─── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ───İlk olarak buraya başlama tarihinizi alalım →
─── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ───
Hava daha yeni kararıyordu. Barda neredeyse bizden başka kimse yoktu daha.
Barın en lüks köşesindeki kırmızı koltuklara oturmuş kan kırmızısı şarabımı yudumluyordum. Gözlerim sürekli kapıdaydı. İşimi hemen bitirip eğlenmeme bakmak istiyordum.
Fazla bunalmıştım. Gömleğimin ilk iki düğmesini açıp kafamı geriye yatırdım. Lanet olsun! Bu siktiğimin adamları nerede kalmışlardı.
"Scara iyi misin?"
Gözlerimi platin saçlı kadına kaydırdım. İş ortağıma.
"Şu adamlar şimdiye kadar gelmesi gerekmiyor muydu? Sıkıldım ben burda!"
"Sabırsız velet, gelirler birazdan."
"Saçlarını kazımamı istemiyorsan kapa çeneni Signora!"
"Hay hay~"
Gözlerimi devirdim ve kadehimden bir yudum daha aldım. O sırada görüş alanıma Childe girdi. Yavaş adımlarla bize doğru geliyordu.
"Sizinkiler geldi."
"Sonunda! Yemin ediyorum kafayı yiyecektim!"
Kendi kendime söylenirken ayaklandım. Signora'da benimle ayaklandı. Childe bize çaktırmadan birer bıçak verdi. Hemen cebimize koyduk.
Burası Liyue'da yer alan Fatui'ye bağlı bir bardı. Childe da burayı işleten kişiydi. Burası belkide Liyue'nun en ünlü barlarından biriydi ama kimse Fatui'ye bağlı olduğunu bilmezdi. Kısacası göz önünde saklanıyorduk. Barın popüler olmasıda işimize geliyordu. Her tarafta gizli ses kayıt cihazları ve kamera vardı. Bu da peşinde olduğumuz kişiyi daha kolay bir av haline getiriyordu ve bilgiye daha kolay ulaşmamızı sağlıyordu. Öldürme işinide odalarda yapıyorduk. Odalar ses geçirmezdi ve sadece Fatui ajanlarının bildiği gizli ikinci kapıları vardı. Cesetleride ordan çıkarırdık.
Childe ile birlikte odaların olduğu koridora doğru ilerledik. Görevimiz kolaydı. Snezhnaya'yı tehdit eden, Taşordu'dan olan iki kişiyi öldürmekti. Bu ikisininde azgın birer pezevenk olduğu göz önünde tutarsak işimiz gerçekten kolaydı. Ben ve Signora, adamları hallederken Childe bizi koruyacaktı.
"Tamam ikiside sizi odalarda bekliyorlar. Maksimum 15 dk süreniz var. Adamlar zaten azgın. Etkileyip, öldürün."
"15 dk bile sürmez Childe!"
Yüzümde sinsi bir gülümseme oluştu. Sonuçta kaç saattir bu anı bekliyordum.
"Hah son uyarı olarak eğer üzerinize kan sıçrarsa yedek kıyafetler koydum. Yatakların altındalar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Celebrity | KazuScara
Fanfic(Love and War Serisinin 1. Kitabı) 💚TAMAMLANDI💚 Kazuha sen benim herşeyim olmuştun. Kırmızı gözlerin huzurlu bir sonbahar gününü andırıyordu aynı zamanda beni kavuruyordu. Sevgilim... Benim seni öldürmem gerekiyordu ama sen çoktan benim tekrar ya...