17

321 26 13
                                    

אני אולי אסיים את הסיפור בקרוב. אני לא יודעת אבל אולי🙏
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נ.מ-ג׳ון

צעקתי על המלאך שלי. אני לא מאמין, התעצבנתי כל כך. הוא חיבק אותי כי הוא פחד, אני כל כך גרוע למה הייתי צריך לעשות את זה. חשבתי שהוא בוגד בי כי היא דיברה כאילו הוא שלה. חשבתי הוא סתם משקר או שזה אחת החברים של ההורים המזדיינים שלו.
לעזאזל מסכן שלי. הוא נרדם עליי בנסיעה לבית.

יפה קטן שלי.. אני לא מאמין עליי. אוף אני חייב להתנצל..
"בוקר טוב ישנוני" אמרתי לו. "ב-בוקר טוב ד-דאדי" הוא אמר והסמקתי
ה-הוא קרא לי דאדי כרגע..?
מ-מה?!?! (ה.כ, תדמיינו אותו עם פרצוף כזה: 😳 עם מלא סומק)
הוא התאפס והתיישב במהרה, מסמיק.
הוא פיהק ושיפשף עיניים "בוקר טוב" הוא אמר ואני הסמקתי עדיין. "זוכר מה אמרת לפני שתי שניות?" שאלתי אותו
"ל-לא" "על מי חלמת?" הוא שתק והסמיק, קם ורץ לשירותים
לקחתי נשימה עמוקה וקמתי אחריו.
"ז-זאת הייתה טעות. עוף מפה!" הוא אמר אדום כולו שבאתי אחרי למקלחת. "תפתח את הדלת" אמרתי לו והוא לא ענה. לאחר שתי דקות שעמדתי הוא פתח את הדלת ובלי לחכות רגע נוסף נישקתי אותו "דאדי אה?" שאלתי לתוך הנשיקה והוא הסמיק יותר, אם זה אפשרי
הרמתי אותו והוא כרך את רגליו סביב מותניי ואת ידיו סביב צווארי. "עד-יין לא ציח-צחתי שיניים" הוא גנח תוך כדי המשפט כי החדרתי את לשוני, "לא אכפת לי" אמרתי כנה. והזזתי את אצבעותי הלוך ושוב על הפס המפריד בין הלחיים התחתונות שלו. והוא הסמיק וגנח. מצמיד את גופו לגופי יותר. בעזרת רגליו.
"אתה רוצה?" "י-יש לי-לימודים" "אל תדאג, נבריז רק היום" "א-אבל ישמעו" הוא אמר תוך כדי שאני ממשיך את הפעולה עם ידי והוא רועד. שמתי לב שהוא רעד "אתה רוצה שאני אפסיק?" הוא ניענע בראשו "א-אבל הם-" הוא אמר וקטעתי אותו. "אל תדאג, תחכה פה רגע" אמרתי מפסיק את הפעולה ומניח אותו על המיטה. יורד למטה.

בדקתי שאין אף אחד בבית. ובאמת לא היה, בדקתי שהדלת נעולה ועליתי למעלה. הופעתי למראה עיניי ששמתי לב שהזין של הבחור הקטן עומד והוא משחק ברגליו ועוצם את עיניו בחוסר נעימות. גיחכתי למראה, הוא נראה מקסים. אני אוהב אותו. שראיתי שהוא מתחיל לעצום את עיניו חזק החלטתי להיכנס בשקט. הוא לא שם לב, וברגע שהייתי קרוב קפצתי עליו והתחלתי לשפשף את האיברים שלנו. "אה~ ה-ם ממ~~~" "הם לא בבית אהוב קטן" אמרתי והוא הינהנן. "אני מתחיל זה בסדר?" שאלתי והוא הינהן. ירדתי ממנו ומשכתי למטה את מכנסיו ותחתוניו. ולאחר מכן את חולצתו, את שתי האצבעות שלי הכנסתי לפיו. "תמצוץ בישבילי" אמרתי והוא נבהל ואז התחיל למצוץ בעדינות. אני נשבע שאני יכול לגמור רק מהפה שלו. שהוא סיים למצוץ הכנסתי אצבע. "ז-זה כ-כואב" הוא רעד. "אתה תרגיש טוב יותר, אני מבטיח. אלא אם אתה רוצה לעצור?" שאלתי והוא לא אמר כלום. המשכתי, הכנסתי עוד אחת. "ת-תפסיק בבקשה" ראיין אמר ואני הפסקתי. "ילד יפה שלי, אל תבכה" "זה-זה כואב" הוא אמר ואני נאנחתי בשקט. "הכל יהיה בסדר. אני מצטער" אמרתי והוא הינהן.
"רוצה לנסות משהו אחר?" שאלתי אותו והוא הביט בי במבט חמוד שואל. "אני לא אכריח אותך יפה שלי. אבל אתה צריך עזרה עם הבעיה שלך" אמרתי והוא הסמיק. "פשוט תשכב ותנשום" הוא עשה את זה, פשוט נשם ונשכב, רועד וחושש. הכנסתי את איברו לפי בלי מאמץ או אזהרה והוא נבהל והתיישב "מ-מה אתה~~ עו~שה?" "אהה~~~" עם ידי השכבתי אותו בחזרה והחדרתי אצבע לתוכו והוא גמר.
"קל לגרום לך לגמור אהובי" אמרתי והוא הסמיק. עליתי מעליו ונישקתי אותו. "צריך להתקלח" אמרתי והרמתי אותו למקלחת. הורדתי את כל השאריות בגדים שנותרו עלינו ונכנסנו. הפעלתי את הברז ונרגענו תחת הזרם...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
שלומות🥲
סורי על זה שלא העלתי
תודה על הקריאה ואשמח עם תצביעו❤️

בלתי אפשרי Where stories live. Discover now