נ.מ-ראיין
"הפסדתי לימודים בגללך!" צעקתי והוא צחק
"מה מצחיק כל כך!" "כלום יפה שלי, בוא תשב" הוא ענה. ברגע זה צהריים. הוא יושב בספה עם פופקורן שלט וטלוויזיה ואני עומד מולו כועס.
"אתה נראה כמו אמא שלי" הוא העיר,
"אני הולך למיטה" אמרתי והלכתי.
עליתי למיטה ונזכרתי בחלום שלי..אה~אמ~ג׳~ג'וןן~~~~~ גנחתי בחזקה והוא המשיך לצאת ולהיכנס אליי. ולנשק אותי. "לא ג׳ון. דאדי" הוא תיקן אותי. "ד~~דאדיי~~~~"
הסמקתי שאמרתי את זה וגמרתי.בזמן האחרון יש לי יותר מידי חלומות רטובים עליו, אני רוצה לעשות את זה אבל אני מפחד... אוףףףף זה מתסכל אני לא יודע מה לעשות לא הצלחתי להרדם. פתחתי את המגירה בשידה ליד המיטה כדי לקחת חמצוץ ופתאום מצאתי את הפלאפון של ג׳ון. עם הודעות ממישהי בשם "אהובת ליבי" ו "האחת והיחידה שלי❤️"
התחילו לרדת לי דמעות.
פתחתי את הפלאפון שלו, נכנסתי לשיחות וחייגתי ל "אהובת ליבי" שמחתי לשמוע את רובי (אחות של ג׳ון למי שלא זוכר) "מה אתה רוצה הומו אני עסוקה" היא שאלה ולא עניתי. "ביי" היא אמרה וניתקה.
התקשרתי ל "האחת והיחידה שלי ❤️" ולא זיהיתי את הקול של מי שהתקשרתי אליה, התחלתי לבכות יותר. "חיים שלי הכל טוב? למה אתה בוכה?" שאלה האישה מהצד השני של הקו. "זה קשור לראיין? רבתם? אם פגעת בו זה הסוף שלך!" "א-איך את מכירה אותי?" שאלתי בבכי. "ראיין יפה שלי למה אתה בוכה?" "ל-למה הוא קורא לך האחת והיחידה שלי? מי א-את?" שאלתי. עדיין בוכה. "אל תבכה מתוק שלי, זאת אני ג׳קי" (אמא של ג׳ון) "ג׳-ג׳קי לא נשמעת ככה" התעקשתי. "אני צרודה, קצת לא מרגישה טוב. בגלל זה אני נשמעת ככה" "א-אה" עניתי. "תר-תרגישי טוב"
"תודה אהוב. עכשיו תפסיק לבכות, הוא לא יבגוד בך. אני לא אתן לו. וחוץ מזה הוא לא יכול. הוא מאוהב בך עד מעל הראש. תיכנס לוואטסאפ ותראה את השיחות שלנו. הוא פשוט חופר עליך" צחקקתי אמרתי תודה וניתקתי. הנחתי את הפלאפון על השידה והמשכתי לבכות.. הפעם מאושר, אני שמח שיש לי אותו. "ראיי- יפה שלי למה אתה בוכה??" הוא שאל נלחץ. "ס-סתם" אמרתי ואז הוא עלה עליי ותפס בשתי ידיי. "אז נגעת לי בפלאפון" הוא אמר והסתכל לעבר השידה. שיט הייתי צריך להכניס את הפלאפון למגירה בחזרה! אני עדיין על המיטה והוא לקח את הפלאפון והתיישב, עדיין מעליי. "אני רואה שהתקשרת לאמא שלי ולאחותי, יש סיבה מיוחדת או שזה רק השם שלהן?" הוא שאל ואני סיבבתי את הראש. הוא התכופף להניח את הפלאפון בשידה בחזרה ותפס בשתי ידיי שוב. הוא רכן לנשק אותי לאחר שישר את ראשי עם ידו השניה. יד אחת שלו תפסה בשתי ידיי מעל ראשי ויד אחת אחזה בעדינות בסנטרי. והוא נישק אותי ואני החזרתי לו. מנסה בכל הכוח לא להתחכך בו כמו שאני רוצה. המשכנו להתנשק ושהרגשתי שאני כבר לא יכול לעצור את עצמי דחפתי אותו. קמתי מהמיטה ורצתי לשירותים שוב.
"אני חייב להוציא את הדלת הזאת מפה" הוא גנח.אחרי שלא שמעתי ממנו כלום כמה דקות החלטתי לצאת איך שיצאתי מהדלת הוא תפס אותי. וזרק אותי למיטה...
~~~~~~~~~~~~~~~~~
מצטערת על הפרק הקצר.
את הפרק אני מקדישה לכולם
אני אוהבת אתכם❤️❤️❤️❤️
למה אתם מתחפשים?
וגם. תקראו את הספר של shai058
יש קצת שגיאות כתיב. אבל ספר מהמם, ממליצה לכן.
אם יש לכן ספרים שאתם רוצים שאני אקרא תכתבו לי.
ביי 😻❤️
YOU ARE READING
בלתי אפשרי
Short Storyאז איך זה שילד שלא מקבלים אותו ועובר התעללות בבית מינית ופיזית וילד שיש לו הכל נפגשים? בואו תגלו