🍁 0.5 🍁

433 40 130
                                    


─── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ───

─── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ───

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

─── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ───

Kazuha'nın benim için gönderdiği araba kapıda bekliyordu. Düşündüğüm gibi çok ihtişamlı bir arabaydı. Her ünlünün kullandığı siyah bir limuzindi. Heyecanlandığımı düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Bir Mafya grubunun en iyi altıncısıydım, tabi ki daha önceden çok kez limuzine binmiştim.

Üstümde beyaz bir tişört vardı onun üzerinede koyu mavi bir hırka giymiştim, altımda siyah dar pantalon vardı. Boynumda yine kemere benzeyen tüm boynumu saran kolyelerden biri vardı.

Arabanın arka kapısını açtım ve içeri geçtim. Arabanın içi oldukça uzundu ve 4 tarafında koltuklar vardı. Camlar içeri göstermesin diye siyahdı ama buna rağmen iyi ışık alıyordu. Biraz ilerde minik bir buzdolabı vardı. İçinde içki vardır diye bir tahminde bulundum.

Ben oturduktan sonra araba hareket etmeye başladı. Dışarı izlemek yerine telefonuma gömüldüm. Dün yazdığım sahte hikayeyi telefonumun notlar kısmına geçirmiştim. Varana kadar bir kaç kere daha okumaktan zarar gelmezdi. Söylediğim bir yalanı unutursam ve Kazuha bunu fark ederse bütün plan yerlebir olurdu.

15 dakikalık yolun sonunda Kazuhaların evine varmıştım. Kapıyı açıp ineceğin sırada korumalardan biri arabaya yaklasıp kapı açmıştı. Şasırmıştım. Bana karşı bu kadar resmi olmalarına gerek yoktu ama hoşuma gitmişti. Yani kimin hoşuna gitmez ki?

Görgü gereği adama teşekkür ettim ve arabadan indim. Bu sefer kimse beni durdurmadı hatta beni gördüklerinde kenara çekildiler. Uzun ve sonbahardan dolayı turuncuya boyanmış bahçeden geçip kapının önünde durdum. Zile bastım ve kapının açılmasını bekledim. Çok beklemeden kapı açıldı. Kazuha bir gülümseme ile beni karşıladı.

"Hoşgeldin Scara."

"Hoşbuldum!"

Sahte olduğu belli olamayack şekilde Kazuha'ya gülümsedim ve beni içeri aldı. Evde Kazuha'dan başka kimse yok gibiydi. İlk geldiğime göre fazla sessizdi.

"Diğerleri yok mu?

"Zhongli ve Lumine kendi evlerindeler, Xiao ve Venti randevuda, Aether ve Heizou'da şirkette. Yani yanlız ikimiz varız."

Başımı anladığımı belirtir bir şekilde salladım. Nedenini bilmiyorum ama Kazuha ile koskoca evde yanlız kalmak beni germişti.

"İçecek birşeyler ister misin?"

"Çay alabilirim."

"Tamam sen salona geç hemen geleceğim."

"Tamam."

Kazuha mutfağa yöneldi bende salona geçtim. Gözüme çok boş gelmişti. İlk geldiğimde 9 kişiydik şu an ise sadece ben ve Kazuha vardık. Yanıma bir tüy yumağının sürtünmesiyle yanıma döndüm. Ah bide Fandango vardı.

Celebrity | KazuScaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin