☂️ 2.2 ☂️

412 42 312
                                    


─── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ───

─── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ───

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

─── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ───

Yazarın Anlatımıyla

İki genç adam Wangshu Hanın da oturmuş birlikte yemek yiyorlardı. Aslında turuncu saçlının şu an pek yemek yiyebildiği söylenemez, heyecandan kalbi yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.

"Childe bir sorun mu var? Yemeğine hiç dokunmamışsın."

Childe gözlerini görkemli Ejdersırtı manzarasından ayırdı ve karşısında oturan kahverengi saçlı adama çevirdi. Karşında ki adam, Ejdersırtı manzarasından daha görkemli, daha güzeldi turuncu saçlı için.

"Sadece pek iştahım yok Zhongli."

Childe, Zhongli'ye sıcak bir gülümseme gönderdi. Bu gece, birazdan ikisi birbirlerine kavuşacaklardı. İkiside bunun bilincindeydi ama ikisinde de büyük bir heyecan vardı. Özellikle Childe'da. Zhongli, Childe'a kıyasla biraz daha duygularını kontrol edebiliyordu ama onunda kalbi deli gibi atıyordu.

"Sana önemli birşey söylemem lazım."

İki genç adamda aynı anda konuşmuştu. İkiside ilk başta şasırdı sonra ise gülüşmeye başladılar.

"İlk sen söyle Zhongli."

"Sen söyle, geldiğimizden beri aklını birşeyler kurcalıyor. Fark etmedim sanma."

Childe sesli bir nefes verdi ve kelimelerini toparlamaya çalıştı. Güzel bir aşk itirafı yapması gerekiyordu.

"İyi tamam söylüyorum!"

Childe son kez kendini rahatlattı ve mavilerini, karşısındaki adamın kahvelerine kitledi.

"Zhongli... ARTIK SEVGİLİM OL BE ADAM!"

İkisinin arasında kısa bir sessizlik oldu. Childe çoktan kızarmıştı ve 'neden böyle dedim ki?' diyerek içten içe kendini yiyordu. Sonra Zhongli'nin zarif kahkası duyuldu.

"Bende bunu diyecektim, tabi daha farklı bir şekilde ama..."

İkiside gözlerini kaçırdı ama içten içe mutluluktan uçuyorlardı özellikle Childe. İlk başta Zhongli'ye, Kazuha ve Scara yakınlaşabilsinler diye yakınlaşmıştı. Onunla gerçek bir ilişkileri olmayacaktı aslında ama şimdi... Scara'nın Kazuha'ya aşık olması onlar içinde bir şans oluşturmuştu. Tabi Zhongli bunların hiçbirini bilmiyordu, bu hikayeyi masum bir aşk hikayesi sanıyordu. O yüzden Zhongli'nin mutluluğu, Childe'ın mutluluğunun yanında az da olsa sönük kalıyordu.

"O zaman artık sevgili miyiz?"

Childe parlayan gözlerini tekrardan Zhongli'ye çevirdi. Zhongli, aşık olduğu adamı böyle heyecanlı bir şekilde görünce kalbi eridi.

Celebrity | KazuScaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin