım bana sarılıp beni öptü "Teşekkür ederim."
Gülümsedim "Rica ederim canım benim sen doyduysan salona geç bebeğinle oyna bizde masayı toplayalım."
Işık içeri geçince Karanın bana gülümseyerek baktığını fark ettim "Teşekkür ederim." Kaşlarımı çattım "Ne için?"
"Beni bu kadar mutlu ettiğin için." Başımı yana eğdim "Adım Mutluluk." Gülümsedi.
Kalktım ve masayı toplamaya başladım o da bana yardım ediyordu.
Masayı topladıktan sonra sildim Kara bana iyice yanaşınca nefesimin daraldığını hissettim ve yutkundum.
Geri geri giderken sırtım Mutfak dolabıyla bütünleşti resmen. Karanın koyu maviye dönüşmüş gözleri tüm yüzümü talan ederken ne bir şey diyebildim nede gözlerimi kaçırabildim.
Bana bir nefes gibi yakınken o da yutkundu. Ademcik elmasını izleyip gözlerimi tekrar gözlerine diktim "Mutluluk." Diye mırıldandı mayhoş bir sesle.
"Hı." dedim. Ağzımdan tek çıkan şey bir 'Hı' oldu.
Elini kaldırıp elinin tersiyle yanağımı okşadı sonra baş parmağı ve gösterge parmağıyla çenemi nazikçe tuttu "Çok güzelsin." Diye mırıldandığında çoktan kendimi ona bırakmıştım.
Sanki ona kitlenmiştim sadece onu izleyebiliyordun.
Yavaşça dudakları dudaklarıma yöneldiğinde gözlerimi kapadım dudaklarını dudaklarımda hissedeceğimi sandığım sırada bir ses geldi.
"Amca?" Kara çok fazla gerilemedi sadece başını çekip Işığa baktı "Birtanem? Noldu?"
"Bebeğime pil alırız değil mi?" Kara gülümsedi "Alırız bebeğim sen içeri geç gelicem yanına." Başıyla onaylayıp gittiğinde bende karanın geri çekilmesini bekledim.
Onun aksine tekrar bana yanaştı çenemi nazikçe tuttu ve sırıttı. "Seni zorla öpmek istemiyorum." Diye mırıldandı dudaklarıma doğru.
Titreyen ellerimi gizlemek adına arkama sakladım ve gözlerine baktım "Zorla olan bir şey olsaydı seni on metre ileriye itmiştim bile." Sırıttı nefesini dudaklarımda hissetmek içimi titretiyordu.
Dudaklarını yanaştırdı aramızda bir nefeslik yer kalmıştı biraz daha yanaştı. Öpüşmüyorduk ama dudakları dudaklarıma değiyordu.Gözlerimi kapadım ve kendimi ona bıraktım.
Nihayet beni öpmeye başlayınca ona karşılık vermeye başladım titreyen ellerimi omuzlarına bıraktım o ise ellerini belime yerleştirip beni iyice kendine yapıştırdı.
Ve biz nefessiz kalana kadar öpüştük..
♥️
ALLAHIM YANDI BURALARRR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
RomanceMerhaba ben Mutluluk.. Basketçi kızın ve Gıcığın ikinci 'Mutluluğu'. Hayat bana şimdiye kadar çok güzel davrandı.. o kadar güzel davrandı ki efkarlı şarkıları her ne kadar sevsem efkarlanamıcağım kadar iyi davrandı. Ama sonra bir dönüm noktası oldu...