─── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ────── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ───
Bu sabah saat 11 civarında Childe ile Liyue limanına inmiştik. Childe bu akşam, Zhongli'ye çıkma teklifi edecekti. Aynı zamanda Childe, Zhongli'ye çıkma teklifi ettikten sonra herkesle bizim evde buluşacaktık.
Gece yarısından sonra Kazuha'nın doğum gününü kutlayacaktık, tabi ki o bunu bilmiyordu. Gece 00:00 olduğunda kutlayacaktık. Minik bir kutlamanın ardından onu arka bahçemize çıkaracaktım. Arka bahçemizden tüm Liyue manzarası gözüküyordu. Liyue'nun görkemli ışıkları, hava karardığı zaman boncuk gibi dizilirdi, hemen o ışıkların arkasından Bulut Denizi dalgalanırdı. Aşk itirafı yapmak için güzel bir manzara.
"Childe ben burda ki hiç birşeyi beğenmedim."
"Yine mi?"
Yaklaşık 4 saatir Liyue Limanın da geziyorduk. İlk olarak Childe, Zhongli için hediye bakmıştı. Zhongli'nin bir taş koleksiyonu vardı ve koleksiyonu için Cor Lapis denilen bir taş almıştı. Childe dün akşam hediyesine karar verdiği için Zhongli'nin hediyesini hemen alabilmiştik. Ondan sonra Kazuha'ya doğum günü hediyesi bakmaya başlamıştık. Childe bir kaç mağza gezdikten sonra birşeyler bulmuştu ama ben hâlâ ne alacağıma karar verememiştim.
"Acaba kediler ile ilgili birşey mi alsam? Kedileri çok seviyor sonuçta."
"Scara bunu kaç kere düşündün, her seferinde de vazgeçtin!"
"Doğru."
Elimi çeneme koydum ve tekrar düşünmeye başladım. O sırada mağzadan çıkmıştık ve Liyue Limanında ilerliyorduk.
İnternetten biraz araştırma yapmıştım. Hep kar küresi, peluş oyuncak gibi şeyler vardı. Ben daha farklı bir şey istiyordum. ikimizden de bir parça taşıyan birşey. Bize özel olacak birşey.
"Childe biraz yardım edemez misin?"
Childe bir kaç adım önümde yürüyordu. Başını azıcık bana doğru çevirdi
"Sana verdiğim hiç bir fikri sevmedin."
"Çünkü özel birşey olmasını istiyorum."
"O zaman niye bana sormaya devam ediyorsun?"
Sesli bir şekilde nefes verdim ve onu görmezden geldim. Aklıma hiç birşey gelmiyordu. Bütün hediyeler onun için yetersizdi. Hiç bir hediye ona layık değildi.
"Scara zaten bu akşam aşk itirafı yapacaksın. Bu onun için en büyük hediye olur."
Durdum ve Childe dik dik bakmaya başladım. O biraz önümde yürüdüğü için fark etmedi. Bir kaç adım attıktan sonra fark etti. Oda durdu ve bana doğru baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Celebrity | KazuScara
Fanfiction(Love and War Serisinin 1. Kitabı) 💚TAMAMLANDI💚 Kazuha sen benim herşeyim olmuştun. Kırmızı gözlerin huzurlu bir sonbahar gününü andırıyordu aynı zamanda beni kavuruyordu. Sevgilim... Benim seni öldürmem gerekiyordu ama sen çoktan benim tekrar ya...