3 - Hayalleri kendinden büyük olan kız

75 6 112
                                    

"Hayal etmek her şey demektir. Hayatın size getireceklerinin bir ön gösterimidir."
-Albert Einstein

🌹

Yutkundum. Tekrar bir mesaj geldi.

Tanınmayan Numara:
Görevin basit Karanın sana güvenmesini sana aşık olmasını sağla ve sırlarını bana anlat.

Telefonumu kapatıp kenara koydum ve yutkunarak Karaya baktım bana şaşkınca baktı "İyi misin rengin bembeyaz olmuş."

Kibarlık da biliyor ukala şey..Ben bırak bunun bana aşık olmasını benimle selâmlaşmasını bile istemiyorum ki.

Ama Annem Babam için mecburum...

Çok güzelim ben, yani aşık olma konusu kolay ama güven başka bir şey, umarım beceririm.

Kara yanıma gelince başım dönüyormuş gibi yapıp koluna tutundum hemen bana destek verdi "Sen kibar olmayı biliyor muydun ki?" Gözlerini gözlerime dikti bu kadar yakın olmamız kesinlikle doğru değildi.

"Yardım ediyoruz şunun şurasında, araban bile benim sayemde bir gecede halloldu yoksa servisle uğraşırdın." Şaşkınca baktım "Arabam burada mı?"

Başıyla onayladım beni koltuğa oturttu ve yanıma oturdu "Sana bir şey sorucağım." Kahvesini masaya bıraktı "Birincisi sen niye benim evimde bu kadar rahatsın? İkinciside şey."

"İkincisi yok." Kaşlarını kaldırdı "Bir şeyin birincisi varsa her zaman ikincisi de olur." Yutkundum ve başımı kaldırdım "İkincisi de beni niye öptün?"

Kara derin bir nefes aldı "Bak şu öpücük konusunu açacaktım zaten, ya o an boş bulundum biliyorum bulunmamam lazım nede olsa bu bir taciz çok özür dilerim Mutluluk salaklığıma geldi."

Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım kendine salak mı demişti o?

"Tamam tamam en azından yaptığının salaklık olduğunu anlamışsın bu da bir şey." Arkasına yaslandı "Burda bu kadar rahat olmamın sebebi de sanki seni yıllardır tanıyormuş gibiyim Babam senden çok bahsederdi."

Yutkundum "Adnan beyin ölümü çok ani oldu, hiç beklemiyordum." Başıyla onayladı "Bizde beklemiyorduk, ama hayat devam ediyor."

Kaşlarım çatıldı eğer benim Babam ölseydi ben kıyameti koparırdım ama Kara sanki ölmemiş gibi davranıyordu.

Gerçi herkes acısını farklı yaşar yargılamam lazım.

Karaya baktım "Sen gitçek misin?" Güldü "İyi kalkayım o zaman ben." Ayaklandım "Yarın görüşürüz şu iş şartlarını falan konuşalım." Kara başıyla onayladı "İyi o zaman Görüşürüz Kara bey."

"Görüşeceğiz mutluluk hanım." Dedi ve yanağımdan makas alıp gitti. Kapıyı kapatıp derin bir nefes aldım.

"Her şeyi akışına bırak mutluluk, bir şekilde aşık olacak zaten."

****

Şirkete gelince Cerene baktım "Cerencim bana bir kahve getirir misin?" Ceren başıyla onaylayınca odama girdim kısa sürede hem kahvem hem Kara gelmişti.

"Şimdi ben artık sadece Parfüm değil giyim de üretmek istiyorum çizimlerim bunlar zaten moda tasarım okudum, e sizinle zaten parfüm için çokça birlikte çalıştık ve eğer istersen üretimde de birlikte çalışırız kumaşları sizden alırız."

Kara çizimlerimi eline aldı "Bunlar çok güzel." Gülümsedim "Beğendin mi ?" Başıyla onaylayınca ona bir çizim daha gösterdim "Bunu lisede çizdim bu kesinlikle star parçam olacak."

MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin