קראתי ביאל ואמא שלי ראתה וזה היה בקטע סקס אז שימו אזהרות בספרים לפני קטעים כאלה בבקשה😭
~~~~~~~~~~~~~~~~
נ.מ-ג׳וןהוא התחיל לזוז עליי והייתי בשוק אבל זרמתי עם זה. הוא נראה כל כך סקסי אוי אלו--קים אני לא מסוגל הוצאתי את אצבעותי וכיוונתי את הזין שלי לפיתחו והכנסתי אותו לאט "אה~ג׳~ג׳ון~" הוא גנח והתיישב. ובגלל שהוא עשה את זה הזין שלי נכנס אליו במהירות "שיט" אמרתי במהירות והורדתי את פלג גופו העליון אליי בחיבוק בזמן שהוא רעד "שש תרגע מלאך" ניסיתי להרגיע את הדמעות שלו ולהוציא בזהירות קצת מהזין הענק שלי שעומד כמו תורן "איי~כו-אב~" "אני יודע מלאך"
הוצאתי אותו קצת ואז התחלתי להיכנס ולצאת בזהירות, זה היה כזה חמוד שהוא ניסה לתפוס פיקוד. הגניחות שלו באוזן שלי גומרות עליי ולא תורמות לי בשיט, למרות שהקול שלו כל כך מתוק ואני רוצה שימשיך. אחרי ממש כמה דקות הוא גמר ואני אחריו. "אני רוצה להתחתן איתך" הוא אמר חצי רדום ואני הופתעתי למוות. אם היה קשה לי לנשום אז עכשיו בכלל אני לא יכול. "אז אני אציע לך שתגיע ל18" עניתי לו והוא הינהנן כמעט בלתי מורגש ונרדם.
שרק יהיה ברור. אני באמת מתכוון להציע לו.
אבל הוא עדיין נקרא קטין ואני לא רוצה להיכנס לכלא.. מספיק לי שמישהו ידע שאנחנו עושים את זה ואני גמור. למרות שאני מעדיף להיכנס לכלא מאשר להיפרד ממנו מתי באמת היום הולדת שלו? פיהקתי ועצמתי עינייםנ.מ-ראיין
"אתה באמת מאמין לו?" "הוא רק רוצה את הגוף שלך" "אם תגיד לו לא לגעת בך הוא יברח" "דביל" "אף אחד בחיים לא יאהב אותך" "בחיים לא תמצא מקום שתיהיה שייך בו" "אתה פשוט טעות!!"
קמתי בבהלה מהקולות של הורי בחלומי.
אולי הם צודקים? אולי אם אני אגיד לו לא לגעת בי הוא יפרד ממני? מה קרה אתמול בלילה אחרי שגמרתי ונרדמתי?
יש לי! אני אגיד לו שאני לא רוצה שיגע בי. ואחרי שבוע אם הוא עדיין ישאר איתי אני אגיד לו למה! זאת תיהיה ההוכחה בשביל כולם, גם בישבילי. מקווה שהוא לא יפרד ממני...
מה השעה בכלל? הסתכלתי בשעון. 4:37.
הסתכלתי על ג׳ון שישן לידי. אנחנו ישנים ביחד הרבה. למעשה, כל הזמן. ואין לי תלונות.
אני לא רוצה שהוא יפסיק לגעת בי אבל.. רק כדי לראות..
שמתי את ראשי בחזרה, חיבקתי אותו וחזרתי לישון...נ.מ-ג׳ון
"מ-מה" הייתי מופתע ממה שהוא אמר. הבנתי שזה נובע מחשש שאני מנצל אותו, גם אם הוא לא אמר את זה רואים את זה בעיניים שלו. אני הולך להוכיח לו שאני הבן אדם שהכי אוהב אותו. שאני הבן אדם שהוא יכול לסמוך עליו. שהוא הכל בשבילי.
"מ-מצטער" "אל תצטער, הכל טוב. אני עדיין שלך בין אם תרצה ובין אם לא" אמרתי. כל כך בא לי לחבק אותו.. הוא חייך חיוך מתוק והסתובב לכיוון הדלת של החדר, "בא לאכול?" "כן" עניתי והתרוממתי מהמיטה. אמא שלי הכינה לנו נס ופנקייקים, והיה על השולחן גם עוגת בראוניז. אני כל כך אוהב בראוניזזזז
"עוד חודשיים אתה חוגג נכון?" אמא שלי שאלה אותו. "שלוש" תיקן. אחרי השבוע הזה אני חייב לקנות טבעת.. "אה" אמא שלי אמרה
"נו איך ישנתם?" הוסיפה. "סיוטים" שמעתי את ראיין אומר, בא לי לקבור את עצמי. "ואתה?" שתיהם שאלו. "נחמד נראה לי" עניתי. לא היה לי באמת מה לעשות אז ישבתי בטלוויזיה. שבת משעממת. "שבוע הבא מסיימים לימודים" אבי אמר. "סוף סוףףףף" אמרתי בלי כוחות לכלום. היום עבר ממש לאט והייתי משועמם. ביום רגיל הייתי מתחבק עם ראיין עכשיו. אבל סוף סוף הגיע הזמן לישון. "אני אשן בסלון" הוא אמר ואני כבר התחלתי לראות שחור. שלום לך לילה ללא שינה.
~~~~~~~~~~~
פרק 🥹 מקווה שנהנתם
YOU ARE READING
בלתי אפשרי
Short Storyאז איך זה שילד שלא מקבלים אותו ועובר התעללות בבית מינית ופיזית וילד שיש לו הכל נפגשים? בואו תגלו