☂️ 0.4 ☂️

437 45 73
                                    


─── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ───

─── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ───

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

─── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ───

Salonda oturmuş Childe ve Signora ile Kazuha'nın bana yaptığı teklifi değerlendiriyorduk. İkiside kabul etmem gerektiğini söylüyordu ama ben tereddüt ediyordum. Evet işimiz daha kolay olurdu lakin Kazuha'dan haz etmiyordum. Dün sahte bir maske ile olabildiğince cana yakın davranmıştım. Childe hariç kimse fark etmemişti zaten.

Dün gece Xiao ve Venti biraları getirdikten sonra çok durmadık. Zorlasan 1 saat etmezdi. İki bira içtikten sonra Venti uykusunun geldiğini söyleyip, Xiao ile birlikte uyumaya çekildi. Bizde daha fazla durmadık ve vedalaşıp gittik. Kazuha çıkmadan önce kararım hakkında yanıt vermem için telefon numarasını vermişti. Dün gecede böyle sonlanmıştı.

"Galiba Kazuha'nın teklifini kabul edeceğim... Her koşulda Kazuha ile yakın olmalıyım değil mi?"

"Sonunda anladın!"

Gözlerimi devirdim ve koltuğa iyicene yaşlandım. Koruma olarak görev yapacaktım he? Bide Kazuha'yı hedefinden uzaklaştırmam gerekiyordu. Onun için sözde Fatuileri bulmam gerekiyordu. Acaba Kazuha bu suikastın arkasında Fatui olduğunu biliyor mu? Onun ağzından sözde almam lazımdı.

"Bütün işi ben yapacakmışım gibi duruyor."

"Yoo ben Zhongli ile sevgili olma işine bakacağım."

"Sence gerçekten o seninle olur mu? Eğlenip bırakır."

"Benim yakışıklılığıma kimse karşı koyamaz Signora."

"Evet, portakala benziyorsun."

"Bana diyene bak sende Limona benziyon."

Childe ve Signora itişirken telefonumu elime aldım. Whatsappa girdim ve kişilerden Kazuha'yı buldum. Kazuha ile sohbete girdim ve ona teklifini kabul ettiğimi söyleyen bir mesaj attım.

İdol Bozuntusu

Siz
Kazuha ben teklifini düşündüm.
Kabul ediyorum.

İdol Bozuntusu
Doğru kararı vermene sevindim ;)
Ne zaman boşsun?
Yüz yüze konuşalım.

Siz
Hergün boşum

İdol Bozuntusu
Tamam o zaman bana evinin konumunu at.
Yarın özel söförüm seni sabah 12 gibi alır.

Siz
Konum 📍
Buyur

İdol Bozuntusu
Tamamdır yarın görüşürüzzz

Celebrity | KazuScaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin