─── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ────── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ───
Yatağıma oturmuş çiseliyen yağmuru izliyordum. O asla aklımdan çıkmıyordu. Bir an bile olsun. Onu düşünmekten kendimi alıkoyamıyordum.
Onun sonbahar kırmızısı gözleri, pamuk gibi beyaz saçları, beyaz saçları arasından fırlamış kırmızı tutamı, ayı bile kıskandıracak derecede beyaz teni sanki bir sanat eseri gibiydi. Şarkı söylerken kıpırdayan şeftali rengi narin dudakları, bana huzur veren sesi, kalbimin en derin yerlerine bakan bakışları hepsi o kadar muhteşemdi ki... Acaba farklı şartlarda olsak nasıl bir ilişkimiz olurdu?
Keşke böyle bir sanat eserini öldürmek zorunda olmasam ama kader işte. Kader hiçbir zaman bizim isteğimize göre şekillenmez. Bizler sadece kaderin sahnesinde oynayan birir kuklayız. Duygularımızın olup olmaması kimsenin umrunda değil. Bu yüzden duygular saçmadır. Yolunu kalbin ile çizmek saçmalıktır. Bu yüzden Kazuha'ya asla aşık olamam! Ona karşı duygularım olamaz! Ama kader bizim için başka bir oyun oynasaydı... İkinci kez düşünmezdim.
Sesli bir nefes verdim ve Kazuha'nın başka bir şarkısını açmak için telefonumu elime aldım. Konser 10 gün önceydi ve o günden beri sadece 5wril dinliyordum, özellikle Kazuha'nın solo olarak çıkardığı şarkıları.
Sabahtan akşama kadar onu dinliyordum. Sesi bana huzur veriyordu. Sanki ruhumun tüm kirlerini arındırıyormuş gibi hissediyordum. Onu sesi beni günahlarımdan arındırıyordu. Bir kalbimin olduğunu hatırlatıyordu.
Az önce çalan şarkıdan çıktım ve onun şarkılarında gezinmeye başladım. Hepsini dinlemiştim, hatta bir çoğunu ezberlemiştim. Normalde bu kadar fazla şarkı dinlemezdim ama son bir haftada sırf şarkı dinlemek için odamdan çıkmaz olmuştum.
Şimdi 'Acaba hangi şarkıyı dinlesem?' diye düşünürken ekranıma bildirim geldi. Bildirimi görmemle birlikte yüzümde bir gülümseme oluştu ve kalbim hızla atmaya başladı. Bildirim Kazuha'dandı. İnstagrama yeni bir gönderi atmıştı. Düşünmeden bildirimin üstüne tıkladım.
Kedisiyle birlikte bir fotoğraf atmıştı, çok tatlı görünüyordu. Onu böyle görünce kalbim daha da hızla atmaya ve bedenime bir sıcaklık yayılmaya başladı.
_______________
kazuhaha_kaedehara
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Celebrity | KazuScara
Fanfic(Love and War Serisinin 1. Kitabı) 💚TAMAMLANDI💚 Kazuha sen benim herşeyim olmuştun. Kırmızı gözlerin huzurlu bir sonbahar gününü andırıyordu aynı zamanda beni kavuruyordu. Sevgilim... Benim seni öldürmem gerekiyordu ama sen çoktan benim tekrar ya...