Zakochałam sie..

393 11 2
                                    

Tom wybiegł z auta I krzyknął głosem szczęścia takiej dumy.

-O takkk-Tom

-I co teraz Victoria-Tom

Wysiadłam z auta z Gracją ale jednak seksownie.

-No nic co mam powiedzieć za drugim razem ja wygram na zmianę kochany-ja

On podszedł do mnie tylko i mnie pocałował trzymając mnie za biodra no nie powiem całował dobrze no ale co to było do kurwy przecież nie jesteśmy razem i co z tego że mi się podoba i ten pocałunek i ona ja zaknelam oczy i on też słyszałam tylko piski i okrzyki ludzi wokół nas a najbardziej było słuchać piski Billa brata Toma. Byliśmy tak złączeni gdy nagle Tom już Przestał i szepnęł mi do ucha.

-Spokojnie kochana dokończę to ale w domu-Tom

-Okej-Ja

Też szepnęła mu do ucha na odpiwiedz.

-Dobra już cicho- krzyknął Tom do wszystkich a na jego słowo każdy się uciszył.

-Ruszamy bo jeszcze psy nas znajdą-Tom

I tak zrobiliśmy ja wsiadłam do swojech a Tom do swojego auta I jak zwykle też się ścigaliśmy, robiliśmy takie zakręty że to chit ofc ze ja byłam pierwsza LOL a jak inaczej. Wysiadłam z auta I zaczęłam tańczyć gdy Tom sam wychodził z auta.

-No już dobrze dałem Ci fory a nie-Tom

-Albo po prostu cię pokonałam-Ja

-Mhm na pewno a teraz do domu-Tom

On ruszył a ja za nim i tak sobie podskakiwałam on tylko się odwrócił i się na mnie popatrzył z zdziwiona miną ale nic nie powiedział. Weszliśmy do domu i przywitały nas psy które na nas skakały i nas lizały pierwszy raz im tak pozwoliłam bo tak to to nie pozwalałam im miały wiedzieć że tak nie można, kiedy ja i Tom wstaliśmy ja na nie patrzałam a Tom do mnie podszedł.

-Mówiłem że dokończymy więc robimy to teraz-Tom

Zdjął koszulkę I widziałam jego duża klatę i jego mięśnie był bardzo umięśniony, wziął mnie na ręce no tak jakby moje nogi były na jego biodrach a ręce na czyji zaczął mnie całować a ja wiedziałam że tego chce, chce żeby ten cholerny Tom Kaulitz się w mnie wbił...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przepraszam że takie krótkie ale nie miałam pomysły na ten Rozdział ale i tak mam nadzieję że się podoba.

Autorka🫶🏼💋

~I will never leave you~Tom Kaulitz 18+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz