ÇİCEKLER VE SİLAHLAR

2.3K 148 27
                                    

Sahip olduğum her şeydin,
Herşeyimi alıp gittin.

Suratıma çarpılan bir kova soğuk suyla açtım gözlerimi,yinede aydınlanmamıştı etraf.Gözlerimi karanlık,izbe,lağım kokan bir yerde açmak en son isteyeceğim şeydi hâlbuki.Ne olurdu 7 yaşımızda sobalı odamızda yağlı yorganın altında bir yaz sabahına uyansaydık.

"Uyandırdık mı prenses." Gözüm karanlıktan hiçbir şey göremezken fener açıp gözüme gözüme sokan adamla korkuyla yerimde kımıldandım,elim kolum sandalyeye bağlı olduğu için hareket edemiyordum pek.Karşımda Maraz vardı,o şerefsizin beni hükmü altında tutabilmek için zorla evlendireceği adam.

"Beğendin mi yeni mekanını.O gavurun sarayı kadar olmasada bizimde var bir şeylerimiz." Beni mahallenin senelerdir yarım kalan kanalizasyon hattına getirmişti.Işığı gözümün önünden çekip karşımdaki kamp sandalyesine oturduğunda elindeki içki şişesini fark ettim.Boris'e kızıp evden kaçan aklımı...

"Neden?" Neden bütün bu acının en uğrak noktası bendim.
"Lazımsın prenses." Dedi şişeyi diklemeden önce.Prenses olmamıştım hiç,bugünde olmayacaktım.

"Sen hem Necdet'in hemde Kemal denen pezevengin alanındasın.Benim onlardan alacağım şeyler var ve sen onları bana getireceksin."Hiç kimsenin alanında değildim,zorla alıp beni koymuşlardı hayatlarına.Ortam o kadar sessizdi ki ben cırcır böceklerine minnet duydum öttükleri için.

"Ne istiyorsun Allah'ın belası!" Korku bedenimi sarmadan öfkeye vurmam gerekiyordu."Seni diyip bir klişe yapmak isterdim ama artık o kadar cezbetmiyorsun prenses.Beni kendime geri getirecek o şeyi istiyorum."Cebinden bir paket çıkardı,hap pakedi.Sakin ol Suna biz kurtulacağız.

"Beni boşuna getirdin buraya.Parayı ver donuna kadar verir o köpek sana."Necdet para için yaşayan bir adiydi,öz oğlunu bile para için bir katile bırakmıştı.

"Verecek para mı kaldı?Sende işte tam bu arada devreye giriyorsun dokumacı kızı.O pezevenkteki para göt deliğini bile açar.Şimdiden hazırlıklarıma başladım,zengin olacağım."İçtiği şeyin etkisinde mayışarak uyuklamaya başladı.Boris'ten beni tehdit ederek fidye isteyip aldığı parayı Necdet'e verecekti,istemediğin bir planın daha ana maddesi bendim.Haberi yoktu ki Kemal sandığı adam bir ABD mafyasıydı.

"On yaşındaki çocuk bile senden daha iyi plan yapar puşt herif!Her boka beni sokmasanız olmuyor değil mi?Git iste paranı beni niye kaçırıyorsun lan göt!"Sesimi birilerine duyurabilirdim belki ama bağırmaktan sesim yavaş yavaş kısılıyordu.

"Aslında pek ümitli değilim.Senin için istediğim parayı getirmeyebilir." Her gün içtiği için alkole bağışıklığı vardı sanırım,çok rahat bir şekilde konuşabiliyordu.Onu umursamamaya çalıştım ama susmadı.

Sen sonuçta Necdet'in dövüp dövüp çalıştırdığı bir çocuksun.Ben olsam o bollukta senin için tırnağımı bile kımıldatmazdım." Elimi açmayı denedim ama uğraştıkça can yakan plastik bir aparat vardı bileklerimde.

"Ne tesadüf,Kemal'in tırnağı olamazsın diyecektim bende."

"Biliyor musun bende sinirlenebiliyorum prenses.Heleki böyle" hap pakedini salladı,"İstediğim şey olmayınca deliriyorum." Bana burada her şeyi yapabilirdi ve ben günün sonunda onuda kendimide öldürürdüm,hiç tanımadığım bir adam yüzünden ölmek istemiyordum.Bir süre içimden konuşmalıydım.
Tilki dönüp dolaşıp iç sesine dönermiş anam.
İç ses...

On dakika içerisinde sızan adama baktım.Kulağımın dibindeki horlama sesini umursamaya çalışıyordum ama olmuyordu.O horladıkça kendimi Necdet'in yatağında gibi hissediyordum,onun horlama sesini duyuyordum.Boris'le olduğum süre zarfında onun korkusundan uzak dingin bir rutinde geçmişti günlerim ve bu yüzden vücudum korkudan titriyordu.Bir kaç saat sonra polisler gelecek ve biz kurtulacağız.

Yanlış Kız(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin