Bir tutam sevdanı ver dem
Yaşamak sensin madem
Al beni çek götür uzaklara
Aşk neymiş görsün alem"Ali'm?" Dizlerimi kırıp ona sarıldığımda ağlıyordum.Burnumda tüten kokusu hıçkırıklara boğmuştu beni.Ona sarılmama rağmen onun kaskatı durması içimi acıtmıştı,beni hatırlamıyor muydu?Mutluluktan olan gözyaşlarım yerini hüzne bıraktı,bu sırada Boris'in arkadan gelen mırıldanmalarını duyuyordum.
"Bana böyle sarılmadın be Suna."
"Sen Ali değilsin Boris." Kafamı kaldırıp ona küçümseyici bakışlarla kurduğum cümleyle kahkaha attı.
"Neyim ben Polat mı?"
Ona cevap vereceğim sırada Ali'nin ağzından çıkan cümleyle donakaldım."Güzel abla."
"Sen birde geceleri gör onu." Gözlerimi irice açarak ayağa kalktığımda yayvan gülüşüyle kolunu omzuma attı.Adam karanlıkta göremediği için öyle diyo Suna sakın inanma.
Gözleri sürekli dudaklarıma kayarken yuh dercesine baktım ona,bakışmamızı Semih'in önümüze attığı poşetler bozdu.İçlerine bakarken giysilerle dolu olduğunu gördüm,birde oyuncaklar vardı.
Semih türkü söyleyerek elbiseleri dizerken Ali gülmeye başladı,tekrar önüne eğildim.
"Suna ablan ben." Ne diyeceğimi bilememiştim,ablasıydım ama o bana yabancıydı.Gülümseyerek uzattığım elimi tuttu.
"Bora bende abla." O katilin verdiği ismi kullanıyor,bizi unutmuş.Ona tekrar sarıldım,gözüm poşetlere kaydığında transparan gecelik görmemle kıpkırmızı kesildim.Yanımdakilere çaktırmadan minik adımlarla poşete ulaştım ve kolumun altına sokuşturdum,Semih görürse dilinden düşmezdim.Odama doğru ilerlediğimde arkamdan gelen gülme seslerini duyuyordum.
"Patron Suna'nın elindeki dokunan olursa eline sıkarım dediğin paket değil mi ya?" Benimle dalga geçiyordu,onlara doğru baktığımda Boris ona kötü kötü bakıyordu.
"Paket sahibinde Semih." Deli cesaretiyle söylediğim şeyi yeni idrak ediyordum,ben bu geceliği kabul etmiştim.Onu istediğim doğruydu ama ikimizde bu psikolojiyle iyi bir performans sergileyemezdik,sabretmeliydim.
Semih oyuncaklara dalan Ali'yle ilgilenirken Boris peşime takıldı.Odaya girip kapıyı yüzüne kapatacağım an kendini hızlıca içeri attığında nefeslerim tekrar düzensizleşti.Elimdeki poşeti yatağa döktüğümde içindeki kutular ağzımı açık bıraktı,hepsi marka geceliklerdi.Belime sarılan kolları zorlukla açıp ona döndüm,gözleri koyulaşırken konuştum.
"Ne lan bunlar?İki öpüştük diye beni bunlara mı layık gördün?Ali'yi buldun diye sana orosp-"
"Sakın kendine o yakıştırmayı yapma!Bir başkası dediğinde öldürüyorum sen kendine diyorsun sana ne yapayım?" Kollarımı sıkıca tutup beni sarsarken ayağına bastım bilerek,yüzünde mimik oynamadı ama sakinleşmeye çalışıyordu.
"Paketler senin değildi.Kimse sana başkalarının özel eşyalarına dokunma demedi mi?" Kollarımı serbest bıraktığında aramıza uzun bir mesafe koydum.
"Ne o kendine mi aldın bunları?Adamlarına tangayla gösteri mi yapacaksın?" Elimde tuttuğum gecelikleri odanın her bir yerine fırlattım,odağı sadece bendeydi.
"Sakinleşmemiz gerek,bu işin sonunda alevli bir öpüşme olacak çünkü."
"Öpte nasıl basıyorum ağzına kezzabı kodumun mafyası." Üzerime yürümeye başladığında gerilemedim,dimdik durdum.
"Sen böyle atarlı atarlı konuşunca,diklenince o kadar hoşuma gidiyorsun ki tüm ipleri sana verecek oluyorum.Kezzabı hazırla küçüğüm,dudaklarına acımayacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Kız(+18)
Romance❕Uyarı❕ İlk bölümler cringe gelebilir ama her karakterinin iyiye evrilmesi için yazmaya devam ediyorum,önyargılı bir insansanız okumayın. ✯TANITIM✯ Sadist mafyanın yanlış kızı kaçırması ve o kızın başına açtığı işler çevresinde ilerleyen bir hika...