Bu bölüm masum bir çocuğun,Kemal'in kötü bir adam olmayı kabullendiği bölüm.Geçmişteki olaylara açıklık getirmek için yazdım,biraz bunaltıcı oldu dinlene dinlene okuyun.
Bölüm Şarkısı: Sezen Aksu - Yalnızca Sitem
Eğer Boris derse onu öldüreceğinden adı kadar emindi,çünkü Boris pis işlere devam etsede başkaldırmıştı zamanında.Melisa'yı korumak için cehennem gardiyanını yaralamıştı,tam suratında bir bıçak izi bırakmıştı.
Hastaneye kayıt yaptırılmasaydı Boris'in Türkiye'de olduğunu belkide fark etmeyecekti ama şimdi o yaranın intikamı için gelmişti.Suna demek hiç istemiyordu.Ama her türlü çıkarcı planı yapan bu adam Suna'yı öldürmezdi,Boris'i tehdit etmek için kullanırdı.
Eğer Suna'yı onunla yollarsa bir Türk vatandaşını kaçırma suçuyla peşine düşebilirdi,George Connell tüm pislikleri bir bir dökülürken Türk polisini karşısına almaya göze alamazdı.
Başka bir plan düşündü,karşısındaki adamı öldürdüğünde yandaşları boş durmazdı,ortada ne Boris ne de Suna kalırdı.
En kârlı olanı seçip herkesi hayatta tutmalıydı.Cambazdı o,düşmeden yolu tamamlamak için ayağındaki acıya katlanmalıydı.
"Suna." Hemen dilini ısırdı Melisa,abisi uyanmadan onu getirmeliydi zira abisi ilk kez aşık olmuştu ve Suna için neler yapacağını o bile kestiremiyordu.
Yaşlı adamın kaşları çatıldı,yüzü buruştu.İstediğini alamamıştı.Demekki bu kız Boris için o kadar değerli değildi,yoksa Melisa onu seçmezdi.Sahteden bir tebessüm kondurdu yüzüne,Melisa onun her hareketini seziyordu.
"Good choice. I knew you would make the right decision, my beautiful grandchild."
(Güzel seçim.Senin doğru kararı vereceğini biliyordum güzel torunum.)
Bir iki adımda yanına ilerleyip saçına dokunmak istediğinde elini tutup ters çevirdi genç kadın.Korumalar bir adım attı fakat Melisa gerilemedi."Bir daha bana dokunmaya kalkarsan abimin uyanmasını beklemez ben alırım canını."
"Abin mi alacakmış canımı?" Alaylı bir gülüş daha kondurdu yüzüne.
"O gece ağlayarak korumalarını çağırmasaydın şu an mezarına kuşlar pisliyordu piç."
"Hangi gece?" Diye sordu yaşlı adam bastonunu ritmik hareketlerle yere vururken,amacı kızı yaralı geçmişiyle vurmaktı.
-Flashback-
"Pem"
"Pem"
"-be"
"-be"
Semih'in dudaklarını izleyerek aynı kelimeleri çıkarmaya çalıştı küçük kız.Aynı anda pembe dediklerinde gülüştüler.
"It's easy,isn't it?"
(Kolaymış değil mi?)Kafasını aşağı yukarı salladı Melisa.
"So let's look at yesterday's words again."
(O zaman dünkü kelimeleri tekrar et bakalım.)"Sa- rı,mor,kır- kırmızı...a- a-nne."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Kız(+18)
Romance❕Uyarı❕ İlk bölümler cringe gelebilir ama her karakterinin iyiye evrilmesi için yazmaya devam ediyorum,önyargılı bir insansanız okumayın. ✯TANITIM✯ Sadist mafyanın yanlış kızı kaçırması ve o kızın başına açtığı işler çevresinde ilerleyen bir hika...