נ.מ-ראיין
שקמתי ראיתי את ג׳ון מסתכל עליי ומחייך. "מתי קמת?" שאלתי אותו והוא נישק אותי בראש. "מקודם" "למה לא קמת?" "כי כיף יותר לצפות בך מלאך אהוב" הוא אמר ונישק את ראשי שוב. הורדתי את ראשי וניצמדתי אליו. מסתכל על הטבעת ומחייך, "אתה אוהב אותה?" הוא שאל והינהנתי. אני והוא עומדים להתחתן. אני לא מאמין. אוטוטו אני יהיה איתו רישמית. אני באמת אבל באמת לא מאמין. אני בן 18 ויום, ולזה אני עוד יותר מתקשה להאמין. "אתה יוצא איתי היום, הולכים לאקווה כיף. זה בכינרת, אתה תאהב את זה" הוא אמר והתחלתי להסמיק. "מה קרה מלאך, לא אוהב את הרעיון? אני יכול לבטל" "ל-לא.. זה לא זה" "אז מה קרה?" "אני... די... לא יודע לשחות.." אמרתי בשקט, "זה בסדר יפה שלי. אני אלמד אותך" "למה אתה קורא לי ככה" שאלתי והוא הביט בי מופתע, "כי אתה גם יפה, גם מלאך, וגם שלי" הוא ענה וליטף את הלחי שלי, הוא הזיז את שיערי ממצחי ואז נגע בצלקת, "מי עשה לך את זה?" הוא שאל ונראה כועס. "אף אחד. וזה ישן" "עכשיו את האמת" "אוי נו באמת" אמרתי בשקט "זה באמת ישן. אני ו-וולין שיחקנו שהיינו קטנים בברזלים שמצאנו והרכבנו מזה מטוס מת. ואחד מהחלקים עף לי למוח, גם לוולין יש את הצלקת הזאת" עניתי והוא צחק. "מוח חלול" הוא אמר ונישק את הצלקת שלי ואז אותי בפה, "לפחות לי יש מוח" עניתי לנשיקה והוא צחקק שוב. שהתנתקנו הוא אמר לי לקום להתארגן והוא ירד. התארגנתי וארגנתי תיק לעוד מעט, ירדתי וראיתי שג׳ון הכין ופל בלגי עם שוקולד, תותים ובננות מעל. נתתי לו נשיקה. בוקר טוב, אמרתי והתיישבתי בשולחן. "בוקר טוב" הוא החזיר בחיוך, "בתיאבון" הוא הוסיף וחייכתי אליו בחזרה לפני שהתחלתי לאכול..
אנחנו היינו בנסיעה עם אוכל מאחורינו, בגדי ים, בגדים להחלפה, מגבות, ועוד כמה.
הייתה נסיעה ארוכה אבל לבסוף הגענו. סידרנו את הדברים, החלפנו לבגדי ים לקחנו מצופים מהדלפק והלכנו למים. פחדתי להיכנס. ג׳ון ירד למים ואז החזיק לי ביד והוריד אותי בזהירות. רק כמובן שאיך אפשר עם בלי הנאחס. החלקתי ישר לחיבוקו של ג׳ון, "אתה בסדר?" הוא שאל והינהנתי. "כן" "יופי, בוא נשחה לשם" הוא אמר והצביע על מגלשות המים. "אתה בטוח שזה רעיון טוב?" שאלתי אותו והוא הנהן, "ברור. בוא" הוא אמר ועזב לי את היד. "ג׳ון!!" צעקתי והוא צחק. "תרגע יפיוף. גם בעד שלום אני לא עוזב אותך. אני בסך הכל מלמד אותך לשחות" הוא אמר והסתכלתי עליו במבט כועס. "תראה, זה פשוט" הוא אמר והתרחק קצת, לאחר מכן הסתובב לכיווני. "אתה מזיז כך את כל פלג הגוף העליון" הוא הדגים ואמר. "את הרגליים רק תשאיר ישרות. אתה לא צריך להשתמש בהם כי המצוף עליך. הוא אמר. "תנסה" הוא אמר שוב ובא לידי. "שלוש, שתיים, אחת" התחלתי להזיז את ידיי כמו שהראה לי וראיתי שאני זז. "ידעתי שתצליח!" הוא אמר ושחה לידי, עלינו למגלשה. "שואל שוב, אתה בטוח שזה רעיון טוב?
"כן, קדימה" הוא אמר והפיל את שתינו. לקחתי נשימה עמוקה מהר ועצמתי את עיניי. שנפלנו במים הרגשתי שהוא תופס בגופי ואז נישק אותי. שחזרנו לצוף ידיו היו על מותני והוא נישק אותי. "לאן אתה רוצה עכשיו?" הוא שאל והסתכלתי סביב. "לשם" אמרתי והצבעתי לכיוון המתקן. הוא עבר ראשון ותלה את גופו על המשולשים. וכבר הכל מבלי ליפול למים. "תיהיה מתחתיי כדי שאם אפול תתפוס אותי" אמרתי לו והוא הנהן. נשימה עמוקה. שתיים שלוש.. ו..... הופ! קפצתי ותפסתי. התנדנדתי ותפסתי במשולש השני, ושוב ככה. משהו עף לידי והכאיב לה ועפתי למים. ג׳ון תפס אותי. ידי דיממה, "הכל טוב??" הוא שאל בלחץ, "מה קרה???" הוא שאל שוב. ואני עם החרדות שלי מכרישים התחלתי לרעוד. "בול פגיעה" שמעתי מישהו מאחורינו צוחק" "בן של זונה עוף מכאן!" "אז עכשיו האקס שלי מחליט לי מה לעשות?" הוא שאל והבנתי מי זה. "תתחפף" ג׳ון צעק ואז שמעתי צעדים מתרחקים. "ל..לחוף" אמרתי רועד וג׳ון שחה הכי מהר שיכל איתי על גבו. "הכל יהיה בסדר הוא אמר וחבש את ידי. זכר להביא ערכת עזרה ראשונה ברכב. אולי בכל זאת יש לו טיפת שכל.
~~~~~~~~~~~~~~~
אני מתנתקת קצת ביי👋❤️
מקווה שאהבתם😍❤️
ומזל טוב למלאך שלנו👼
YOU ARE READING
בלתי אפשרי
Short Storyאז איך זה שילד שלא מקבלים אותו ועובר התעללות בבית מינית ופיזית וילד שיש לו הכל נפגשים? בואו תגלו