─── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ────── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ───
Kazuha'nın anlatımıyla
Dün gece Scaralar ile saatlerce doğruluk mu cesaret mi oynamıştık. En son saatin geç olmasıyla birlikte ikiside evine dönmüştü ama tekrar oynamak için sözleşmiştik. Öpme konusuna gelirsekte Scara sadece yanağımdan öpüp geri çekilmişti. Eh buda birşey sayılırdı değil mi?
Şimdi ise saat sabah 9'a geliyordu. Birazdan çıkıp Scara'yı evinden alacaktım. Ordanda bir yayınevine gidecektik. Çıkardıkları bir derginin bu ay ki kapağın da benim olmamı istiyorlardı. O yüzden bugün onlar ile minik bir toplantım vardı.
Bu yayınevinin merkezi Inazuma'daydı ve bunun için çoktan bir tekne ayarlamıştım. Aslında Inazuma'ya gideceğim için heyecanlıydım, sonuçta Inazumalıydım. Orda doğup orda büyümüştüm, aynı zamanda annemler ölmeden önce birlikte vakit geçirdiğimiz son yerdi. O gün 29 Ekim'di yani doğum günümdü, annemlerde doğum günümü kutlamak için beni dışarı çıkarmışlardı. İstediğim herşeyi yapmışlardı. O günün akşamında ise annemin bazı işleri yüzünden Liyue'daki evimize gitmiştik. 30 Ekim akşamı da yuvamı, evimi, ailemi kaybetmiştim.
-Flash Back-
Günlerden 30 Ekim'di. Saat akşam 8 civarıydı. Kazuha ve annesi Beidou salonda korsan filmi izliyorlardı, Kazuha'nın diğer annesi Ningguang ise çalışma odasında işlerini hâllediyordu.
Ningguang'ın işleri yüzünden 1 haftalığına ailecek Liyue'da ki evlerine gelmişlerdi yoksa aslında Inazuma'da yaşıyorlardı ama Inazuma'da ki evlerinden ayrılmak onların sonunu getirmişti.
Beidou, oğluna sıkıca sarılmış ve birlikte patlamış mısır yiyorlardı.
"Anne büyüyünce korsan olcam ben!"
Beidou minik bir kahka attı.
"O zaman eğitimine baslamamız lazım minik korsanım."
Beidou yanında duran yastığı aldı ve sert olmayacak bir şekilde oğlunun kafasına attı. Minik Kazuha yüzüne gelen yastıkla minik bir şoka uğradı. Sonra kucağına düşen yastığı aldı ve yastığı Beidou'nun kafasına geçirdi.
"O zaman angardını al anne!"
Beidou hemen boşta olan bir yastığı aldı ve Kazuha'nın darbelerinden kaçınmak için yastığı kalkan gibi kullandı. Beidou, oğlunun yastık şavasını kazanmasına izin verdi ve bilerek yere serildi.
"BEN KAZANDIM!"
Minik Kazuha sevinçle yerinde zıplıyordu, Beidou ise oğlunun bu neşesi karsısında gülümsemeden edemedi. Oğlu onun için çok kıymetliydi, oğlu için canını bile verirdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Celebrity | KazuScara
Fanfiction(Love and War Serisinin 1. Kitabı) 💚TAMAMLANDI💚 Kazuha sen benim herşeyim olmuştun. Kırmızı gözlerin huzurlu bir sonbahar gününü andırıyordu aynı zamanda beni kavuruyordu. Sevgilim... Benim seni öldürmem gerekiyordu ama sen çoktan benim tekrar ya...