DAVET

3.6K 177 100
                                    

Ah o güzel gözlerin
Döndürüyor başımı.
Lütfen seni izlerken
Hor gor bu telaşımı.

İlahi bakış açısı

Parmakları direksiyonda ritim tutarken gözleri evdeydi genç adamın,kızın evden çıkmasını beklerken dakikaları sayıyordu.

"Noluyor lan bana?!" Diye söylendi sonra,kendini bilmese aşık olduğunu düşünecekti.O kadınlara aşık olmazdı,kadınlardan zevk alırdı.

Ama Suna farklıydı,onun yanında gülüyordu mesela.Onun için canını yok sayıyordu.

Uyanmasını beklediği an aklına gelince yüzünü buruşturdu,eski Boris geri gelmişti hastane koridorlarında.Sinirini Semih'in kolunu kırarak çıkarabilmişti,gözü dönmüştü.Suna olsaydı dururdu,sakin olurdu.
Boris sinirli bir adamdı,gözü çabuk dönerdi,karşısında kim olursa kırardı.

Evin bahçesine iki adamın girdiğini gördüğünde yayıldığı koltukta dikleşti,birisi Suna'nın babası olmalıydı.Sonra onu gördü evden çıkarken,beti benzi atmıştı.Adamlarla konuşmuyordu,babasına sarılmıyor,vedalaşmıyordu.

"Günler olmuş görüşmeyeli,insan bir elini öper." Dayanamayarak mırıldandı.Gözleri kol saatine kaydı bir an,dokuz dakika vardı.

Kızın eli cebindeki telefona gidince arabanın motorunu çalıştırdı,babası elinden alınca direksiyonu kırarcasına sıktı.Suna onu aramadan o arabayı gizlice park ettiği yerden çıkarıp eve sürdü.Adamın telefonu yere atıp kırmasıyla sinirlensede kendine gelmeye çalıştı."Babası Boris sakin ol."

Onu öfkelendiren bir şey oldu o an,adam Suna'nın bileğini sıktı."O eli kırarım." Araçtan indiğinde kendini tutmaya çalışıyordu.Onun aklında babasını döven adam olarak kalmak istemiyordu,ilk kez birisinin gözünde iyi biri gibi gözükmek istiyordu.

Olay çıkartmadan küçük kızı almasının tek yolu silahtı,Boris tekrar nefret etti silahlardan.Babasının kolunu kırmamak için bahçe kapısını kırdığında Suna'nın korkulu gözlerini görünce küfür etti kendine,onu korkutmuştu.Genç kız "Git burdan" dediğinde bir an gidecek gibi oldu ama Boris onu almadan gidemezdi,onsuz olmazdı.

Maraz denen herif "evleneceğim kız" dediğinde dudaklarını yolmak istedi.Demek küçük hanımın sevdiği vardı,peki neden hiç aşık gibi bakmıyordu.Bir şeyler yanlıştı,apaçık ortadaydı Suna korkuyordu bu iki adamdan.Boris yapması gerekeni yapacak kızı o arabaya bindirecekti,öylede yaptı.

...

O evden çıkalı üç gün olmuştu,bu süre zarfında Boris'in yeni evinde kalmıştık.Bu seferki dayalı döşeli bir evdi,dağın başında gözlerden uzak bir yerdeydi.Suna buna ev denmez,kızım burası saray lan.Görgüsüz değilim dedikten sonra benim iç sesin Ferihalığı...

Sıra boyu villalar diziliyordu,önceki ev gibi tek bir bina değildi.Başıma bir şey gelirse çabuk görülsün diye yapmıştı bunu,yetmemiş güvenliği iki katına çıkarmıştı.

"Bunun daha uzunu yok mu?" Şimdiyse bir alış veriş merkezinde bana kıyafet bakıyorduk.Ne kadar istemesemde akşam model olan Suna Yılmaz'ın katıldığı bir davet vardı,oraya Boris'in kardeşi olarak katılacaktım ve onunla arkadaş olacaktım.

Beğendiğim elbise belimden aşağıya doğru bollaşarak giden siyah bir parçaydı,ilk kez bir kıyafeti çok istemiştim.Kadın daha uzun olanını getirdiğinde açık olan kollarımı fondöten ile kapatabilirim diyip aldım.Kabine giderken Boris'in gözlerini üzerimde hissediyordum,kollarımı görmesini istemiyordum.Bir kez daha acıyan bakışlarını görürsem dayanamazdım.

Yanlış Kız(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin