─── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ───
(Not: Şarkı kısmında sürekli kimin şarkıyı söylediğini belirtmek bir tık zordu o yüzden o an şarkıyı kim söylüyorsa başta isminin baş harfi var ve şarkı kısmında yukarda ki şarkıyı açın)─── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ───
Gözlerimi sürekli yanan turkuaz ışıklardan ve daha konserin başlamamış olmasına rağmen coşan kalabalıktan alamıyordum. Tamam onların gerçekten çok popüler olduğunu biliyordum ama stadyum konseri yapacak kadar popüler olduklarını bilmiyordum. Maç zamanında bile stadyum bu kadar kalabalık olmuyordu. İçerden gelen sesleri buradan bile rahatça duyabiliyordum.
"Oğlum biz bu kalabalıkta sıraya mı gireceğiz?"
Childe çoktan söylenmeye başlamış, Zhongli'de ona gülüyordu. Ama şimdi çocuk haklı çünkü girişte yarım kilometreye yakın bir sıra vardı, belki daha fazla.
"Kazuhalar bu kadar popüler miydi?"
Childe bana yakınlaştı ve elini omzuma attı.
"Dünyadan fazla kopuksun Scara! Sen onu değilde nasıl içeri gireceğimizi düşün."
Tekrar o kalabalığa baktım. Gerçekten o kalabalığa ve sıraya girmek istemiyordum.
Zhongli yavaş adımlar ile yanımıza geldi. Bizimle birlikte kalabalığı süzmeye başladı.
"Gerçekten bu kalabalıkta beklemek işkence olur ama neyseki biz VIP kısımdayız değil mi?"
Childe, Zhongli'yi döndü.
"Ana doğru lan biz VIP'dik değil mi?"
"Sonunda hatırladınız."
Ne kadar boyum Childe göre kısa olsada zar zor ensesine bir tane çaktım.
"Senin yüzünden bende unuttum!"
Childe gözlerini kısara kıs kıs güldü. Bense gözlerimi devirmek ile yetindim.
"Ee Zhongli o zaman nereden gireceğiz?"
Zhongli parmağı ile normal girişe göre çok az insanın olduğu bir kapıyı gösterdi.
"Şuradan gireceğiz."
Childe ellerini küçük bir çocuk gibi çırptı.
"Ayy kendimi zengin iş adamı gibi hissettim."
Zhongli kıkırdadı bense Childe 'aptal mısın?' der gibi baktım. Sonra birlikte Zhongli'nin gösterdiği yere doğru yürüdük. Burda sıra bile yoktu. Kapıda güvenliğe biletleri okuttuk. Üstümüzüde aradıktan sonra bizi içeri aldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Celebrity | KazuScara
Fiksi Penggemar(Love and War Serisinin 1. Kitabı) 💚TAMAMLANDI💚 Kazuha sen benim herşeyim olmuştun. Kırmızı gözlerin huzurlu bir sonbahar gününü andırıyordu aynı zamanda beni kavuruyordu. Sevgilim... Benim seni öldürmem gerekiyordu ama sen çoktan benim tekrar ya...