─── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ────── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ───
Evden çıkma zamanımız gelmişti hatta Childe çıkmış arabada beni bekliyordu. Bende aynada son kez kendime bakıyordum. Boğazlı siyah vücuduma tam oturan bir tişört giymiştim, üstüne beyaz bir gömlek giymiştim. Sadece en alt düğmesini bağlamıştım. Altımda da bol siyah bir pantolon vardı. Tişörtümü ve gömleği pantolonun içine sokmuştum. Şık dursun diye de kemer bağlamıştım ve boynuma zincirlerimden birini takmıştım. İyi göründüğümden emin olduktan sonra telefonumu alıp evden çıktım.
Arabaya ulaşınca Childe'ın yanına bindim. Kemerimi taktım.
"Bir tık fazla beklettin."
"Sadece iyi görünüyor muyum diye kendime baktım."
"Yani Kazuha'yı o kadar çok etkilemek istiyorsun."
"Saçmalama sadece görev için!"
"Aynen canım aynen."
Gözlerimi devirdim ve başımı cama yasladım. Hafif yağmur çiseliyordu. Fırtınaya dönüşmese iyi olacaktı çünkü yaşadıkları yerde sonbaharda kıyamet düzeyinde sıkca fırtına kopardı.
Yol boyunca ne Childe ne de ben konuştum. İkimizde çok sessizdik. Sadece radyoda çalan kısık sesli müzikler vardı. 15 dakika sonra Childe bir villanın önünde arabayı durdurdu. Ev kocamandı. Aklımdan geçirmeden edemedim. Acaba kaç odası vardı?
"Childe burası mı?"
Childe evet anlamında başını salladı. İkimizde arabadan indik. Yağmur hala ciseliyordu. Villaya doğru yürüdük ama istemsizce gerilmiştim. Villanın etrafı güvenlikler ile doluydu. Bu kadar güvenlik varken suikast yapmamız neredeyse imkansızdı. Childe haklıydı. Onlarla yakınlaşmamız şarttı.
Evin önüne geldiğimizde iki güvenlik önümüzü kesti normal olarak. Yüzlerinde ciddi ve korkutucu bir ifade vardı.
"Adlarınız?"
"Ajax"
"Kunikuzushi"
Gerçek adımı kullanmaktan nefret ediyorum ama yapacak birşey yok! Kimlikteki adımı kullanmak zorundaydım.
"Ajax Bey sizin adınız listede var ama Kunikuzushi Bey siz yoksunuz. Sizi alamayız!"
Siktir! Büyük bir siktir!
"Şey o benim misafirim o şekilde olmuyor mu?"
"Maalesef ev sahiplerinden birinin izni lazım."
"O zaman ben Zhongli'den izin alıp gelsem olur mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Celebrity | KazuScara
Fanfiction(Love and War Serisinin 1. Kitabı) 💚TAMAMLANDI💚 Kazuha sen benim herşeyim olmuştun. Kırmızı gözlerin huzurlu bir sonbahar gününü andırıyordu aynı zamanda beni kavuruyordu. Sevgilim... Benim seni öldürmem gerekiyordu ama sen çoktan benim tekrar ya...