8-על טעויות משלמים

580 31 25
                                    

נ.מ-ג׳ון
מכיל קטעים🫣

אני בשוק שאנשים קוראים את החרא הזה😂
~~~~~~~~~~~~~~~~

הוא אמר שהוא הולך להחליף בגדים אבל הוא לא חזר כבר המון זמן, אז יצאתי לחפש אותו הוא לא בשירותים, לא בחדר הלבשה, ואף אחד לא ראה אותו. אני חושב שהוא ה- "ראיין!!" לעזאזל איך הוא- מה קרה פה לעזאזל מה קרה לפרצוף שלו!! רצתי אליו ואחזתי אותו והייתי בשוק שהרגשתי את גופו הרטוב קפוא, כאילו אין דם בגופו, הרמתי אותו בתנוחת כלה ורצתי איתו לחדר הלבשה, שלחתי לאחי הודעה ואמרתי לו שילכו, שאנחנו נגיע מאוחר יותר. הוא שלח לי "אוקי~😏". כיביתי את הפלאפון מייד לאחר שגלגלתי עיניים, חיפשתי בגדים ארוכים שיתאימו לו ומצאתי את זה:

הוא היה נראה כמו יצירת מופת והייתי צריך לשלוט בזיקפה שקיבלתי ולשים עליו את הבגדים, אבל לא יכולתי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הוא היה נראה כמו יצירת מופת והייתי צריך לשלוט בזיקפה שקיבלתי ולשים עליו את הבגדים, אבל לא יכולתי.
וכמו אידיוט מצאתי את עצמי נועל את הדלת ומתפשט ונשאר עם בוקסר.
הפעימות בליבי התחזקו ולא הבנתי מה אני עושה, ליטפתי את פיתמתו הקטנה וזיקפתי כמעט קרעה את התחתון בוקסר שלי. צבטתי את פתמותיו והוא נגח אך, עדיין היה ישן, חיבקתי אותו חזק אליי, רגליי היו משולבות והוא היה בינהם, נישען לי על היד, ניסיתי לנשום אוויר לפני שאני יעשה משהו שכנראה אתחרט עליו אך ברגע שהוא זז והתחכך בי מעט זה נגמר. הושבתי אותו על הכיסא וירדתי לו. מצצתי לו בחזקה והזזתי את ידי מעלה ומטה ואת ידי השניה שמתי על הרקטום שלו(אני לא ממש זוכרת איך כותבים את זה רקטום נכון? ה.כ)
עדיין לא לחצתי, עדיין! המשכתי למצוץ לו ולהניע את ידי
ושהרגשתי שהרקטום מפמפם לחצתי והכנסתי את האצבע שלי עד לקו הציפורן זה אתגר להכניס את האצבע כשהוא יושב, טוב. למזלי ולצערי, הוא קם. "מ-מה א-אתה ע-עושה" הוא שאל תוך כדי שהוא רועד, ממש אבל ממש לא התכוונתי שזה יקרה, למה עשיתי את זה לעזאזל!
הוא נראה חמוד כל כך!! הוצאתי את איברו מפי הקמתי אותו מהר ונישקתי אותו, שתינו עומדים ערומים, הילדון פה בוכה, וזה בגללי. למה אני לא יכול לשלוט על זה!! הוא גם עצם את עיניו הדומעות, ונישק אותי בחזרה, עדיין רועד ומסכן כל כך התחלתי להרגיש אשמה, הוא מנשק טוב, זה בגלל מה שקרה לו, ולמרות זה שידעתי החלטתי גם לעשות את זה, למרות זאת דחפתי את אצבעתי יותר והוא קפץ לאחור. הורדתי את ראשי למטה מתוך מבוכה ומתוך רצון לשלוט בעצמי אך לא הצלחתי, הוצאתי את אצבעתי ממנו ומשכתי אותו לנשיקה נוספת לא התחשבתי במה שקורה, נשכתי את שפתיו והכנסתי את לשוני לפיו והוא תפס בי בחוזקה, זה היה חזק ממני. קירבתי אותו אליי ואחזתי בפלחי ישבנו, והוא פער את עיניו נישקתי את צווארו והורדתי את הבוקסר ביד אחת תוך כדי שאנחנו מתנשקים ואני אוחז בישבנו בידי השניה הכנסתי את הזין שלי בין רגליו והתחלתי להתחכך בו, הוא גנח כמו משוגע בזמן שאני המשוגע פה, הדבר היחיד שעבר לי בראש זה אם הוא גונח ככה עכשיו מה יקרה שאני אכנס אליו המשכתי להתחכך בו והדבר היחיד שנשמע בחדר היו הגניחות שלו "אה~אמ~אינ~" זה הדבר היחיד שנשמע פה, הנחתי את האצבע שלי הרקטום שלו שוב.
"ל~לא~~ ב-בבקשה~" הוא התחנן והרגשתי רע, אבל לא יכולתי להפסיק, הסתכלתי מסביב שהוא עליי ומצאתי עט עיפרון ושוט, הלכתי לשם תפסתי את העיפרון וכיוונתי לרקטום "אני מכניס" אמרתי ובלי לחכות לתשובה דחפתי את העיפרון בכל הכוח "אה~!!" הוא גנח והמשיך לבכות הלוואי שיכולתי לעצור, אני כזה דפוק אבל אני לא מסוגל "ה~השפיץ ח-ד~ ז-ז-ה כו~אב~" אולי הייתי צריך להכניס את המחק במקום החוד, אבל יכאב לו בכל מקרה, אז המשכתי, "זה עמוק אבל דק, זה עדיף מהאצבע שלי" אמרתי ובמהירות הוצאתי והכנסתי את העיפרון שוב ושוב והוא גנח בקולי קולות הוצאתי את העיפרון ובלי התראה מוקדמת הכנסתי את האצבע והתחלתי לזיז אותה, עוד אחת..ועוד אחת... ובכי...
"ת-תפסיק ב-בבקשה~ז-זה כו-כואב לי מאוד~"
מה לעזאזל קרה כרגע!!! הוא התעלף!! לעזאזל!! א-אני לא מאמין לעצמי הוצאתי את האצבע לאט והוא התכווץ שהיא יצאה במלואה. הלב שלי כאב, הוא עבר את זה שוב בגללי..? "מ-מצטער..." אמרתי וחיבקתי אותו, הרגשתי כובד ברגליים "תתרחק ממני!!" הוא צעק, סתר(סטר/סתר?🫣 ה.כ)
לי לבש את הבגדים ורץ משם, הרגשתי שאני מתמוטט ואני חייב לחפש אותו לא מצאתי אותו בשום מקום, בבית ספר, בבית, בבית שלו,בגינה, אני פאקינג אידיוט. אמא שלי התקשרה אליי לפני 10 דקות, אולי כדאי שאני אלך לבית, שלום לילה ללא שינה...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
תקראו זה חשוב!
תקשיבו, המצב הזה דפוק וקשה, אנשים נעלמים נחטפים בשבי, מתים.
ואנחנו יושבים בבית לא עושים כלום.
אני לא מבקשת שתתרמו והכל, נגיד אני, אני לא תורמת אני רק בת 14 ואם הייתי יכולה הייתי תורמת.
אבל אפילו משהו בקטנה, איזה קבוצה עם 10+ אנשים לחיזוק, או אפילו פרק תהילים קצר.
אנשים נעלמים ומתים לנו, בנות נחטפות ונאנסות, ואנחנו יושבים בפלאפון ולא עושים כלום.
אני מקווה שהבנתם מה שניסיתי להגיד, אם מישהו צריך עזרה, או שמציק לו משהו, תפנו אליי בפרטי, אל תסבלו לבד ובשקט. אני אנסה לעזור עד כמה שאני יכולה.
מתפללת שהכל יהיה בסדר איתכם, תשמרו על עצמכם❤️

בלתי אפשרי Where stories live. Discover now