26:)

255 21 36
                                    

הסיבה שאני לא מעלה מחר היא כי סבא שלי בבית חולים. עד שבת אני אשתדל לעלות לפחות עוד פרק אחד.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נ.מ-ג׳ון

הכנסתי כבר שלושה אצבעות והוא המשיך לנגוח. כבר אמרתי שהקול שלו זה הקול הכי חמוד ביקום? הוצאתי את אצבעותי והכנסתי את הזין שלי הוא ניסה לנשום לאט תוך כדי שנכנסתי אליו בזהירות אבל גנח בחזקה שניסה לקום שוב והזין שלי נכנס במהירות "תוציא תוציא תוציא!!" הוא גנח-צעק פתאום והוצאתי את זה מהר. ראיתי דם יוצא מחורו. "שורף--" הוא אמר בוכה. שיט. איך?! זה קרה בגללי?? "מצטער בייבי, זה בגללי?" הוא ניענע בראשו וחיבק אותי רועד עדיין. אחרי שהוא נרגע הוא הרים את ראשו מכתפי והסתכל לי בעיניים ואז נישק אותי. נשיקה קטנה. לאחר מכן הוא פשוט חזר להניח את הראש בין צווארי לכתפי עדיין קצת רועד. החלטתי לבדוק על זה בגוגל. אם זה יכול לפגוע פיזית במלאך הקטן שלי,לא שמצאתי משהו. הרמתי אותו והנחתי אותו באמבטיה. נכנסתי גם. הוא עדיין רעד והיה חצי רדום. באמצע האמבטיה הוא נרדם. קילחתי אותו ולקחתי אותו למיטה. עליתי לידו ונרדמתי גם...

-אחרי חודש ושלושה ימים שעברו רגיל לגמרי-

אני ברגע זה בחנות תכשיטים יקרה. חסכתי כל החופש. מהעבודה. מההורים. מדמי כיס. עודפים. ממה לא. היום יש לו יום הולדת, אני רוצה להוציא לו טבעת. חיפשתי וחיפשתי עד שמצאתי טבעת מהממת. היא לא יותר מידי מוגזמת כי הוא לא אוהב. ולא יותר מידי פשוטה. היא בצבע כסף מהמם, בקיצור. מושלמת. לקחתי אותה ושילמתי עליה את ה 50.000 שהיא עולה עם הקופסא המפוארת האדומה. אחרי הכל אני בא ממשפחה טחונה שכסף לא חסר בה. לאחר מכן הלכתי לחוף הים לראות איך הכל הולך. ההורים שלי היו אחראיים שם. אחים שלי, סטיב, ועוד כמה עובדים שהזמנו במיוחד בשביל זה עזרו לארגן את זה. תיכף שקיעה, והוא היה בבית כל היום. מקווה שהוא לא נעלב.. "אבא לך תביא אותו" צעקתי לאבא שלי והוא סימן לי לייק ונכנס לרכב. הלכתי להחליף לחליפה. אני לא מאמין שאני עושה את זה.

-כעבור שעתיים-

אבא שלי הגיע עם ראיין שהיה עם כיסוי עיניים. הוא נראה מדהים בבגד הזה. זה בגד שבחרתי לו. ידעתי שזה יראה עליו טוב. אבל לא עד כדי כך.. הם הגיעו בדיוק בזמן כי בדיוק שקיעה. אבי העמיד אותו מולי והוריד את כיסוי עיניו. הוא עמד מופתע. כרעתי ברך. "ראיין. אני אוהב אותך מאוד, תמיד אהבתי. מהיום שבו נפגשנו ידעתי שאני רוצה אותך בחיי. ואחרי כל הדברים שעברנו אני רוצה שזה יהיה רישמי. יום הולדת שמח, אני מאחל לך תמיד שמחה והצלחה" הוא התחיל לבכות ואני המשכתי "אני אתן הכל כדי שתיהיה מאושר. תינשא לי?" שאלתי ופתחתי את קופסת הטבעת. "כ-כן!" הוא אמר וישר נעמדתי לנשק אותו בזמן שזיקוקים התפוצצו מאחורינו וכולם מחאו כפיים. שמתי את הטבעת על אצבעו והוא שם את שלי על האצבע שלי. לאחר מכן חזרנו לנשיקה. "אני גם אוהב אותך" הוא אמר לנשיקה ואני חיבקתי אותו חזק יותר....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
לא פרק ארוך אבל זה מה שהצלחתי.
אני מתכננת לסיים את הספר בפרק 30 או 35 ואפילו 40
כבר נראה❤️

בלתי אפשרי Where stories live. Discover now