Afuro x Hiroto

376 10 46
                                    

Hejooo ^^
Trochę mnie nie było, ale na usprawiedliwienie mogę powiedzieć, że właśnie zaczęłam studia więc trochę się działo w ostatnich miesiącach. Mimo to jest jeszcze jedno zamówienie które zaakceptowałam, ale jeszcze nie wykonałam tak więc.. Lepiej późno niż wcale, prawda?

Oto shotcik dla tinakittenslut

Poprzeczka była dość wysoko zawieszona więc mam nadzieję, że udało mi się sprostać mimo długiego czekania ;3

(O, a dla klimaciku polecam posłuchać "Crazy girls" od TOOPOOR, albo "House od Memories" od Panic! At The Disco, albo jakiejś innej piosenki która wam się kojarzy z epicką akcją. Zawsze nieźle podkręca nastrój akcji >:3)

Tak więc oto jest moje standardowe ostrzeżenie przed ewentualnymi błędami ortograficznymi albo autokoretowymi.

Enjoy ^^

~~~*~~~

Światła reflektorów i błyskające flasze aparatów.

Na konferencji prasowej wszystkie oczy były zwrócone na Inazumę Japan. Reprezentację Japonii na arenie międzynarodowej, w najbardziej znanym piłkarskim turnieju. Nic dziwnego, że członkowie drużyny byli praktycznie celebrytami. Stopniowo walcząc o swoje miejsce w podbili serca swojego kraju.
Nie było siły, która miałaby zatrzymać zespół niezwyciężonych, a do finału było już naprawdę blisko.

Tak więc każdy chciał zrobić sobie zdjęcie czy chociażby zamienić kilka słów z przyszłymi zwycięzcami. Chlubą Japonii. Niektórzy z drużyny może i czuli się z tym trochę dziwnie. Byli piłkarzami i nie przywykli do takiej uwagi. Tak, niektórym było z tym trochę niekomfortowo...

Ale nie pewnej konkretniej dwójce.
Oh oni to zdecydowanie nie czuli się skrępowani. .

Dwójka samozwańczych bogów piłki nożnej czuło się jak ryby w wodzie w blasku reflektorów. Byli praktycznie stworzeni do takich wystąpień!
Tak więc dość szybko cała uwaga zwróciła się na nich. Co zresztą obojgu bardzo odpowiadało. Aphrodi pozował do zdjęć z fanami odpowiadając na pytania z pięknym uśmiechem. Z kolei Hiroto od razu nazwał się najlepszym graczem w tej drużynie i zapowiedział że zamierza w tym roku zdobyć najwięcej punktów ze wszystkich, ponieważ jest prawdziwym bogiem tego zespołu. Jak tylko do prasy doszło to oświadczenie to zaraz wszyscy się ożywili pytając Afuro co o tym myśli.
Blondyn się zaśmiał.

-Hiroto z pewnością ma dużo zapału- odpowiedział.

-..jednak słowa i akcje to dwie różne rzeczy. Będę mu kibicować, ale nie bez powodu zostałem przeniesiony na pozycję napastnika- mrugnął do kamery. W tłumie rozległy się piski fanek. Blondynek miał spory fanklub.

-Czy to oznacza walkę o tytuł boga Inazumy Japan?- pytali poruszeni reporterzy.

-Jakiej walki? Przecież wiadomo kto by wygrał- oznajmił Kira Hiroto z butnym uśmiechem wskazując na siebie kciukiem.

-Tu się zgadzam.. Wszyscy wiemy kto był oryginalnym bóstwem tego sportu- odpowiedział na to Terumi odgarniając włosy eleganckim gestem.

-Oczywiście że tak!- stwierdził Kira.

"To ja" powiedzieli oboje w tym samym czasie, każdy z dumnym uśmiechem na swojej twarzy. Po czym Hiroto popatrzył na Aphrodiego ze spojrzeniem znaczącym mniej więcej "Co do ch*lery?". A z kolei Afrodytka odpowiedział wzrokiem oznaczającym pytanie w stylu "Naprawdę chcesz mi rzucić wyzwanie?"

Od razu reporterzy się ożywili.

-Czyli to potwierdzone! Rywalizacja pomiędzy Afuro Terumi, a Kirą Hiroto nabiera nowego poziomu. Oboje gracze walczą o tytuł boga footballu- to dopiero była sensacja.

Inazumkowe Shoty ❤⚽Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz