Gelmiştin görmezden
Eğer bu gece ölmezsem
Tut ellerimden, üstümüzde tüm gözler
Seni düşlerken inmiyordum göklerden
Ama sen yokken kayboldum tekrаr ben"Bo-Boris?" Kekelemiştim,korkmuştum.
"Odaya geri dön Suna." Beni korkuttuğunun farkına vararak üzerime yürümeyi bıraktı,kanlı ellerini arkasına sakladı.Gözlerim tekrar amcamın cesedine döndüğünde midem bulanmıştı,isteğim gerçekleşmişti.Ben her gece o adamın bize yaşattığını yaşamadan ölmemesini dilemiştim ve acı çekerek gebermişti.Ama onu geberten,elini kana bulayan sevdiğim adamdı.
"Sen mafyasın.Sen silah tutuyorsun,senin ellerinde k-kan var." Rüyadan yeni uyanmış biri gibi aydınlanmıştım,ben bir aydır bir mafyayla aynı evde yaşıyordum.Bir mafyadan etkileniyordum.
Geriye doğru adımlar atarak depodan kaçtım,hemen bu evden çıkmalıydım.Çalışma odasına geri döndüğümde bir kaç dakika önce burada Boris'le kitap okuduğumu hayal edişim geldi aklıma,ben saf hayaller kurarken o adam öldürüyordu.
Odadan çıkarken arkamdan gelen adımlarını duyuyordum,ben koşarken o yavaştı.
"Koşmayı bırak düşeceksin." Sesinde ölüm sakinliği vardı.Evin kapısının kilitli olduğunu gördüğümde merdivenlere yöneldim,korkuyorsanız fare deliği bile size saray kapısı gibi geliyordu.
"Eğer benden kaçmaya devam edersen seni bırakmam küçüğüm." Ben merdivenleri çıkarken o ise aşağıdan beni izliyordu,yüzüklerine bulaşan kanı tekrar görmemle hızlandım.
Son merdiven basamağında ayağımın kaymasıyla yere kapaklandım ve onun odasının kapısıyla göz göze geldim,dün gece onunla uyuduğum aklıma gelirken kalbim acıyla sızladı.Bir katille uyumuştum.
"Hadi odamızda uyuyalım bebeğim." Merdivenleri çıkmaya başlamasıyla ayağımdaki acıyı umursamamaya çalışarak ayağa kalktım ama iki saniye sonra yerdeydim.Sürünerek diğer odalara gitmeye uğraşırken aklımdaki tek şey birine girip kapıyı kilitlemekti.
Önümde biten cilalı siyah ayakkabılarla onun mafya olduğunu öğrendiğim ilk gün kaçmadığım için kendime lanetler okuyordum.Beni uyarmıştı,kendimi romantik bir filmde sanıp ona kapılmıştım.Aptaldım.
Bana doğru eğilmesiyle geriye doğru sürünerek duvar dibine sindim,ayağımın acısı her hareketimde kendini belli ederken acıyla inledim.Gözleri bir an merhametle doldu,yavaşça elini bacağıma koydu telkin edercesine.
Ellerindeki kan çoraplarıma bulaşırken kusma isteğim gelmişti.Burkulan bileğime masaj yapan adama baktım,gözleri gömleğimin açıkta bıraktığı gerdanımdaydı şimdi.Sabah kafasını koyarak uyuduğu boynuma açlıkla bakıyordu,bambaşka bir adama dönüşüyordu.
Ellerimi korkuyla göğsümde birleştirdiğimde öfkeyle açmaya çalıştı ama bende inattım.
"Kollarını aç bebeğim." Emir vererek konuşmasını umursamadan duvarda yana kaydım,bu sırada çorabımı sıyırmış açıkta kalan tenimi okşuyordu.Ellerimin ikisini eline hapsedip duvara sabitledi,yüzünü yüzüme denk getirerek konuştu.
"Benimle inatlaşma küçüğüm." Küçük kız demesine dayanabilirdim ama şu lafı kullanmamalıydı.
Dudaklarını dudaklarıma sürtmesiyle titreyerek kafamı geri çektim,normalde olsa karşılık verirdim fakat bu sefer farklıydı.Hoşlandığım adamdan korkarken ona teslim olamazdım.
Geri çekilmem hoşuna gitmemiş olacak ki duvara sabitlediği bileklerimi sıktı,ağzımdan acı bir nida dökülürken gözleri karardı ve boynuma yöneldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Kız(+18)
Romance❕Uyarı❕ İlk bölümler cringe gelebilir ama her karakterinin iyiye evrilmesi için yazmaya devam ediyorum,önyargılı bir insansanız okumayın. ✯TANITIM✯ Sadist mafyanın yanlış kızı kaçırması ve o kızın başına açtığı işler çevresinde ilerleyen bir hika...