Bölüm şarkısı:Dedublüman - Çözemezsin
Öncelikle herkese merhaba!
Başlığı yanlış okumuyorsunuz finaldeyiz,bu hikayenin biraz dinlenmesi gerek çünkü Semih yıllık izne ayrılcak o yokken sıkıcı olur diye ara veriyorum.Zaten Suna'da ağlamaktan bıkmış öyle diyo.Boris'inde pili bitmiş:')
Uzun yazmaya çalıştım ama bıktırıcı bir bölüm yazdım.
Ve sizden özür dilerim böyle bir son verdiğim için.(Anama bacıma küfretmeyin sonraki sezon daha güzel bölümler yazcam bb)Az kişide olsak sizi seviyoreee<3
______________________________________Sarıl dedim,
Sarılmazsan adam ölür.Silah sesiyle korkup gözlerimi kapatmıştım ve açtığımda karın boşluğundan oluk oluk kan akan Maraz'ı gördüm,büyük bir sallantıyla yere düştü.Boris ayak ucuna yığılan adama bakmamıştı,gözleri ilk andan beri bendeydi.
"Gitmemiz lazım,polis her an burada olur."Melisa silahı beline atarken sanki bir sinek ezmiş kadar rahattı,profesyonel seri katillere benziyordu,abisine yani.
"Gitmiyorum.Gelip alsınlar beni,yüz yıl hapis yazsınlar.Benim arkamda bırakacağım hiçbir şey kalmadı Melisa."Boris gözlerini gözlerimden ayırmadan konuşurken Melisa ellerimi çözüyordu.
"O...Öldü mü?" Eğer öyleyse gözümün önünde üçüncü defa cinayet işlenmiş olacaktı.Ellerimi çakıyla açan Melisa arkasını dönüp giden Boris'e bakarak kulağıma fısıldadı,"Dua et ölmüş olsun,yoksa abimin canlı işkence tahtası olur."
"Abini al git burdan.Ben o mafya bozuntusuyla hiçbir yere gelmeyeceğim." Ayak bileklerimi çözmek için önüme oturdu.
"Sence senin Boris gibi bir adamlayken seçim şansın var mı?"
"Benim hiçbir zaman hiçbir şey için şansım olmadı Melisa.Hayatta kalmak için tüm şansları kendim yarattım.Boris kim ki?"
"Önünde iki yol var Suna.Ya onu seçeceksin tüm yolların ona çıkacak ya da onsuzluğu seçeceksin tüm yolların bilinmezliklerle dolacak." Beni ikna etmeye çalışmıyordu,uyarıyordu.
"Ben seçmek zorunda değilim,beni istiyorsa o değişmeli.Madem kafasında bir evcilik kurmuş,temeli sağlam atsın bari." Ayağa kalkıp vücudumu gevşettim,üzerimdeki tozları silkeledim.Melisa destek olmak için elini koluma götürdüğünde bagajı açan Boris'e dikkat kesildik ikimizde.Tıbbi yardım setinden birkaç kesici alet aldığında Melisa beni arabaya yürütüyordu.
"Sus Suna."Ağzımı açıp yapma diyecek gibi oldum fakat bunu hissetmiş gibi susturmuştu.Arabaya bindiğimde geçirdiğim şok yerini ağlama isteğime bırakmıştı.Ağlamamak için kendimi zor tutarken Melisa şoför koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı,nereye gittiğimizi sorgulamak istemiyordum.Arabadaki sessizliği telefon sesi bozdu,ekrandaki Semih yazısını gördüğümde onun nerede olduğunu merak etmiştim.
"Suna'yı aldım eve geçiyoruz."
"..."
"Boris gelmedi.Kanalizasyon hattından alırsın onu sen."
Ellerim titriyordu,gözlerim dolacak gibi oluyordu ama ben ağlamak istemiyordum.Birisinin öldürüldüğüne mi üzülmeliydim yoksa Boris gibi bir adama aşık olduğuma mı?Sence bu hayatı o mu seçti Suna?O seçmemiş olabilirdi ama geleceğini güzel kurmak istiyorsa bu hayattan vazgeçmeliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Kız(+18)
Romance❕Uyarı❕ İlk bölümler cringe gelebilir ama her karakterinin iyiye evrilmesi için yazmaya devam ediyorum,önyargılı bir insansanız okumayın. ✯TANITIM✯ Sadist mafyanın yanlış kızı kaçırması ve o kızın başına açtığı işler çevresinde ilerleyen bir hika...