Shawn x Xavier

626 22 4
                                    

One shot dla GwiazdkaV2
Mam nadzieje, że się spodoba.

~~~~~~~~~~~

Miłoś to skomplikowana sprawa. Najpierw wydaje Ci się, że kogoś nie kochasz, a potem kiedy zrozumiesz, że jednak dażysz tą osobę uczuciami może być już za późno.

Przykładem osoby, która tak posąpiła jest zarówno napastnik jak i obrońca Inazumy Japan Shawn Frost.
Chłopak nieszczęśliwym trafem zakochał się w osobie, która kiedyś dażyła go głębokimi uczuciam jednak teraz znajdowała się w szczęśliwym związku z inną osobą.
Jak mogło dojść do takiej skomplikowanej historii?
To było tak...

Xavier posługujący się wtedy imieniem Zin często obserwował głównego przeciwnika Akademi Aliusa drużynę z Gimnazjum Rajmona. Nie można zaprzeczyć, że determinacja tej drużyny go intygowała i że szanował piłkaży któży w niej grali. Od pewnego czasu przyłapywał się na tym, że zwraca uwagę głównie na szarowłosego libero [dop. aytorki- ktoś kto gra zarówno na obronie jak i ataku] o imieniu Shawn Frost. Wcześnie zauważył zmianę jaką chłopak przechodził zmieniając pozycję z obrony do ataku i używając bazy danych Akademi dowiedział się o żekomym rozwojeniu jaźni spowodowanym przez osobowość brata Shawna. Niepokoiło go to, ale ponieważ nic się nie działo, a na dodatek oficjalnie byli wrogami powiadomił jedynie swoją przybraną siąstre, trenerkę raimona i przestał się tym zadręczać i zniecierpliwieniem czekał kiedy będą mogli się zmieżyć z raimonem. Wktótce los się do niego uśmiechnął. Kapitan Inazumy niepodejżewając, że jego rozmówca jest z Akademi Aliusa zgodził się na wspólny mecz. Zin nie mógł się doczekać, jednak w czasie meczu Shawn z powodu kłótni z bratem i stracznie niskiej samoocenie stracił przytomność natychmiast przerwał mecz i wrócił z drużyną do Akademii, ale nie został tam długo. Kiedy Frost został na chwile sam w sali pojawił się przed, akurat przytomnym Shawnem i przeprosił go za Epsilon i swoją drużynę, a następnie wyznał mu swoje uczucia. Niestety łagodny chłopak nie czuł tego samego co on i po wyjaśnieniu tego poprosił żeby o nim zapomniał. Na decyzję szarowłosego wpływało między innymi to, że byli wrogami.
Jednak miał potem tego żałować.
Xavier ze złamanym sercem wrócił do Akademi i wyżalił się Jordanowi, który jako, że był jego najlepszym przyjacielem jako jedyny wiedział o uczuciu jakie czerwonowłosy odczuwał do libero z raimona. Po pewnym czasie Zin zapomniał o miłości do szarowłosego i zaczoł co raz częściej spotykać się z Jordanem. Wkrótce zostali szczęśliwą parą, która przetrwała upadek Akademi Aliusa i powstanie Inazumy Japan i wydawaloby się że wszyscy zadowoleni, co nie? A jednak nie została jedna osoba nadal pamiętająca wyznanie byłego "kosmity", a mianowicie adresat owego wyzwania Shawn. Cały czas to rozmyślał. Kiedy dowiedział się o tym, że Xavier chodzi z Jordanem początkowo myślał, że sprawa zamknięta. Ale stopniowo jego myśli coraz bardziej zwracały się ku czerwonowłosemu i z żalem uznał, że się w nim zakochał. Z żalem ponieważ kochał zielonookiego, ale niemógł z nim być ponieważ on już miał chłopaka, a na dodatek był z nim szczęśliwy. Szarowłosy pomimo że kochał Xaviera i chciał być z nim z całego serca wolał by ukochany był szczęśliwy i z krwawiącym sercem życzył w duszy mlodej parze szczęścia. Żałował tylko że się spóźnił.

Inazumkowe Shoty ❤⚽Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz