סילביה-
כריסטיאן חסר לי. אני מרגישה ריקה בלעדיו.
הוא לא שולח לי הודעות והוא לא עונה להודעות שלי. כנראה לקחו לו את הטלפון.אני שומעת צעקות למטה ומתנתקת ממסך הטלפון שלי. אני יורדת למטה באיטיות, מאזינה מהמדרגות המסתירות את גופי.
"אין מצב אני נותן לזה לקרות!" מתאו צועק וקול של זכוכית מתנפצת נשמע. הרבה זמן לא ראיתי אותו יוצא מהכלים ככה, מה גרם לו לאבד את זה?! הוא תמיד רגוע ואדיש.
"זה יקרה, זאת הברירה היחידה שלנו!" מחזיר אבי בטון סמכותי ומאופק "תשתלט על עצמך ומהר". איזו ברירה?
"אני לא שולח אותה לשם, לא עכשיו ולא אף פעם!" נוהם אחי ואני מזועזעת במקומי, מאזינה בשקט.
"ברית עם ניו יורק זו הצעה טובה" קולו של אבי תקיף. עוד זכוכית נשברת על הרצפה. מתאו משתגע?! מה קורה לו.
"באיזה מחיר? במחיר שלה? של החופש שלה? אתה יודע כמה זה חשוב לה!" הם מדברים עליי, מה לעזאזל.
"אתה יודע שאין לי ברירה. סילביה לא תיתן לכריסטיאן למות" אבי נוהם, משתיק את אחי שפולט קללה ועולה במדרגות, שולח לי מבט קשה.
הם רוצים לשלוח אותי לרפאל?!
"כמה זמן את כבר שם" אבי אומר משועמם, לעזאזל עם החושים החדים שלו. אני הולכת לאבי, לא יודעת מה לחשוב.
"רפאל ביקש את ידך, אני חושב שצריך להיענות לבקשה" הוא אומר לי ואנחנו מתיישבים זה מול זה בסלון.
"אין מצב.." אני לוחשת, בוהה ברצפה. לא, לא, לא. אני אהיה כבולה לרפאל קוסטלו המשוגע?! אני אהיה הצעצוע המחורבן שלו?! מי יודע למה הוא מסוגל הקאפו חסר שליטה הזה. החופש שלי ילקח ואיתו גם השמחה שלי.
"אין לנו ברירה" אבי אומר "זה את בתמורה לכריסטיאן". חתיכת בן זונה.. רפאל סוחט אותנו?!
"רפאל נתן לנו יומיים לחשוב על ההצעה אחרת סופו של כריסטיאן יהיה זהה לזו של אביו" הוא רומז לי שירצח וישסף את גופו?!
הבחילה גאתה בי. אני מתחילה לראות שחור.
זה לא קורה לי. זה לא קורה לי."תירגעי" מצווה אבי ומלטף את לחיי "הנישואים הללו יחתמו את הברית של שני המאפיות, זה יועיל לנו בקרב נגד היפנים".
הלב שלי דופק במהירות, הלחץ וההלם. העונש שלי על אחריותי בלבד. אני גרמתי לכריסטיאן לבוא איתי ועכשיו תורי הגיע כדי לשלם את החוב.
"ההגנה שלך תעבור לידיהם" אבי מוסיף לי מידע ואני אוחזת את ראשי בידיי.
"זה לא הגיוני" אני אומרת חסרת מילים, מעולם לא חשבתי שאאלץ להתחתן בנישואים מאורגנים.
"הוא ביקש את ידך סילביה, מה את אומרת?" שואל אבי ואני בתוך תוכי רוצה להתנגד.
אם אתנגד כריסטיאן ימות, אין לי כלכך ברירות. זה יקח את החופש שלי. לעומת זאת תהיה ברית בנינו, זה שווה את זה?!
שווה את לקיחת החיים שלי והפקרתו בקאפו החדש שלי?!
YOU ARE READING
Dangerous Love [1]
Romanceהקאפו של ניו יורק, רפאל דורש את ידה של סילביה. האחד קוסטלו והשניה דה רוסו. שניהם באים ממשפחות אויבות. לשניהם יש עקשנות וטירוף בעיניים. לשניהם יש את האומץ הדרוש. מהרגע הראשון הוא שם עליה עין, האם סיפור האהבה יתחיל או שאולי סיפור טרגי יסתיים. מכיל⚠️ ש...