GİZLİ ODA

4.1K 196 166
                                    

Her şey dünyaya ait
Ben ona aidim.

İlahi bakış açısı

"Neden ona bu kadar narin davranıyorsun Boris?" Gözleri uykusuzlukla kayarken gelen sesle tekrar açtı gözlerini,saatlerdir Suna'yı izlemekten uyumamıştı.

"Herkese hak ettiği gibi davranıyorum.İzin verse bebek gibi davranırım ama korkuyor benden." Gözlerini ayırmadan konuştu,aşık değildi ama yatakta yatan kadın için her şeyi olmaya hazırdı.

"Onunla aranda ne var kardeşim?"

"Bilmiyorum.O bana bakınca dünyam dönüyor,onun dibinde bitiyorum.Liseli ergenler gibi kokusuna tapıyorum,sadece tenini değil kalbinide istiyorum.Onunlayken irademi kaybetmekten korkuyorum,evimden çıkmasın benim olsun istiyorum."

"Seni değiştiriyor oğlum bu kız farkında değil misin?Alkolü bıraktın lan sen." Semih memnundu bu değişimden,her gün vicdan azabıyla kendini paralayan adam gitmiş yerine melek gibi birisi gelmişti.

"Beni değiştirmiyor,kendime getiriyor.Alkolü bıraktım,Suna kokusunu sevmiyor." Eli kızın saçlarına gidecek gibi olmuştu ama durdu,bir kez dokunursa kendini durduramazdı.Bu ayrıntıyı fark eden Semih'in ağzından bir şaşkınlık nidası döküldü,oturduğu yerden kalkıp yerinde döndü.

"Ona dokunamıyorsun.Sen...İstediğin her kadına rahatlıkla dokunurken onda tereddüt ediyorsun."

"Sessiz ol,uyanacak.İlacın etkisi az sonra geçer bu yüzden çık odadan."

"Çok feci yanmışsın sen Boris!Gelinlik bakmamız gerek." Semih odadan iteklenerek çıktığında bile sesi çıkmıyordu.

Alex'ten gelen aramayı cevaplarken arkasına döndü,Suna'ya bakınca tüm ciddiyeti bozuluyor,her şeye tamam diyordu.

"Abi aldık biz adamı geliyoruz,çocuk yok."

...

"Depoda bekleyin beni,o uyanmadan halledelim." Boris'in sesi kulaklarıma dolarken gözümü bir milim açtım,geniş omuzları görüş açıma girdiğinde iştahla yutkundum.Şu omuza yaslanmak vardı şimdi,sırtına binmek...Tövbe tövbee!

Aklıma dolan düşüncelerden kurtulmaya çalışırken telefon konuşmalarını dinledim tekrar,Boris şifreli konuşuyordu.Arkasına dönecek gibi olduğunda gözlerimi kapadım,çıkan hışırtılardan giyindiğini anlamıştım.O çıkar çıkmaz üzerimdeki pikeyi çekip peşine düştüm,onun ne tür bir mafya olduğunu bilmek istiyordum.

Kirli işlerini gördükten sonra onu sevmeye devam edemezsin,bir günahsıza kıyan adama boyun eğemezsin Suna.

Çalışma odasına girdiğinde tereddütle bende girdim,gizli bir kapıdan geçiyordu.Belkide hayatımın dönüm noktası olacak bir şey yaptım,arkasından girdim.Bedeni önümde barikat kurarken göz ucuyla gördüğüm şey adımlarımı durdurdu,amcam sandalyeye bağlı bir şekilde duruyordu,gözleri Boris'i gördü ilk,beni fark edince yüzü soldu.

Boris benim peşinden geleceğimi biliyordu,bu manzarayı görmemi istiyordu.Kalbim acıyla sızlarken kolundan destek alarak öne çıktım,bu sırada amcam utançla başını önüne eğdi.

"Katil!" Bağırarak öne doğru atıldığımda Boris'in elleri belimi sardı,beni kendine geri çekti.Sırtım göğsüne yaslıyken amcam olacak herife küfürler ediyor,tekmeler savuruyordum.

"Durmazsan seni sırtıma atar odama kilitlerim Suna." Çenesini omzuma koyarak konuşmasıyla ona döndüm,gözleri tekrar bomboştu.İşini yaparken duygusuzdu,bana baktığında kendini gizlemek için zorluyordu.Burunlarımızı birbirine sürterek konuştu.

Yanlış Kız(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin