─── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ────── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ───
Scara'nın Anlatımıyla
Dün gece Signora, toplantıdan sonra acilen çıkmıştı. Dediğine göre Colombina ile Arle kavga etmişti. Dün de onlar ile kalmıştı.
Şimdi ise saat akşam beşe geliyordu. Ben bugün evde yatıp tembellik yapmayı planlıyordum ama Childe bara benide peşinden sürüklüyordu. Bara içmeye gitsek güzelde, çalışmak? O ayyaşlar ile kesinlikle uğraşmak istemiyorum. Tek bildikleri şey sarhoş olup birilerine yavşamak. Bide o kişi siz olursanız kesinlikle katlanması ayrı dert.
"SCARA HADİ AMA!"
Çekmeye çalıştığım kırmızı göz kalemimi gözümden uzaklaştırdım. Bir türlü istediğim gibi çekememiştim. Sağ çektiğim ile sola çektiğim bir türlü aynı olmuyordu.
"Ya bir sus! İşim var şurda."
Childe'ın sesli bir şekilde nefes verdiğini duydum. İştediği kadar bıkabilirdi ama zorla götürülüyordum ve oyalanabildiğim kadar oyalanacaktım.
"Kızlar bile senin kadar makyaj yapmıyor!"
"Alt tarafı kalem çekiyorum!"
Gözlerimi devirdim ve işime geri döndüm. Birisinin ucu yuvarlakken, diğerinin ucu sivri olmuştu. Kulak çubuklarından birinin alıp ıslattım ve sivri olanı az da olsa yuvarlak yapmaya çalıştım. Bu sefer tam oldu derken biri uzun diğeri kısa olmuştu. Kulak çubunun diğer tarafınıda ıslattım ve uzun olanı kısalttım.
Bu sefer artık oldu mu diye aynadan biraz uzaklaştım.
"EBENE KÜKREYECEĞİM ARTIK!"
Yine olmamıştı. Birinin ucu yukarı bakarken diğerininki aşağı bakıyordu. Lavobonun kenarında duran pamuklardan birini aldım. Biraz temizleyici döktükten sonra bütün göz kalemimi tamamen çıkardım. Baştan yapacaktım.
"Scara geç kalıyoruz!"
"10 dakika."
Elime tekrar kırmızı kalemimi aldım ve göz çevremi süslemeye başladım. Tam göz pınarımdan değilde biraz ortadan başladım. Sonlara doğru biraz yuvarladım ve tam göz kenarında bitirdim. Şimdi diğeri vardı. Aynı çizgiyi öbür tarafa da yapmaya çalıştım. İşim bitince geri çekildim ve aynada kendime baktım. Bu sefer istediğim gibi olmuştu.
Aynaya kendimle gurur duyar gibi bir bakış attım. İnsan öldürürken bile bu kadar zorlanmıyordum.
Kalemi yerine bıraktım ve tuvaletten çıktım. Son kez odama girip telefonumu ve cüzdanımı aldım. Daha fazla oyalanmadan aşağı indim. Childe beni merdivenlerin başında bekliyordu. Keşke merdivenlerin başında o değilde, Kazuha olsaydı. Acaba şu an ne yapıyordur? Onu en kısa sürede görmek istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Celebrity | KazuScara
Fanfiction(Love and War Serisinin 1. Kitabı) 💚TAMAMLANDI💚 Kazuha sen benim herşeyim olmuştun. Kırmızı gözlerin huzurlu bir sonbahar gününü andırıyordu aynı zamanda beni kavuruyordu. Sevgilim... Benim seni öldürmem gerekiyordu ama sen çoktan benim tekrar ya...