TANIŞMA

4.4K 218 191
                                    

Söz konusu aşk bu,
Farklı bir telaş bu.

"Ne?"

"Duydun."

Bir an daha korkutucu bir istek beklemiştim,o ise korkularımı anlamışcasına basit bir şey istemişti benden.Dua et başka bir şey istemedi Suna.

"Kabul." dedim içime kaçan sesimle.Önceden düzgünce yapamadığımız tanışma faslı için elini uzattı.

Tuttum bu sefer.

"Tekrar tanıştığıma memnun oldum ortak." Ortamdaki gergin havayı dağıtmak için gülerek söylemişti bu cümleyi.

"Bende memnun oldum Patron."

Kısa bir sessizliğin ardından Semih'i bağırarak çağırmasıyla kapı açıldı.Kolu sargılı adamı görmemle afallamıştım,o da mı yangında mahsur kalmıştı?Belkide beni kurtarmak için yaralanmıştı.

"Buyur Patron." dedi başını önüne eğerek.

"Bana artık Patron deme Semih."

"Ne diyim Mahmut mu diyim?"

"Kes zevzekliği.Suna'ya pijama getirmen gerek.Ha birde bol salçalı makarna,kelebek olanlardan."

En sevdiğim yemeği nerden biliyordu bu adam?

"Adamın kolu yaralı farkındaysan Boris.Bırakta istirahat etsin,ben eve gidene kadar dayanabilirim."

"Hay ağzın bal yesin emi Suna.Kaç saattir hastane köşelerindeyim bir kez halimi sormadı elin gavuru."

"Semih!" Dedi içinde hem alay hem ciddiyet bulunduran bir sesle.Semih'in mafya olan patronuna karşı bu kadar rahat olmasına şaşırmıştım,ben bile adamın yanında kasılıyordum.

"Evet Patro- Ay yani Abi."

"Çık Semih." Bu sefer korkutucu bir dinginlik vardı sesinde,vücudundan gerildiğini anlayabiliyordum.Artık adamı sesinden tanıyoruz Suna.

"Ayran,şalgam,kola?" Semih'in bana dönerek sormasıyla "Su." dedim.Kaçarcasına odadan çıkarken 'Bu kız harbi fakir ruhlu.İnsan ayran der en azından.' diye söylendiğini duymuştum.

Ayran içmeyeli kaç sene olmuştu,iki?Üç?Yedi sene oldu Suna,babanın kırkı için okuttuğunuz mevlitte içmiştin.

"Ne zaman gideceğiz eve?" Evime gideceğim için heyecanlı,mutlu olmam gerekirken ben tedirgindim.Beni bu hallere düşürenler utansındı.

"Semih gelsin.Önce yemek yeriz,sonra eve uğrarız.Akşam götürürüm seni." Aklıma gelen şeyi hemen ona sordum.

"En sevdiğim yemeği nerden biliyorsun?"

"Semih seni sizin evin bahçesinde yerken görmüş.O söylemişti."

"Akşam çok geç,hemen gitmek istiyorum."

"Tamam küçük kız.Kavuşacaksın anne babana." Boris onu babamız sanıyor Suna.

Aklıma düşen gerçekle içim acıdı,benim babama ulaşmam için ölmem gerekiyordu.Her gün ölüp ulaşamıyordum,belkide babam beni artık istemiyordu.

"Küçük kız?" Yüzümün düşmesiyle kendini görüş açıma sokabilmek için yüzümüzü hizalamıştı.Kaba saba bedenine rağmen bir an sevimli gelmişti gözüme,bunu umursamadım.Mafyaya sevimli dedik Suna.

"Babama kavuşacağım Boris."Bilmesindi,ben kanardım o görmesindi.

...

Semih'in getirdiği pijama takımına benden iki kişi sığardı,küçük çocuklar gibi habire belimden düşen pijama altını çeke çeke sündürmüştüm."Semih senin gözün götünde heralde." Kendi kendime konuşmam ile kapı dışardan iki kez tıklatıldı.

Yanlış Kız(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin