נ.מ-ג׳ון
שלום לך לילה ללא שינה...
השעה כבר 5:29 לפנות בוקר. לא ישנתי בכלל. אני רוצה לחבק אותו, אני לא יכול לישון בלעדיו. מה אני יעשה בבוקר שיהיה אסור לי לנשק אותו? עד מתי זה ימשך? אם אפילו עכשיו אני לא מסוגל. מה יקרה בעוד שבוע? או חודש? קשה לייי. קמתי לשתות מים והסתכלתי על המלאך שלי ישן בספה. כל כך בא לי לחבק אותו.. היה קר והוא היה מקופל בתוך עצמו בלי שמיכה. עליתי למעלה להוציא שמיכה עבה ובאתי לכסות אותו. "אה!" הוא צעק וקם. "מ-מה אתה עושה פה" הוא שאל לחוץ. "תרגע.. קמתי לשתות וראיתי שאתה בלי שמיכה אז באתי לכסות אותך. אמרתי לך כבר שאני לא אגע בך בלי אישור. אין לך ממה לפחד. על מה חלמת?" שאלתי והוא נראה מופתע, "שום דבר מיוחד. סתם סיוטים" התינוק שלי... המלאך הקטן שלי.. יש לו סיוטים.. "אפשר לחבק אותך?" שאלתי והוא נראה מהוסס. "זה בסדר. תחזור לישון, עוד שעה צריך לקום לבית ספר. "א-אוקיי. תודה" הוא ענה ואני חייכתי אליו ועליתי למעלה אני חייב לדבר עם סטיב. אני לא יודע מה לעשות..
(ה.כ- סטיב זה החבר הכי טוב של ג׳ון אני מזכירה לכם) עוד יום ככה ואני משתגע..-מעבר זמן להפסקת בוקר בבית הספר-
"אז תיפרד ממנו, אם הוא לא רוצה שתיגע בו אין לך מה לעשות איתו" סטיב אמר.
"אתה לגמרי לא מבין אה?, שאלתי מה אני אמור לעשות כי אני לא מצליח לישון בלעדיו. תראה אותי! יש לי שקיות שחורות מתחת לעיניים ואני נראה כמו זומבי! אני לא הולך להיפרד ממנו בגלל חרא כזה אחי. אבל אני צריך עצות!"
"קח כדורים" "אני יכול לחשוב על זה.." עניתי לסטיב ואז הצלצול נשמע וכל אחד הלך לכיתה שלו. הסתכלתי על ראיין שהיה שקוע בשירים שלו במקום להקשיב למנהל שנכנס לכיתה ממש ברגע זה. "מחר טיול לשלושה ימים אני מזכיר. יום חמישי זה היום האחרון ללימודים. אז היום אתם לומדים ברצינות וממחר עד חמישי יש טיול. "יש!" חלק אמרו ואז התחילו לחשושים. "תמשיכו ללמוד כי אם לא אני מבטל את זה!" הוא אמר וניהיה שקט. הוא יצא והמשכנו ללמוד....
-עוד מעבר זמן, שהם הגיעו לבית-
"היי בנים. יש אוכל על הגז תמזגו לכם. ארגנתי לכם את המזוודות והתיקים. יש לכם גם פחיות במקרר למחר. ג׳ון. אני צריכה שתלך לקנות לכם 2 תיקי צידניות כדי שישמר לכם השתיה קרה. ותקנה גם מנות חמות. מחר בתרמוס אני אמלא לכם מים חמים. ותקנה גם חטיפים. אני חייבת לזוז אז ביי. תהנו"
היא אמרה. וואו היא מדברת מהר שהיא ממהרת. לאן היא ממהרת בכלל? בדרך כלל היא רגועה. שהדלת נסגרה אחריה אמרתי לראיין שילך להתארגן וגם אני הלכתי להתארגן בחדר שלי.
-עוד מעבר זמן כי אין לי כוח😭. מעבר לטיול-
מסתבר שאני.סטיב.ג׳יי.מארי וג׳ורג. באותו החדר. מארי כל כך הולכת להרוס לנו. ואני רואה את זה כבר עכשיו. הגענו למקום על הר תבור. המחנכים לקחו את הכיתות כל אחד לחדר שלו. כל חדר 5 אנשים. הגענו ופרקנו את הדברים.
ששאלתי את המחנך עם מי ראיין נמצא בחדר והוא אמר עם לילה אני השתגעתי. הוא נתקע עם לילה, קריסטין, אמילי וג׳יימס. קריסטין ואמילי הן אחלה. אבל לילה לא. וג׳יימס הוא בן זונה. אי אפשר לסמוך עליו. אבל לפחות הוא בחדר לידי. זה הרגיע אותי יחסית...
המשך היום אכלנו. שיחקנו. התקלחנו. ובסוף ישנו. לא היה משהו מיוחד. גם ביום שאחרי היה אותו דבר. אבל הייתי חרדתי בנוגע לראיין. ולא ישנתי בכלל בכל השלושה ימים האלה. אבל זה לילה אחרון לטיול.. סוף סוף.אז היום עבר רגיל. אמנם שמתי לב שראיין לא אוכל הרבה. אבל לפחות אכל משהו.. עלינו למיטה בשעת השינה ובהיתי באוויר בזמן שכולם ישנו.. פתאום נשמע פיצוץ שהעיר את כולם. שיט ראיין!! פאק. קמתי מהמיטה ורצתי לחדר שלהם "איפה הוא?" שאלתי בצעקה. "הוא ברח מפה בגלל הפיצוץ" ולילה רצה אחריו קריסטין אמרה לי, "שיט" אמרתי וצלצלתי אליו ושמעתי רעש צלצול מהצד. רצתי לשביל ואז ראיתי את ראיין רועד. התקף חרדה כנראה. וכמובן לילה הבת זונה מצלמת וצוחקת. "יש לך התקפי חרדה אנימתה איך אתה חיי עדיין י'מסכן" היא צחקה. באתי מאחוריה, חטפתי לה את הפלאפון ומחקתי את הסרטון. "עופי מפה" אמרתי והיא ברחה
"תרגע מלאך שלי. בבקשה תרגע. קשה לי לראות אותך בוכה ורועד ככה" אמרתי מנסה להחזיק את הדמעות ולהיות חזק. הוא לא שומע אותי. "אני מצטער.אני כל כך פאקינג מצטער" אמרתי ואז חיבקתי אותו "מצטער שנגעתי בך" לחשתי והוא עדיין היה בסטרס ולחץ. הרמתי את ראשו אליי ונישקתי אותו. הוא לאט לאט הרפה ונישק אותי אותי בחזרה.
אני כל כך התגעגעתי... פאקינג כל כך.. "מלאך שלי" אמרתי לנשיקה.. הוא התנתק וחיבק אותי חזק.. "אל תעזוב אותי, אל תשנא אותי, בבקשה לא" הוא בכה. "בחיים לא!!, זוכר מה אמרת לי באותו לילה? אנחנו נתחתן, ונאמץ ילד, ואף אחד לא יפריד בינינו, אוקיי?" הוא לא אמר כלום. רק בכה וחיבק אותי חזק.
"אני אוהב אותך" הוא אמר, "אני אוהב אותך יותר" אמרתי ונשקתי לראשו..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~יאיייייייי פרק🥹
רחלי סוף סוף חזרת לוואטפד התגעגעתיייי😻😻😻😻😻😻😻
YOU ARE READING
בלתי אפשרי
Short Storyאז איך זה שילד שלא מקבלים אותו ועובר התעללות בבית מינית ופיזית וילד שיש לו הכל נפגשים? בואו תגלו