─── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ────── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ───
25 Eylül 2023
Bugün yine Childe'ın barına gittim. Taşordudan iki kişi Fatui hakkında birşeyler öğrenmişti. Onları ortadan kaldırmak için tabiki ben, Signora ve Childe; Dottore tarafından görevlendirilmiştik. Neyseki birini öldürmek benim için çocuk oyuncağıydı. Boşuna geçmişte Dottore'nin en iyi öğrencisi değildim, hem onun tarafından büyütülmüştüm. Yaptığım cinayetler elbette mükemmeldi ama bugünkü? Adamı bıçaklarken beyaz saçlı bir çocuk tarafından yakalandım. Çok sinir bozucu bir tipti. Ondan saniyesinde nefret ettim. Onu öldürmek için can atıyorum.27 Eylül 2023
Dün akşam Dottore ile konuştum. Dünden önceki gün beyaz saçlı bir çocuk tarafından yakalandığımı söyledim. Bana yine zarar verdi. Çocukluğumdan beri bunu yapardı. Kendisi psikopat bir doktor ve benim üzerimde deney yapmaya bayılır. İlk başlarda canım çok acırdı ama artık o acıyı hissetmiyorum. 4 yaşımda annem Ei beni ormana bırakınca beni o bulmuştu. Bana eğitim verip büyütmüştü, karşılığında ise üzerimde bir sürü deney yapmıştı.Neyse. Dottore o beyaz saçlı çocuğu öldürmemizi istedi. Bu görevi yine bana, Signora ve Childe'a vermişti. Neyse ki Childe çoktan bir plan yapmış. Peşine düşeceğimiz çocuk ünlü biriymiş, galiba adı Kazuha'ydı, 5wril adlı bir grupta şarkıcıymış. Childe, o gruptaki birisinin abisi ile yakınlık kurmuş. Planı bunun üzerinden yürüteceğiz.
30 Eylül 2023
2 gün önce planı devreye soktuk. Ben ve Childe bir şekilde onların evine gittik. Childe'ın, Zhongli ile yakınlaşması sayesinde diğerleri ile de kaynaşabildik. Planımızın bir aşamadıda Kazuha'nın bana aşık olup, bana güvenmesiydi. Bu yüzden Kazuha'ya biraz yakın davrandım. Onun hakkında biraz bilgi edindim.Kazuha, Leydi Ningguang ve Beidou'nun oğluydu. 10 yıl önce iki annesinde öldürülmüştü. Kendisi intikam yemini etmişti ve katillik işleri ile ilgilendiğim için benden yardım iştedi. Ah gerizekalı! Senin annelerini Dottore öldürdü ve sen Dottore'nin en iyi öğrencisinden yardım mı istiyorsun? Ayy acıdım lan çocuğa. Neyse teklifini kabul ettim ve ona sahte bir hikaye ile kendimi tanıttım. Beni bir uyuşturucu çetesi üyesi olarak biliyor. Ah ahh ama ben peşinde olduğu grubun 6. en iyi ajanıyım. Ve onun elinde Fatui'nin alt ajanlarından biri varmış. Eh banada plan yapmak düşer.
2 Ekim 2023
Dün Kazuha ile tutsakların olduğu yere gitmiştik ama sadece bir kişi ile konuşmuştuk. Bizim ajanımız orda intihar etmişti. Kazuha onun cesedini görünce biraz aşağıladı. Ona zaten sinir oluyordum, daha çok sinir olmuştum. Sonrada Abyss ajanları tarafından saldırıya uğramıştık. Kazuha'dan ne kadar nefret etsemde yaptığımız anlaşma gereği onu korumak zorundaydım. Küçüklüğümden beri aldığım eğitimler ile adamları kolayca pataklayabilmiştim. Sonra bu gerizekalı kendini ortaya attı, o an ne oldu bilmiyorum ama onun önünde bir bariyer oluşturup onu korumuştum. Çatışma bittikten sonra fark ettim ki kolumdan vurulmuştum. Bana Kazuha yardım etti. Galiba o düşündüğümden daha iyi biri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Celebrity | KazuScara
Fanfiction(Love and War Serisinin 1. Kitabı) 💚TAMAMLANDI💚 Kazuha sen benim herşeyim olmuştun. Kırmızı gözlerin huzurlu bir sonbahar gününü andırıyordu aynı zamanda beni kavuruyordu. Sevgilim... Benim seni öldürmem gerekiyordu ama sen çoktan benim tekrar ya...