7-חלום

545 31 113
                                    

נ.מ-ראיין

"אמ~ אנג~איק~אה~ ת-תא~תאט~"
"תתמודד,גם עליי לא ריחמו בפעם הראשונה שלי, וזאת לא הפעם הראשונה שלך, נכון?"
"ת-תאט ב-ב-בבק אה~" "אישרתי לך לגמור?" "אה~ ז-זה כואב..תוציא~~" "בגלל שגמרת בלי רשותי תצטרך לחכות שגם אני אגמור" "אה-אנג~איק~ננג~"
__________

"אה!" קמתי בבהלה, על מה לעזאזל חלמתי?
אני כזה דביל! לעזאזל זה הרגיש טוב... לאא!!
שיט!פאק!לא! לעזאזל! אני חלמתי חלום רטוב? פאק!

"ראיין הכל טוב?" שאל ג׳ון בחושך, "כן, רק סיוט" הוא חייך חזר לישון,
בבוקר לא הצלחתי להתנתק מהחלום, זה היה מוזר,בבית ספר התחלנו להתארגן להצגה או משהו כזה, היינו צריכים להתנשק מול כיתה שלמה, רק שכרגיל, אני גלגל שני.
ההצגה:בת הים הקטנה
הנסיך-ג׳ון(שחקן מחליף-ג׳יימס)
הנסיכה-קריסטין(שחקן מחליף-אני,צוחקים עליי נו)
המכשפה-לילה(שחקן מחליף-מארי)
שחקני רקע- ג׳ורג,סטיב,אמילי.

התאמנו וסידרנו הכל באודיטוריום בית ספר, הכל הלך חלק, היינו צריכים להיות בבית הספר ב18:00 ברגע שזה נודע לנו קריסטין הודיעה שהיא לא יכולה להגיע כי יש לה דייט, לא שזה מעניין אותי, אבל אני נדפקתי בלהיות הנסיכה.

הזמן עבר לאט, דקה כמו שעה, שעה כמו חודש.
והגיע הזמן לחזור לבית, ג׳ון החליט שהולכים לקנות גלידה ואני חייב לבוא איתו כדי שלא ישעמם לו (למי שיש חברה טובה תבין את זה😮‍💨 ה.כ)
באתי בלית ברירה. לא שרציתי, הייתי מתוח, עצבני, שאמרתי שאני לא רוצה להיות גלגל שני התכוונתי בתפקיד נורמאלי, עכשיו אני צריך להתנשק עם ג׳ון, על במה, מול כולם, ו....החלום.... לעזאזל! "כדור הארץ לראיין" קול קטע את חוט המחשבה שלי, "שאלתי איזה גלידה אתה רוצה" "ת..תות, תודה" "בכיף"
"אז...מתוח לקראת ההצגה?" ג׳ון שאל, אבל בחרתי לשקר. "לא, לא ביג דיל" אמרתי,זה אחד השקרים הכי גדולים שיצאו לי מהפה, ברור שזה ביג דיל!! יותר מידי ביג דיל שאני משתגע!! לעזאזל.
"אה, אוקי בהצלחה בחזרות" הוא אמר והיה אפשר לשמוע בקולו שהוא נפגע, לא התכוונתי לזה ככה, פשוט לא רציתי שהוא ידע שאני מרגיש אליו דברים.. לא אהבה!! אבל...הוא נחמד אני מניח..
ואני..אוה-מחבב!! מחבב אותו.
______________

יום ההצגה....
אני מרגיש בגן, זה הצגות כדי לשמח את הילדים הקטנים, כדי להראות להורים שאנחנו עדיין ילדים, אבל לעזאזל למה זה חייב להיות אני.. *שיעול* "מצטערת" אמרה אמילי,
"זה בסדר, פשוט תסיימי עם זה מהר" אמרתי לה והיא המשיכה לאפר אותי
כבר הייתי לבוש בשימלה הוורודה שג׳יימס הביא מאחותו, הוא אמר שזאת הכי קרובה למה שיש, והיא חשופה, התאימו לי חזייה ורודה כדי שזה לא יפול כי אין לזה שרוולים אם תהיתם איך השמלה נראת היא נראת ככה

 *שיעול* "מצטערת" אמרה אמילי, "זה בסדר, פשוט תסיימי עם זה מהר" אמרתי לה והיא המשיכה לאפר אותיכבר הייתי לבוש בשימלה הוורודה שג׳יימס הביא מאחותו, הוא אמר שזאת הכי קרובה למה שיש, והיא חשופה, התאימו לי חזייה ורודה כדי שזה לא יפול כי אין לזה שרוולים אם...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
בלתי אפשרי Where stories live. Discover now