Part 4

309 94 160
                                    

متعجب به فضای رو به روش نگاه کرد و گفت:"کای، الان جدی ای؟"

کای سر تکون داد و گفت:"بدن به آدرنالین احتیاج داره رفیق. پس دیدم تنها جایی که آدرنالینت ترشح میشه، اینجاست."

بک با ترس گفت:"بریم کای. من نمیتونم."

کای دستش رو گرفت و گفت:"با هم میریم و تو هم میای."

و دست بکهیون رو سمت بالا بر کشید. بک گفت:"کای، من قلبم ضعیفه."

کای در حالیکه دکمه بالا بر رو میزد گفت:"من کنارتم. بغلت میکنم و با هم میپریم."

-:"نمیتونم."

کای وارد بالابر شد و گفت:"میتونی."

و بکهیون رو هم دنبال خودش کشید. بک به بیرون نگاه کرد و گفت:"کای آخرین باری که من از ارتفاع پریدم، وقتی بود که 14 سالم بود. الان میترسم."

کای خندید  و گفت:"سری پیش هم من پروندمت. اینبار هم خودم میپرونمت."

بک خندید و به کای تکیه زد و گفت:"چرا همه شیطنام با توئه؟"

کای خندید و گفت:"دوست داشتم شیطنتهای بیشتری با هم داشته باشیم ولی خب، میدونی، رابطه برادری مهمتره."

بک اول سوالی بهش نگاه کرد و بعد متعجب خندید و گفت:"عوضی."

کای با خنده گفت:"دوست داشتم بوسه اولمون رو جلوی هم انجام بدیم، اولین رابطمون رو جلوی هم انجام بدیم، و خیلی چیزای دیگه... ولی متاسفانه نشد."

بک با خنده گفت:"چون یکی اومد آمریکا و تو سن 16 سالگی یکی رو بوسید و کشیدش تو تخت خواب."

کای با خنده گفت:"من نکشیدمش. اون منو هول داد."

بالابر ایستاد و هر دو با خنده بیرون رفتن. بکهیون گفت:"فرقی نمیکنه. خودت هم تمایل داشتی."

کای شونه بالا انداخت و گفت:"حداقل یه ویرجین 17 ساله نبودم. اون موقع ها یه افسانه هایی بود که میگفت 17 ساله های ویرجین کشته میشن."

بکهیون خندید و گفت:"و من یه ویرجین 27 ساله م و زنده م."

کای با خنده گفت:"چون 17 سالگیت اینجا نبودی، روحه ولت کرده."

بکهیون با خنده ایستاد و کای گفت:"ولی این دلیل نمیشه اولین بوسه ت رو جلوی من انجام ندی. حتی اولین رابطه ات رو..."

بکهیون آروم به بازوش زد و کای به مردی که اونجا بود گفت:"کاپل جامپ!"

مرد پوزخندی زد و به دو پسر آسیایی نگاه کرد و بعد، جلو رفت تا طنابها رو بهشون وصل کنه. موقعی که میخواست برای بک طناب رو وصل کنه، نامحسوس به باسنش دست زد و بک با این حرکتش تو جاش پرید و بهش نگاه کرد و گفت:"دقیقا داری چه غلطی میکنی؟"

پسر آمریکایی متعجب گفت:"دارم برای پرش آماده ت میکنم."

بک پوزخند زد و گفت:"با لمس بدنم؟"

Faceless (Completed)Where stories live. Discover now