☂️ 0.8 ☂️

397 37 161
                                    


─── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ───

─── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ───

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

─── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ───

Tahminimden vazgeçtiğim anda dumanın içinden bir düzine adam gözüktü. Kazuha'nın eli direk silahına gitmişti ve ateşlemeye başlamıştı. Adamların üzerine dikkatli baktığımda Abyss amblemini gördüm. Büyük ihtimal tutsak tuttuğumuz ajanı kurtarmak için gelmişlerdi.

Kazuha ile bir kaç adam silahlarını çıkarmış ateş ediyordu.

"Scara çabuk şu silahı al!"

Kazuha bana bir silah uzattı ama fark etmedim, daha doğrusu umursamadım. Botlarımdaki iki bıçağı çevik bir hareket ile çıkardım ve doğruca adamların önüne atıldım.

Etrafta bir sürü mermi uçuşuyordu çoğundan bir şekilde kaçmayı başardım ama bir kaç tanesi sıyırmıştı.

Önüme ilk gelen adamın boğazına hızlı bir şekilde bıçağı sokup geri çıkardım, adam saniyeler içinde yerdeydi. Bıçağı çıkarırken arkamdan bir adam saldırmaya kalktı. Karnına doğru tekme attım. Adam karnını tutarkende bıçağı adamın suratına indirdim. Bu sefer önümden iki kişi saldırıyordu. Bana iyice yaklaşmalarını bekledim. Tam bana saldıracakları sırda öne doğru havada takla attım ve elimdeki bıçakları onlara doğru fırlattım. Yere çevik bir şekilde indiğimde adım seslerinden daha fazla adamın geldiğini anladım. Bu sefer eldivenlerimdeki bıçakları çıkardım ve tekrar saldırmaya başladım.

Gözlerim Kazuha'ya kaydı. Donmuş bir şekilde beni izliyordu.

"KAZUHA ÖYLE MAL GİBİ DURACAĞINA ADAMLARA SIKSANA!"

Kazuha tepki vermedi. Öylece beni izlemeye devam ediyordu. Bu salak transa mı geçti?

"KAZUHA!"

Kazuha aniden irkilerek kendine geldi. Başını sağ sola salladı.

"Kazuha şu elindeki silahı kullanıp biraz bana yardım mı etsen?"

Diye bağırdım ona doğru. O sırada üzerime atlayan adamları savuşturmaya çalışıyordum.

"Hah? Ne? Aa doğru!"

Kazuha silahının tetiğinin tekrar çekti ve ateşlemeye başladı. Bu çocuğa ne olmuştu bir anda? Gözlerimi devirdim ve adamları savuşturmaya devam ettim.

Adamlardan biri üzerime gelirken aniden zıpladım ve yüzüne tekmeyi yapıştırdım. O yere düşmeden öbür taraftan adama doğru zıpladım ve yüzüne bir kesik attım. Yere indeğimde arkamda beş kişi vardı. Ayağımı hızlıca ayaklarına doğru savurdum ve hepsi domino taşı gibi yere serildi.

Ayağa kalktığımda kordidorun ucuna baktım. Çok fazlalardı. Hepsini bıçakla kesemezdim. Silaha ihtiyacım vardı. Kazuha'da ikinci bir silah vardı onu alsam iyi olacak.

Celebrity | KazuScaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin